"Wat vind je van deze toon"? * tuut tuut tuut.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
Lig je eindelijk eens een beetje op tijd in bed, word je wakker gebeld door je ex omdat "de toon van het laatste mailtje mij niet bevalt"....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
Lig je eindelijk eens een beetje op tijd in bed, word je wakker gebeld door je ex omdat "de toon van het laatste mailtje mij niet bevalt"....
houden zo dan , het zou jammer zijn als die leuke steden ook de sfeer gaan verzieken met onderlinge ongefundeerde onenigheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
valt mee maar ik ben maar import arnhem`s
waarom stuur je je ex een mailtje , heeft ze een kind van je ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Wat vind je van deze toon"? * tuut tuut tuut.
[bijdehand]quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Barbusse het volgende:
Euhmmm.....omdat de scheiding nog niet rond is? Nog láááng niet, gezien het tempo waarin ze inhoudelijk reageert.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom stuur je je ex een mailtje , heeft ze een kind van je ?
oh , een echte ex , dat heb ik nog niet meegemaakt , ben pas voor de eerste keer getrouwd (2006)quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Barbusse het volgende:
Euhmmm.....omdat de scheiding nog niet rond is? Nog láááng niet, gezien het tempo waarin ze inhoudelijk reageert.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:43 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , een echte ex , dat heb ik nog niet meegemaakt , ben pas voor de eerste keer getrouwd (2006)
lijkt me veel problemen geven , verdeling van goederen bijv. en als je evt. 2-verdiener was dan moet je misschien zelfs wel jullie huis opgeven ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:47 schreef Barbusse het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik ga hopelijk binnenkort voor de eerste keer scheiden.
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:51 schreef kitao het volgende:
[..]
lijkt me veel problemen geven , verdeling van goederen bijv. en als je evt. 2-verdiener was dan moet je misschien zelfs wel jullie huis opgeven ?
Truste, Zeeuws meisje!quote:
quote:
Als je HEM omdoet dan wordt je onzichtbaar voor HEN! ZIJ zien je niet meer staan. Doe je HEM af dan zien ZIJ je weer staan. De macht van de TROUWRING is groot en haalt het slechtste uit de mens. Nooit LotR gezien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:43 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , een echte ex , dat heb ik nog niet meegemaakt , ben pas voor de eerste keer getrouwd (2006)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je HEM omdoet dan wordt je onzichtbaar voor HEN! ZIJ zien je niet meer staan. Doe je HEM af dan zien ZIJ je weer staan. De macht van de TROUWRING is groot en haalt het slechtste uit de mens. Nooit LotR gezien?
mooi balen dus , tja met die wijven heb je vaak meer gezeik als plezier , daar ontkom je niet aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.Maar dat komt ook grotendeels doordat exlief het toch wel zó leuk vind om niet of half te reageren betreffende de financiële afhandeling. Dus enorm lang mogen wachten op een reactie van haar of haar advocaat, en dan is die reactie nog niet eens volledig. Daarnaast loopt ze iedere keer te verkondigen dat ik of alles, of niets mag hebben.
Soms zelfs in één en dezelfde reactie. Maar mij uit bed bellen omdat prinsesje ontstemd is, is natuurlijk heel normaal. Tis nog net niet the War of the Roses...
quote:Once in a lifetime comes a motion picture that makes you feel like falling in love all over again. This is not that movie.
van de week nog , ik ben filmgek...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je HEM omdoet dan wordt je onzichtbaar voor HEN! ZIJ zien je niet meer staan. Doe je HEM af dan zien ZIJ je weer staan. De macht van de TROUWRING is groot en haalt het slechtste uit de mens. Nooit LotR gezien?
Naja...gezeik.... Het komt de laatste tijd wel heel erg mentally unstable over....quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:05 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi balen dus , tja met die wijven heb je vaak meer gezeik als plezier , daar ontkom je niet aan.
wees blij dat je haar niet zwanger hebt geschopt anders kon je nog even gaan dokken voor dat kind ook terwijl ze misschien al samenleeft met een ander , daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.
en als je dan je kind wil zien dan moet je eerst langs de rechter om toestemming te vragen , alsof het zijn kind is....
en imbd , daar zit ook regelmatig te gluren , goeie site voor films![]()
[..]
ik ken een collega die werkt daardoor nu al meer dan een maand niet meer , het gaat je toch niet in de koude kleren zitten denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Naja...gezeik.... Het komt de laatste tijd wel heel erg mentally unstable over....
Ik zit al een aantal maanden thuis...quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:18 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ken een collega die werkt daardoor nu al meer dan een maand niet meer , het gaat je toch niet in de koude kleren zitten denk ik.
maar voortsukkelen tegen beter weten in lijkt me ook geen oplossing , ik hoop dat jullie er op een redelijke manier samen uit kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |