valt mee maar ik ben maar import arnhem`squote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef kitao het volgende:
[..]
die is er lekker niet !
In Arnhem hebben ze een trollybus , bijna hetzelfde toch ?
Hoe zit dat eigenlijk met Nimwege en Arnhem , kunnen jullie elkaar wel dood slaan ?
en hoe komt dat ?
als ik er volledig naast zit moet je t zeggen hoor , maar ik meen zoiets opgevangen te hebben in een vorige singles.
arnhem is nog steeds nijmegen nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef kitao het volgende:
[..]
die is er lekker niet !
In Arnhem hebben ze een trollybus , bijna hetzelfde toch ?
Hoe zit dat eigenlijk met Nimwege en Arnhem , kunnen jullie elkaar wel dood slaan ?
en hoe komt dat ?
als ik er volledig naast zit moet je t zeggen hoor , maar ik meen zoiets opgevangen te hebben in een vorige singles.
Zondag is het weer oorlog in de goffert...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arnhem is nog steeds nijmegen niet
sommige nijmegenaren kunnen arneppers idd wel doodslaan
iets met geel/zwart dat niet matcht bij rood/groen/zwart enzo
Dus de gene die kleuren-blind zijn, gaan wel goed met elkaar om?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, daar ben ik toch niet in de buurtquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zondag is het weer oorlog in de goffert...
Jup... die wel.. tenzij ze aangestoken zijn door hun hooliganmattiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dus de gene die kleuren-blind zijn, gaan wel goed met elkaar om?
ok , ik dacht eerst Nec / Nac maar Nac zit in Breda geloof ik , (speciaal opgezocht)quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelijk heb je, ik ben ook blij dat ik aan de andere kant van het water woon...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, daar ben ik toch niet in de buurt![]()
laat die kutvoetbalgekken elkaar maar het hoofd inslaan
ja, die fietstassen gaan niet goed met enniesseequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ik dacht eerst Nec / Nac maar Nac zit in Breda geloof ik , (speciaal opgezocht)
maar t is natuurlijk Vitesse![]()
eindelijk na drie dagen ben ik er dan toch uit
ik woon wel aan de goede kant van het waterquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
gelijk heb je, ik ben ook blij dat ik aan de andere kant van het water woon...
heheh... ik woon in dukenburg, das ver genoeg weg om geen last van geel/zwarten te hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik woon wel aan de goede kant van het water
lindenholtquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh... ik woon in dukenburg, das ver genoeg weg om geen last van geel/zwarten te hebben
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die fietstassen gaan niet goed met enniessee
Nee Tolhuisquote:
Vitesse...Vites...fietstas...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
dat is de sponsor zeker , fietstas en co ?
gelukkig , ik dacht dat je afdwaalde maar je hebt t over de wondersloffen van Sjakiequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
ipv de hier alom geliefde uggs:
http://www.slovz.com/p/1/homepage.html
de slovz!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik ga naar boven, lekker warm in mn bedje liggen met een boek, want mn zus vind het nodig om de deur hier wijdopen te zetten omdat ze een jointje binnen heeft gerookt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |