Zeker niet als je zo graag kinderen wilt en vrienden/collega's wel kinderen krijgen.quote:
Scherp.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Typisch dat als er een zwaar onderwerp is iedereen pleitte is en als er een rel gaande er is er iedereen is. Je zou bijna denken dat Fok! het echte leven was.
ja, dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Typisch dat als er een zwaar onderwerp is iedereen pleitte is en als er een rel gaande er is er iedereen is. Je zou bijna denken dat Fok! het echte leven was.
Yup, dan lijkt het alsof ineens iedereen zwanger is en kinders krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker niet als je zo graag kinderen wilt en vrienden/collega's wel kinderen krijgen.
Fijn dat jij het even te berde brengt. Ik wilde er ook wat van zeggen maar dan strijk ik weer mensen tegen de gevoelige haartjes in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over sommige onderwerpen wil je gewoon niet nadenken. Dood bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat mag ook, gelukkig zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus?
ben je verplicht om mee te doen met dat soort onderwerpen dan?
Nogmaals, geen aanval oid, maar ik zit hier gewoon niet om daarover te praten, ik zit hier voor mijn lol.
Ergens vind ik het eerder triest.quote:
Net zoals je net gedumpd bent dat iedereen om je heen verliefd is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, dan lijkt het alsof ineens iedereen zwanger is en kinders krijgt.
Nah ja, gevoelige haartjes. Dat mag ook. Mensen mogen altijd wegblijven en komen wanneer ze willen. Niets is verplicht hier. Dat weet ook iedereen neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fijn dat jij het even te berde brengt. Ik wilde er ook wat van zeggen maar dan strijk ik weer mensen tegen de gevoelige haartjes in.
Een mystieke ervaring!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Jannuk het volgende:
ik nomineer alle thuiszorgmensjes voor ehhhh iets leuks
Vind scherp opgemerkt bedoel ik .Dat is niet triest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens vind ik het eerder triest.
Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Jannuk het volgende:ik nomineer alle thuiszorgmensjes voor ehhhh iets leuks
Bijv. ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals je net gedumpd bent dat iedereen om je heen verliefd is.
kop-in-zand-steek-mentaliteitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag op hoop ellende met mij mee, maar ik kan er of niets mee doen of proberen anderen te helpen met hun ellende. Ellende is minder zwaar als je de last kan delen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, gevoelige haartjes. Dat mag ook. Mensen mogen altijd wegblijven en komen wanneer ze willen. Niets is verplicht hier. Dat weet ook iedereen neem ik aan.
Kan wel begrijpen dat mensen bepaalde onderwerpen liever mijden. Je weet niet wat men persoonlijk met zich meedraagt waardoor men liever niet meeleest of reageert.
Een (niet realistische) after-Christmas bonus van 1000 euro p.p.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Jannuk het volgende:
ik nomineer alle thuiszorgmensjes voor ehhhh iets leuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |