Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
*Voor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen gaan schaatsten?Dat lijkt me tof! Ik kan er geen kloot van, maar toch!
Heb nog spierpijn van zondag dus Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen gaan schaatsten?Dat lijkt me tof! Ik kan er geen kloot van, maar toch!
Je hoeft niet mee te schaatsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb nog spierpijn van zondag dus Nee.
Beter?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
David.... door je onderschrift lijkt het net of Justin een bult boerenkool van jouw buik gaat eten
Als ik op een ijsbaan ben wil ik warme chocolademelk drinken en keihard schaatsenquote:
Heee, het maakt mij niet uitquote:
Ze was net als de sneeuw .............(zelf afmaken)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, ik voel me ontzettend geïnspireerd om te schrijven, maar ik kan maar geen eerste zin bedenken
Chips. Daar heb ik nu ook wel zin in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
Kut, m'n chips over de grond
Ik kijk Desperate Housewives
Wat!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef Samzz het volgende:
Zo... een collega van m'n pa is pas na vijf dagen dood in z'n huis aangetroffen
Wut?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef Samzz het volgende:
Zo... een collega van m'n pa is pas na vijf dagen dood in z'n huis aangetroffen
Wut?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef Samzz het volgende:
Een collega van m'n pa was pas na vijf dagen dood in z'n huis aangetroffen.
Zelfmoord?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, hij werkte parttime, had geen vrouw meer en ook geen familie. Dus vandaar.
Verder hoe of wat weet ik ook niet en wil ik ook niet weten... Hij was al wel ouder, geloof ik.
Damn iem dood aantreffen is echt niet prettig.Heb t ooit bijna zelf meegemaaktquote:
Ich weiss niet. Geloof van niet, zijn vrouw is al meer dan vijf jaar dood. Ik weet er verder niks van, weet alleen dat papa's ex baas het kwam vertellen vandaag.quote:
Hmm..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ich weiss niet. Geloof van niet, zijn vrouw is al meer dan vijf jaar dood. Ik weet er verder niks van, weet alleen dat papa's ex baas het kwam vertellen vandaag.
Heb t wel meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Damn iem dood aantreffen is echt niet prettig.Heb t ooit bijna zelf meegemaakt
Lijkt me echt mega eng.quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Bij mij scheelde het 10 minuten.
Mijn pa is overleden toen ik op school zat, een leerling van m heeft m 10 min voordat ik thuis kwam gevonden...Hij was rij-instructeurquote:
Damn...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn pa is overleden toen ik op school zat, een leerling van m heeft m 10 min voordat ik thuis kwam gevonden...Hij was rij-instructeur
Ahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn pa is overleden toen ik op school zat, een leerling van m heeft m 10 min voordat ik thuis kwam gevonden...Hij was rij-instructeur
Nee, is goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Redbaron het volgende:
dat publiceer ik maar niet op een openbaar forum als je t niet erg vind
Shit... gecondoleerd nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
*Schudt handquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
thnx
Zo loopt niet ieders leven op rolletjes
Nee, ik ken het. Iedereen heeft wel wat en hoe zwaar ook, we moeten doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
thnx
Zo loopt niet ieders leven op rolletjes
Mag ik vragen hoezo de afgelopen maand?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef Redbaron het volgende:
achjah het is ondertussen 7.5 jaar geleden dus het is niet heel vers meer. Maar toch gaat er geen dag voorbij dat je niet aan 'm denkt.
En vooral afgelopen maand heb ik moeite mee...
Dat ja. Dit was voor ons ook de eerste keer zonder opa. Voor mij natuurlijk heel anders dan voor m'n oma en vader, maar toch. Apart is dat hoor...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ja afgelopen maand was de maand van de feestdagen, die je meestal met je familie viert. Erg kloten dan ja.
Zie het niet als gemis, zie het als voortleven in jou. Op die manier is je vader altijd bij jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Redbaron het volgende:
idd, de maand van de feestdagen die je het liefst met degenen die je lief hebt viert. En dan ontbreekt er 1 zeer belangrijk iemand.
Het meeste gemis is juist dat ik enorm op mn pa lijk.
Dat is ie zowieso...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie het niet als gemis, zie het als voortleven in jou. Op die manier is je vader altijd bij je
Ja, snap ik. Ik bedoel het ook niet verkeerd...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is ie zowieso...
Mja trusten San
i knowquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik bedoel het ook niet verkeerd...
hmmkayy...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even Bas een virtuele, uiterst mannelijke knuffel geven.
* Justin geeft Bas een knuffel
Yupquote:
een beetje achtergrond bij de persoon Bas is nooit weg denk ik. Kan soms wat vaag/fel reagerenquote:
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie het niet als gemis, zie het als voortleven in jou. Op die manier is je vader altijd bij je
Sanquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenStraks het laatste assessment van deze week
Heyquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:58 schreef Robinhoo het volgende:
Hallo iedereenStraks nog ff naar school, bezig voor project. Dan weekend
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:58 schreef Robinhoo het volgende:
Hallo iedereenStraks nog ff naar school, bezig voor project. Dan weekend
![]()
dat zijn toch van die pantoffels ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga UGG Cardy's voor m'n verjaardag vragen, denk ik
dus toch nog pantoffels !quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef Samzz het volgende:
Nee
Dat zijn super gave genbreide pantoffels
Maar wel supergave, modieuze, lekker warme, lekker lopende en waterdichte pantoffelsquote:
Supergaaf & Modieus en UGG's? Dat is niet mogelijk, echt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel supergave, modieuze, lekker warme, lekker lopende en waterdichte pantoffels
Moet kunnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doelstelling eind 2010, de 500 halen?
heb ik thuis ook wel, alleen geen UGG'squote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel supergave, modieuze, lekker warme, lekker lopende en waterdichte pantoffels
Ja, maar die wil ik juist welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik thuis ook wel, alleen geen UGG's
Daar ben ik niet rijk genoeg voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef haakon het volgende:
Shopaholic
Minstens.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef Oldenzaal het volgende:
In September zijn we al bij de 500!
QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, San wil uggly's
Doe gewoon normale pantoffels aan als je kouwe poten hebt, ipv weer flink wat geld over de balk te gooien voor die lelijke rotdingen.
Ik dacht dat jij een hekel aan Theo Maassen had?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ze mooi, dus ie maakt mien de pis niet lauw.
Ze zijn wel steeds de sjaak daar... Bah.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)den-doden-haiti.html
PffVerschrikkelijk.
Ja, ik vond het niet zo mooi staan. En nee, geen Theo Maassen, Jovinkquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel aan Theo Maassen had?
Ahaha, snel editten he?
Hmm, ik meen me te herinneren dan Theo ook zo'n carnavalsnummer hadquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vond het niet zo mooi staan. En nee, geen Theo Maassen, Jovink
En DAT vind jij mooi?quote:
Kan heel goed, maar ik heb t van Jovink. Theo Maassen mag van mij in bonken storten. Walgelijke vent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik meen me te herinneren dan Theo ook zo'n carnavalsnummer had
Bwhehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan heel goed, maar ik heb t van Jovink. Theo Maassen mag van mij in bonken storten. Walgelijke vent.
Ja, dat vind ik mooi. En fijn dat je nichtje van 5 ze in mekaar kan zetten, kan ze flink geld mee verdienen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En DAT vind jij mooi?Dat kan mn nichtje van 5 nog in mekaar zetten
Schule. Ik wacht op m'n groepsgenoten... Dan nog even aan het project werken en dan assessment, daarna nog meer aan het project werken en naar huis, want weekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bwhehehe
Waar zit je nu trouwens te Fok!ken, op school of thuis?
Hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik mooi. En fijn dat je nichtje van 5 ze in mekaar kan zetten, kan ze flink geld mee verdienen.
Hou er nu maar over op ja?
Wewt! Weekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schule. Ik wacht op m'n groepsgenoten... Dan nog even aan het project werken en dan assessment, daarna nog meer aan het project werken en naar huis, want weekend
Damn echt naarquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)den-doden-haiti.html
PffVerschrikkelijk.
Ik snap echt niet dat die dingen een trend zijn. Ik ken zoveel mensen die ze lelijk vinden, en dat zijn ze ookquote:
quote:Angeli zegt (11:17):en jouw planning vandaag??
[Drizzt Do'Urden] zegt (11:18):
seks met jou
Angeli zegt (11:18):
hihi
eindelijk
Ik ken zoveel mensen die ze mooi vinden. Waaronder ik. Daarbij, ze lopen hemels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die dingen een trend zijn. Ik ken zoveel mensen die ze lelijk vinden, en dat zijn ze ook
Dat moet niet zo moeilijk zijn, Saw I t/m deeltje 300 kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdagavond hou ik met mn beste maat een slechte horrorfilm-avond![]()
Okequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die ze mooi vinden. Waaronder ik. Daarbij, ze lopen hemels.
Saw is echt gruwelijk, haha.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet niet zo moeilijk zijn, Saw I t/m deeltje 300 kijken
Ik ook. Maar dan niet middels het rode kruis maar een giro nummer die ze er speciaal voor op zetten. Als ze dat gaan doen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die aardbeving he, dat zou nou een van de dingen zijn waar ik wél geld heen zou sturen. Vind dat echt zielig.
Hun enige ziekenhuis is ingestort, het paleis, honderden huizen. En het is al het armste land van het westelijk halfrond.
Nee, we dachten meer aan films als The Gardentool Murders enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet niet zo moeilijk zijn, Saw I t/m deeltje 300 kijken
Ja, precies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan niet middels het rode kruis maar een giro nummer die ze er speciaal voor op zetten. Als ze dat gaan doen...
Dat kan je ook doen jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, we dachten meer aan films als The Gardentool Murders enzoSlechter dan slecht
Ik denk het ook wel. En dan ben ik inderdaad niet te beroerd een keer een humanitair doel te steunenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies.
Die zal er vast wel komen. Ze hebben verder echt geen poot om op te staan (vrijwel letterlijk ook nog)
Blair Witch heb ik als manneke van 12 of 13 in de bios gezien met een groep vriendjes. Daarna gingen we door het donkere bos terug naar huis. De stoerste hebben we flink bang gemaakt en die is huilend naar huis gerendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen jaOf the Blair Witch project. Al weet ik niet zeker of ik dat wel echt horror vind
Hahaha.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blair Witch heb ik als manneke van 12 of 13 in de bios gezien met een groep vriendjes. Daarna gingen we door het donkere bos terug naar huis. De stoerste hebben we flink bang gemaakt en die is huilend naar huis gerend
Heb wel van meerdere mensen gehoord dat ik die maar wel eens moet zien. Maar hij lokt mij nog niet echt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Paranormal Activity is spannend.
Ik heb de laatste tijd nooit zin in zulke filmsquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel van meerdere mensen gehoord dat ik die maar wel eens moet zien. Maar hij lokt mij nog niet echt.
Ik vind Megan Fox echt geen kut aan...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
En Jennifers Body met Megan Foxook een leuke film.
Die speelt toch ook in Transformers?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Megan Fox echt geen kut aan...
Wat lees je zoal voor een genres? Thrillers zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kijk vrijwel alleen maar horror en thrillers. Zo af en toe eens een comedy, maar alleen als ik daar zin in heb.
Ben verder ook niet echt een filmmens. Eerder een boekenmens
Ja. Bar slechte actrice... Kan nog niet in het spotlicht van Angelina Jolie staan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die speelt toch ook in Transformers?
Nee? Ik vind haar zo mooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Megan Fox echt geen kut aan...
Ik vind haar ook niet echt knap, niet dat ik haar mn bed uit zou trappen ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Bar slechte actrice... Kan nog niet in het spotlicht van Angelina Jolie staan.
Heel erg verschillend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat lees je zoal voor een genres? Thrillers zeker?
Ik vind die bakkes echt niksquote:
die vind ik dus weer geen zak aan met die rare kikkerogen.quote:
Ja, de boeken die ik lees zijn over het algemeen ook Fantasy. Maar niet overdreven, nog wel zo dat je bijna zou geloven dat het echt zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees vooral fantasy
Terry Goodkind, R.A. Salvatore, George R.R. Martin, Raymond E. Feist etc
Ga koken jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
die vind ik dus weer geen zak aan met die rare kikkerogen.
Braaf.quote:
Billekoekje jaquote:
\m/quote:
Wel goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is t?
Koning puntenmanquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
Volgende week dinsdagquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie wanneer moet je weer werken?
Ik kom ooit nog een keer.quote:
Joh!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is hier weer lekker aan het sneeuwen
In A'lo ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:35 schreef Robinhoo het volgende:
Hier in Eanske schijnt de zon.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF Schaap met mensenhoofd geboren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die bakkes echt niksDie dikke lippen
Hier moet ik een foto op posten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
die vind ik dus weer geen zak aan met die rare kikkerogen.
Dat is Angelina toch niet ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Hier moet ik een foto op posten.
[ afbeelding ]
Ey swa, kwaak?
Wat'n gedrocht..
Hehequote:
Ja maar check deze dan, ze is echt wel lekker hoor!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja maar check deze dan, ze is echt wel lekker hoor!!
[ afbeelding ]
val jij op vrouwen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Megan Fox![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een mooi wijf!
Heb geen zin meer en alles toch al afquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en dan ga jij FOK!ken?foei! leren jij!
Oke dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb geen zin meer en alles toch al af
Blegh. Ik moest alle wetsartikelen die van toepassing op een casus eruit halen en volledig noteren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Robinhoo het volgende:
Beetje van die gare databases maken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
Openbaar dronkenschap en mishandeling?
Zitten er beiden in jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
Heheh wat staat er over in dan?quote:
Niet zo heel veel bijzonders, gaat over een paar dronken lui die elkaar in elkaar beuken in een café, waarbij drugs en pistolen enzo betrokken zijnquote:
Ik moet ook altijd weer als voorbeeld gebruikt wordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, gaat over een paar dronken lui die elkaar in elkaar beuken in een café, waarbij drugs en pistolen enzo betrokken zijn
\m/quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Potver, nu heb ik alweer honger..
Evil Dead \m/quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, aangezien ik morgen even langs de Boekenvoordeel ga om wat slechte horrorfilms te scoren voor vrijdag kan ik daar net zo goed even langs gaan![]()
Die heb ik al liggen jaquote:
Kun je de volgende meet wat van die broodjes meenemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, aangezien ik morgen even langs de Boekenvoordeel ga om wat slechte horrorfilms te scoren voor vrijdag kan ik daar net zo goed even langs gaan![]()
Brainscan, Braindead, Hellraiser, Nightmare on Elm Street, Halloween enz enzquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik al liggen jaEens kijken wat voor slechts hier nog meer ligt!
Tegen de tijd dat ik er ben zijn ze vast mufquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kun je de volgende meet wat van die broodjes meenemen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, het begint weer te sneeuwen
Oja, andere kant van het land he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben zijn ze vast muf
dus je gaat verhuizen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had net trouwens de bieb van Amersfoort aan de telefoon. Ze willen een gesprek met me
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
als je wordt aangenomen?
En ben je bijna weer een echte Tukker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan woon ik nog maar een uur bij jullie vandaan, schatjes
Het is weer een stapje dichterbij jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ben je bijna weer een echte Tukker.Bijna..
voor dames is er keus genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:13 schreef Redbaron het volgende:
wat is almelo ook een waardeloze stad om te winkelen, wou ff kijken naar paar shirts/blousen maar niets wat mij aanstaat...Allemaal ruit/blok shirts
haha als ik iets eerder was gegaan was ik je tegengekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Redbaron het volgende:
nu geen zin meer in...moest toch ff bij t uwv zijn dus dacht gelijk ff langs tom's casuals ed.
Nee..morgen op de markt.quote:
Onze projectleider kwam op het geniale idee om morgen heulll hard aan het werk te gaan op school..quote:
en wat heeft dat met het weekend te maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Onze projectleider kwam op het geniale idee om morgen heulll hard aan het werk te gaan op school..
Als hij niet op dat geniale idee was gekomen had ik nu al weekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en wat heeft dat met het weekend te maken?
Oh dat is jammer voor je.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als hij niet op dat geniale idee was gekomen had ik nu al weekend
Goede projectleider dus...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Onze projectleider kwam op het geniale idee om morgen heulll hard aan het werk te gaan op school..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
HOI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |