Ja precies, zal wel goed komen. En anders is het een dag kut en neem ik pa's fiets stiekem meequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Op zich lukt het wel met een mountainbike heur. Ik heb meerdere collega's die daarmee de post doen. Maar ja, een kwestie van smaak he.
Op een mountainbike zit je toch wel een beetje gebogen en kun je wat minder goed om je heen kijken, maar zo'n ramp is dat ook weer niet hoor. 'T is maar net wat je gewend bent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ja precies, zal wel goed komen. En anders is het een dag kut en neem ik pa's fiets stiekem mee
@Linker_Onderlip: wat bedoel je met meer overzicht met een stadsfiets?
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef Mute_Me het volgende:
Ik ben net terug van solliciteren, en kan dinsdag beginnen in Den Haag.
4 dagen per week, 3.5 uur per dag. Hopelijk word het nog warmer
Iemand nog tips voor de eerste werkdagen?
Ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wie rijdt er hier collectie 's avonds?
Oh, hier werken er wel veel vrouwen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik.![]()
Is leuk werk hoewel het soms aardig zwaar kan zijn. Sommige klanten hebben postzakken waar wel bakstenen in lijken te zitten. De zwaarte van het werk ligt ook aan de wijk die je krijgt. Bij ons hebben we bijvoorbeeld wijken met 6 klanten en 20 brievenbussen, terwijl dit bij mijn wijk juist precies andersom is.
Om eerlijk te zijn heb ik geen vrouwen dit werk zien doen, bij ons werken er in ieder geval echt alleen maar kerels, wel heb ik een keer een vrouwelijke subcontractor bij onze vestiging gezien maar die zie ik nu ook nooit meer. Maar laat mij je niet ontmoedigen en ga er gewoon voor als het je wat lijkt.
Lees nog even een post verder van diegenequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef TokenW het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,
Bij welk VBG (vestiging) ben je aangenomen?
Ik heb 1 tip voor je, schrijf je uren op en vraag minstens iedere maand je uren op als er geen overzichten op het depot/vestiging ter inzage liggen.
Volgende week gesprek trouwens... Hopen dat het doorgaat!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hehe, dan heb je geluk dat je niet bij ons werkt anders was je echt wel de enige vrouw. Het werk kan (met de nadruk op kan) zwaar zijn maar meestal hebben klanten 1 of 2 zakken post en sommige klanten hebben zelfs maar een stapeltje post wat je zo in je handen mee kan nemen. Af en toe gooien klanten ook stapels zware enveloppen of zelfs pakketten in die postzakken waardoor zo`n zak bijna niet te tillen is, maar dat is gelukkig meer een uitzondering. Dus het moet zeker goed te doen zijn.
Helaas weet ik niks over contracten.
Vreemd. Ik krijg het gewoon uitbetaald dan, dus misschien even contact opnemen met je teamcoach? Als je je uren niet controleert, dan gaan ze je soms naaien namelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Juninho8 het volgende:
ik heb momenteel een 2 uren contract. Als ik verlof opvraag voor 1 dienst op zaterdag wordt deze gewoon niet uitbetaald. Hetzelfde is ook zo als ik 2 diensten verlof opneem worden ze gewoon niet uitbetaald. Ik heb wel een verlofoverzicht met de uren erop maar wat heb ik dan aan die verlofuren omdat ze niet worden uitbetaald aan mij? Weet iemand hoe dit precies zit?
Ik zou deze uitleg niet accepteren. Hoelang jouw dienst is doet er niet toe, want als jij vrij hebt loopt iemand anders die dienst. Op een verlofdag boeken ze jou dus al per definitie niet in die dienst. Ze kunnen gewoon 2 uur verlof opvoeren in het systeem, wat er dan in de uitdraai van Harmony ongeveer zo uitziet:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Juninho8 het volgende:
Ik heb ook contact opgenomen met mijn teamcoach maar die zegt dat ik maar een 2 uren contract heb en omdat 1 dienst al langer dan 2 uur is wordt deze niet uitbetaald. Dat is de uitleg waar ik het mee moet doen.
Wij hebben 3 HAH, want de FFF (quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Wat voor HAH hebben we morgen? Weer 2 á 3 stuks?
Is collectie niet wat voor jou dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag lekker kort dagje, van 7.30 tot 12.00 uur, vooral voorbereiding gedaan. Daarna nog een klein wijkje gelopen zonder HAHKwam in een flat nog iemand tegen die post liep. "Hoi, ook lekker post aan het lopen? Ik ben je concurrent, Sandd." Whehe
Vervolgens gezegd dat ik me niet bedreigd voel en daarna een beetje gepraat, op zich best gezellig
Morgen om 6.15 uur beginnen, postbussen ingooien en weer veel voorbereiding en dan een grote wijk lopen.
En volgende week de hele week werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |