Inderdaad, maar die slaJPanus liet het allemaal over aan z'n minister van BuZaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat ie terugvallen op discussie tussen juristen. Mij lijkt dat wanneer er discussie is je überhaupt geen oorlog moet steunen.
Of hij is een autistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef Coos het volgende:
Het lijkt wel of hij lijd aan het syndroom van asperger
Ga ik doen Disana, een hele stapel voor meerdere dagen .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:47 schreef Disana het volgende:
Ook lekker: een pannenkoek met rozijnen, linzen, noten, zaadjes.
Nee als lijder!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Bush herkent dat als "leider"
Ik ga maar aan het Chinees voer, voor ik mij heel erg druk begin te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en Bush herkent dat als "leider"
ook hoiquote:
Oh, wat is hot op pizza-gebied? Oetker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pizza Hawai heb ik op, hij was alleen erg matig. Goedkope meuk
![]()
Volgende keer maar weer de merk-pizza's proberen.
Spinazie pizza van de Lidl met heul veul knoflooksaus....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pizza Hawai heb ik op, hij was alleen erg matig. Goedkope meuk
![]()
Volgende keer maar weer de merk-pizza's proberen.
Jep, of Ristorante voor de kleine trek.quote:
Die is toch ook van Oetkâh?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, of Ristorante voor de kleine trek.
Geen huismerk of van die dingen met doorzichtig plastic iig.
Loop ik je wéér live mis! IRL dan maar! Doei!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Die kip barbequesaus is lekker.Tonijn ook wel.
Is die ook van Utker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja die barbeque ja, als je die in de oven gooit heb je nog de hele avond plezier qua geur.
quote:
O die, ja die ken ik wel van uit het diepvriesvak, maar ik heb hem nog nooit op. Het trekt gewoon niet een kip-pizza, maar als jullie zeggen dat ie lekker is ga ik hem een keer proberen.quote:
Wat zeg je me nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Loop ik je wéér live mis! IRL dan maar! Doei!
tvpiza, ja die is idd lekker..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de verkeerde
Di's de goede
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer niet te nassen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de verkeerde
Di's de goede
[ afbeelding ]
Ga ik die ook eens proberen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook net eentje op
Alleen niet die deze keer, maar de Culinaria Gyros
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Wij aten trouwens kapucijners(grauwe erwten noemen we dat hier) met spekjes en kl.stukjes augurk en beetje mayo, eten jullie dat ook weleens?
Volendamse Chiliquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Wij aten trouwens kapucijners(grauwe erwten noemen we dat hier) met spekjes en kl.stukjes augurk en beetje mayo, eten jullie dat ook weleens?
Vroegaah, maar klinkt lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Ja ,is t ook en snel klaar, kan ook met picalilly...maar dan vind ik t te zuur worden..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vroegaah, maar klinkt lekker.
NEE....want dan komt er een jeugdtrauma boven!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
hey die sla ik ff op, van die mayo erbij dan, eet dat wel eens en dan nog een karbo erbij heerlijk, de kids halen daar hun neus voor op, roepen gelijk hey bah maar dan heb ik lekker meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Dat is heel erg lang geleden dat ik dat gegeten hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Morgen hachee....dat ken je weer wel....![]()
ik heb er nu al trek in....
Nah, best lekker hoor. Gewoon een keer door de piepers heen stampen met een uitje en spekjes. Datzelfde is trouwens ook heel erg lekker met spruitjes. 't Is wel bot allemaal, maar 't valt er erg goed inquote:
of gewoon in de Chiliquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, best lekker hoor. Gewoon een keer door de piepers heen stampen met een uitje en spekjes. Datzelfde is trouwens ook heel erg lekker met spruitjes. 't Is wel bot allemaal, maar 't valt er erg goed in
Ja, met sla en piccalilly i.p.v. van mayoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Heeft die Donald (of hoe heet ie ook alweer) nog wat leuks voor je meegebracht uit het hoge noorden?quote:
Ja die was zeker lekker van de lidl.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Copycat het volgende:
Spinazie of veggi pizza van Lidl zijn goed te nassen, vind ik. Vleespizza's koop ik nooit diepgevroren, vind ik bij voorbaat al onsmakelijk.
Maar het liefst eet ik de verse pizza van AH, met rucolla. Of een NY pizza, bezorgd met een brommertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |