Dublin staat op de planningquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Guiness moet je ook niet uit een flesje drinken![]()
Dat moet je in een pub in Éire (=Ireland) drinken, dan snap je het pas.
Is het ook, mooie natuur, supervriendelijke mensen en een relaxte levensstijlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog een x op af.. IerlandLijkt me net als Scotland ook een supergaaf land
![]()
* theKiD kiddow is volgens mij een Kelt van vroeger uit
Alleen Dublin, of ga je ook nog buiten de stad komen?quote:
juupquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Jupiler, Corona, Budweiser of Urquell
Liever een joint dan een sigaret (lucht) wat mij betreft, ik heb zo'n bloedhekel aan sigarettenquote:
de planning is een last-minute pakken, verder is er nog niet veel :pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dublin klinkt leuk aardappel, wanneer ga je?
Serieus? Ik heb veel liever andersom (beide ook nog nooit gedaan)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Liever een joint dan een sigaret (lucht) wat mij betreft, ik heb zo'n bloedhekel aan sigaretten. Nog nooit geprobeerd ook (sigaret dan), zo erg is het
. Ieder zijn ding
.
Dublin klinkt leuk aardappel, wanneer ga je?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik rook zelf, maar ben ook een paar keer gestopt geweest. Helaas was de verleiding groot na een paar stressvolle periodes dat ik weer ben begonnen. Ik doe 3 dagen met een pakje, dus ben geen kettingroker gelukkig.
Held, bij mij is het amper een dagquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Stuurloos het volgende:
Ik rook zelf, maar ben ook een paar keer gestopt geweest. Helaas was de verleiding groot na een paar stressvolle periodes dat ik weer ben begonnen. Ik doe 3 dagen met een pakje, dus ben geen kettingroker gelukkig.
ga jeje college halen zo vroeg?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held, bij mij is het amper een dag
Welk verwacht weer? Wordt het zo slecht dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Tsjoeeeeeeeeeeeee, was rustig op de weg gek
denk iedereen thuis blijft voor het verwachte weer
vandaag eerst sneeuw, vervolgens ijzel en regen ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Welk verwacht weer? Wordt het zo slecht dan?
Bron?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag eerst sneeuw, vervolgens ijzel en regen ....
en dat zo gedurende de dag \ avond
Ehm nieuwsberichten, knmi.nl, buienradarquote:
quote:Vanochtend neemt de bewolking verder en later in de ochtend gaat er af en toe wat lichte sneeuw of motsneeuw vallen. Er staat een matige oostelijke wind. De middagtemperatuur komt uiteindelijk op circa +2 graden uit. Aan het einde van de middag gaat de sneeuw over in regen. Vanavond en komende nacht is het bewolkt en af en toe valt er een spatje lichte regen. De wind neemt af en de temperatuur blijft komende nacht 1 a 2 graden boven het vriespunt.
jah ok, maar in de overgang kan dus ijzel ontstaan (denk ik)quote:
Jij weet dezelfde weerberichten echt consequent heel anders te interpreteren dan ik, fascinerend!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, kan nu weer nergens vinden
was gister in elk geval bij de weersberichten
ey, dat werd gister verteldquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij weet dezelfde weerberichten echt consequent heel anders te interpreteren dan ik, fascinerend!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |