ken ik jah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef theKiD het volgende:
Heb je lenzen of een bril? Want als je lenzen hebt, scheelt het -voor mij iig wel- veel als ik me bril opzet als ik zo moe in me ogen ben..
Bij mij is het vooral als ik te lang wakker meot blijven voor/ in/ tijdens een nachtdienstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik jah.
heb ik vooral als ik echt heel de dag recht op scherm zit te kijken
Dat had ik tijdens mn nachtdiensten ook ja, combi van wakker blijven en een beeldscherm voor je neus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral als ik te lang wakker meot blijven voor/ in/ tijdens een nachtdienst
ok. ook vaak irritant, dan ben je moe, ga je naar bed, lenzen uit en niet meer moequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral als ik te lang wakker meot blijven voor/ in/ tijdens een nachtdienst
idd. Zonder beeldscherm kan ik lenzen makkelijk 48 uur inhouden zonder last te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat had ik tijdens mn nachtdiensten ook ja, combi van wakker blijven en een beeldscherm voor je neus..
Dat heb ik regelmatigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. ook vaak irritant, dan ben je moe, ga je naar bed, lenzen uit en niet meer moe
48 uur?!?!?!?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd. Zonder beeldscherm kan ik lenzen makkelijk 48 uur inhouden zonder last te hebben
mjah, en toen ging ik toch maar slapenquote:
Logisch jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, en toen ging ik toch maar slapen
dus doe je ze uit
ik heb flesje aa drink hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Logisch ja
Als ik het echt niet trek, dan neem ik straks wel een flesje Burn energy zooi. Het smaakt TE SMERIG, maar werkt op zich best oke. We verkochten die hier, maar loopt voor geen meter, dus dan kachel ik ze maar achterover.
wanneer heb jij die niet door de week ?quote:
Dat heb ik overdag al gedaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt wel, ik ben aan het leren op mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |