Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
pffffff Calimero er eindelijk uitgestemd komt ze weer terug.
Maar nu met hondjes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het stofzuigen heeft ze zelfs twee keer gedaan, één keer met een volle en één keer met een nieuwe stofzuigerzak.
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Oh.... nou weet ik waarom ik nooit stofzuigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Peter voelt zich nergens toe geroepen. Hij heeft geen roeping.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.
Zag ik het toch goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat die twee rode kokers zijn die al een paar dagen bij Johans bureau stonden. Dat is het decor!
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ene hondje is vernoemd naar de dochter van Huub en Claire
OMG... heeft die jongen een gouden pik ofzo??? Sorry hoor, maar je auto aan je ex uitlenen zodat hij zijn huidige neukertje even 150 km (of meer) naar huis kan brengen??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Ikmagnietlachen ikmagnietlachenikmagnietlachen en toch..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Okee, dan ben ik vanaf nu weer een soppertjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt he![]()
dus Hondjes, stofzuigertje,Brammetje,decortje,paleisje etc etc
En dat zal dan wel het bekende vierkante wiel van de NS trein worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
Eline werkt zich het apelazarus.
Eline wel, Aaltsje en Liesbeth zijn nog bezig het kapotte wiel uit te vinden.
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Dat heb ik even goed geregeld héquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!
In de bunker was ze ook nooit te beroerd om iets te doen hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |