wilde het niet posten, maar die 3 zijn idd de remixes die ik wél geslaagd vond.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:
Giuseppe Ottaviani![]()
Die Simon Gain en Tiësto remixes zijn ook wel chill
edit:
![]()
Die 2e gil is inderdaad in een Hardstyle nummer verwerkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef RiKe het volgende:
Gister The Others gekeken, kan er maar niet achter komen in welk nummer deze schrik reactie zit:
Keek een maatje aan en we dachten allebei hetzelfde..."hey dat ken ik!"
Ik dacht zelf aan Wraow maar daar kon ik het niet in vinden (snel door een nummer skippen enzo)
Iedereen moet jou hier nu de hele week met baas aansprekenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
Baasquote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
die gil zit in een Zany plaat maar kom even niet op de titel, ik heb ook de melodie in mijn hoofd, nu de titel nog
ff op onderzoek:
Antwoord:
Widowmaker van zany
Ben ik nu een baas?
het is niet onze schuld dat we verwend zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Watte? Battle's zijn niet echt nieuw ofzo hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef kollie het volgende:
Die line-up van KO is op zich wel leuk. Wel een veeg teken dat ze dit uit de kast moeten halen om een feest maar enigszins aantrekkelijk te maken voor het verwende Nederlandse feestpubliek... Zelfde geldt m.i. voor Hardbass...
Ben benieuwd wanneer we Donkey Rollers vs. TNT meets Tat n Zat op een feest gaan zien.
Eens met Tha_Baasmanquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
euphoria was vet, crypsis held van de vond voor mij!
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Tatanka vs Zatox Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Technoboy vs Tuneboy Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Deepack vs Alpha2 Dit kon wel eens een knaller gaan worden!
Coone vs Psyko Punkz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
The Prophet vs Headhunterz Geen verassing, beiden dezelfde stijl
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan Kan misschien wel leuk worden indien ze niet alleen maar eigen dingen willen draaien.
MC Villain vs MC Da Syndrome!
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.quote:
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben niet te spreken over deze combi's... Waarom niet gewoon dj's tegenover elkaar zetten van andere labels, dan krijg je tenminste variërende sets!
Fuck You Up, daar opende Lownoise mee op XQ Hollandquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up
wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
dikke dikke, maar dan ook echt dikke shit deze lijnquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome!
goed gezegd Sethje!!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Staat er niet op: Maar hij zit in de set van Alpha Twins @ IQ '06 (quote:YT-linkje voor die Mindhacker?
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 07:32 schreef kollie het volgende:
[..]
KLopt. Mijn punt is alleen dat als B2S hier gewoon een "normale" line-up neerzet het feest niet uitverkoopt, of misschien zelfs flopt. Zelfde geldt voor Hardbass.
Nou...2087 bezoekers knock out in 2009 versus 5816 hard bass 2008. Dus ze hebben ten opzichte van de hard bass feesten wel de helft van hun bezoekers ingeleverd.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[quote]
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk dat ie bedoelt dat er in deze periode veel grote feesten zijn (xqlusive, hardbass, zany show, knock out, inqontrol) en dat mensen keuzes gaan/moeten maken..aangezien knockout nog niet echt een naam heeft opgebouwd zoals een xqlusive of een inqontrol, zullen ze zich moeten onderscheiden op een andere manier..en dus doen ze dat met de battle-lineup. Ze verwachten dat dat meer mensen overhaalt om naar knockout te komen dan een 'gewone' lineup met pakweg 9 dj's na elkaar die je bij wijze van spreken elk weekend 2 keer ergens in actie kan zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij maar ik zie het verschil niet meer tussen de Q-Dance en B2S line-up's. De line-up van bv. defqon 1 en decibel zijn vrijwel altijd gelijkwaardig, B2S zorgt soms voor wat meer verrassingen.
Vorig jaar was het ook flink druk met Knockout, ik snap niet wat je precies probeert te zeggen.
Ik denk ik ook, line-up is heel dik! Ik ga even vriendjes polsen!quote:
Mij hoor je niet klagen over de line-up. Wel over dat eeuwige gezeik van die labels altijd. Je krijgt veel leukere sets met 2 verschillende (draai)stijlen. Ik zou echt niet warm lopen voor dat Scantraxx uurtje van Proppy en Heady. In die setlist zal denkelijk niks anders staan dan HHZ, Prophet, Gostosa... Die wat jij opnoemt zijn ook de enige waar ik nog wat verassingen zie komen. De rest niet...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je er al bij nagedacht dat dj's zelf en de labels achter de dj's er misschien oorzaak van zijn dat ze zulke battles niet kunnen programmeren?
Los daarvan vind ik de kritiek bullshit want dit is gewoon een gruwelijke line-up met gruwelijke combi's, en misschien niet verrassend maar wel gewoon succes gegarandeerd met een deepack-alpha, tat-zat, luna-crypsis etc. Ze spreken me allemaal wel aan + het geluid van de silverdome = een vet feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |