Alleen voor DefQon.1 is het een beetje duur (¤1100 retourtje)... ik plak er meteen een vakantie van 6 weken achteraan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waar heb je dit gedaan en hoe duur was dit? Ik wil dit namelijk ook misschien gaan doen met maten
Stuur me anders even een pm ofzo als het kan! Het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan
Kak, das meteen al erg duurquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef mstx het volgende:
Alleen voor DefQon.1 is het een beetje duur (¤1100 retourtje)... ik plak er meteen een vakantie van 6 weken achteraan.
Eerst naar Defqon natuurlijk, daarna een campert huren en van Sydney naar Cairns rijden, daarna nog vliegen naar Darwin, Alice Springs en Melbourne.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Maar dude, wtf... 6 wekenEcht chilliebillie! Wat ga je er allemaal doen? Althans ik denk niet dat je daar 6 weken lam op je reet gaat liggen
![]()
tof man, wanneer ga je?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef mstx het volgende:
Zo, net even de vlucht naar Australië geboekt, DefQon.1 here we come!
Dat mag ik nog niet zeggen van Q-Dance.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof man, wanneer ga je?en wanneer is Defqon.1 daar?
je hebt wel aan hun gevraagd wanneer het is? met als reden dat je rondom dat feest op vakantie wilde in Australië?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet zeggen van Q-Dance.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt wel aan hun gevraagd wanneer het is? met als reden dat je rondom dat feest op vakantie wilde in Australië?
Crypsis & Luna - Step Backquote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef T_Killer het volgende:
Ik was gister met n paar maten Tropic Thunder aan het kijken, en toen had ik zo'n zeldzaam momentje dat je lyrics van een HS nummer herkent. Heerlijk moment maar ik kan niet op de producer / naam komen. Ik heb geen zin om een hoop livesets door te gaan spitten, dus wie helpt mij?
Dit is de scene van tom cruise:
Geweldig nr vind ik hetquote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up
of iets dergelijks qua naam
maar heb het filmpje niet bekeken :p
Ja inderdaad dat is ie. NLS had m in z'n megamix, daar heb ik m laatst dus nog gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
dj ezteq - fuck you up of iets dergelijks qua naamkomt ook uit die film
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat is mindhacker - punk motherfuck toch een zuivere snoei plaat van de bovenste plank
Tering wat een lekkere line-upquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
De line-up van Knock-Out is echt dikke shit.
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome!
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tatanka vs Zatox
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz!
zekerquote:
Niet zo slecht als dat ik van Showtek gewend ben maar deze is toch een stuk beter:quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef 16meter het volgende:
Weet niet of deze was al voorbij was gekomen, maar dit doet me echt pijn.![]()
Een van de beste trance tracks ooit gemaakt en een all-time favorite van me... genadeloos verkracht.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luna vs Crypsis
Tatanka vs Zatox
Technoboy vs Tuneboy
Deepack vs Alpha2
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet vs Headhunterz
Noisecontrollers vs D-Block & S-te-fan
MC Villain vs MC Da Syndrome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |