Leuk filmpje, niet extreem bijzonder, maar wel tof gedaan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
qountdown aftermovie staat online
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..met beelden van andere feesten er in..maar goed, het einde is wel grappig
de muziekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..met beelden van andere feesten er in..maar goed, het einde is wel grappig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ik vind het maar een kutfilmpje om eerlijk te zijn..
ik vind hem wel mooi, al die momenten op de 2009 feesten... kreeg echt een gevoel van: kijk, daarom houd ik nou van hardstyle en daarom ga ik graag naar (grote) feestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:22 schreef de_huig het volgende:
ondanks dat ik niet meer ga, toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef ElDani het volgende:
line-up XQ Headhunterz komt vandaag. Schijnt al een berichtje online gestaan te hebben de video echter nog niet.
dat ben ik op zich wel met je eens en visueel zit het weer strak in elkaar..maar als je een aftermovie beschouwt als een filmpje dat het gevoel van het feest goed moet weergeven, dan vind ik het dus niet geluktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi, al die momenten op de 2009 feesten... kreeg echt een gevoel van: kijk, daarom houd ik nou van hardstyle en daarom ga ik graag naar (grote) feesten![]()
![]()
![]()
geen gostosaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
MC: Villain
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
heb de 2 kaartjes ook net binnen zie ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef T_Killer het volgende:
Hardbass kaartje aangeschaft. Heb er zin in, ik vind de teams weer goed samengesteld. Alleen crypsis bij groen moet ik nog even afwachten.
dat ben ik dan wel met je eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat ben ik op zich wel met je eens en visueel zit het weer strak in elkaar..maar als je een aftermovie beschouwt als een filmpje dat het gevoel van het feest goed moet weergeven, dan vind ik het dus niet gelukt![]()
quote:
die heeft het met een paar keer optreden verprutst, dat zegt genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef ElDani het volgende:
Gostosa lijkt zo te zien definitief verleden tijd.
toch weer een keer P1quote:
Redelijke line-up, gelukkig geen Gostosaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
Staat bij mij ook op t ticket, maar t zal denk ik niet zoveel uitmaken waar je naar binnengaat. We eindigen toch op dezelfde plek: L.V.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 2 kaartjes ook net binnen zie ikingang E is het geworden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Sethje het volgende:
Blackbox:
Headhunterz
Wildstylez
The Prophet
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Project one
Darren Mase
Noisecontrollers
Beatbox:
Alpa²
A-Lusion
Scope Dj
Frontliner
Vind het wel een een mooi gebaar van Willem, aangezien Wouter toch vaak alle feestjes van Scantraxx bij elkaar praat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:52 schreef Sethje het volgende:
ik vind het wel goed dat villain er een keer staat
Waar heb je dit gedaan en hoe duur was dit? Ik wil dit namelijk ook misschien gaan doen met matenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef mstx het volgende:
Zo, net even de vlucht naar Australië geboekt, DefQon.1 here we come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |