Alleen om die battle ga ik al een kaartje halenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
ik weet niet meer zeker of ie al langs is geweest hier..geloof het niet:
b2s tv episode 5, met team green voor hardbass en info over knockout, waar een van de sets een battle wordt tussen noisecontrollers en DBSTF..de lineup komt deze week
die winnen Bas en Arjan met gemakquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef de_huig het volgende:
ik weet niet meer zeker of ie al langs is geweest hier..geloof het niet:
b2s tv episode 5, met team green voor hardbass en info over knockout, waar een van de sets een battle wordt tussen noisecontrollers en DBSTF..de lineup komt deze week
voor 1 battles tussen 2 artiesten-duo's een kaartje halen voor Knock-Out?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen om die battle ga ik al een kaartje halen
Dat...en weet nog niet of die battle wel chill is. Beide duo's hebben een heel andere stijl. NC rauw en hard, DBSTF rustiger en melodieuzer. Een battle tussen NC en A2 zou mij bijv meer trekken. En bij DBSTF zou bijvoorbeeld een Wildstylez beter passen. Maar dat zijn slechts mijn 2 centenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
voor 1 battles tussen 2 artiesten-duo's een kaartje halen voor Knock-Out?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat...en weet nog niet of die battle wel chill is. Beide duo's hebben een heel andere stijl. NC rauw en hard, DBSTF rustiger en melodieuzer. Een battle tussen NC en A2 zou mij bijv meer trekken. En bij DBSTF zou bijvoorbeeld een Wildstylez beter passen. Maar dat zijn slechts mijn 2 centen
Ja maar daar zit een melodie in. Melodieën zijn niet vetrauwhardstoer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Thugz remix is inderdaad best soft ja...
Qua tracklist zijn NC altijd meester, maar dat ze mixend heel zwakjes zijn vind ik wel meevallen. Alle sets op Qountdown waren slecht op het gebied van mixen. Iedereen maakte fouten dus er zal inderdaad wel iets mis geweest zijn met de cd-spelers. Ik ben wel van mening dat NC beter zijn als ze live draaien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef ElDani het volgende:
Ik zou juist eerder gokken dat DBSTF zou winnen van die 2 teams. NC is mixend echt heel zwakjes om eerlijk te zijn. Ik gok dat DBSTF ietsjes meer kan fucken dan. Hopelijk blijven die 2 ook een beetje op de lijn die ze op Qountdown hebben neergezet, wat meer onverwacht draaien.
Ik hoop eigenlijk op een mooie battle als Deepack Vs. Charly Lownoise of Luna vs. Dana ofzo. DJ's die echt wat kunnen achter de tafels en lekker kunnen klooien met elkaars tracks.
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef ElDani het volgende:
Ik zou juist eerder gokken dat DBSTF zou winnen van die 2 teams. NC is mixend echt heel zwakjes om eerlijk te zijn. Ik gok dat DBSTF ietsjes meer kan fucken dan. Hopelijk blijven die 2 ook een beetje op de lijn die ze op Qountdown hebben neergezet, wat meer onverwacht draaien.
Ik hoop eigenlijk op een mooie battle als Deepack Vs. Charly Lownoise of Luna vs. Dana ofzo. DJ's die echt wat kunnen achter de tafels en lekker kunnen klooien met elkaars tracks.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).
Ik vind het wel leuk die andere battels. Je ziet toch dat verassende battles toch wel dikke nummer teweeg kunnen brengen: voorbeeld QX Holland. Best verassende battles en alleen maar knallers!
Het is al vaak gezegt maar: XQ Hollandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B2S probeert met Hardbass wat verschillende (lees: voor de verandering) andere duo's te proberen en dan kom jij wel gelijk met de beetje standaard aanzetten vind ik hoor. Charly en Deepack draaien wel vaker samen *aangezien C gewoon een deel van Deepack is*, en Dana en Luna hebben wel vaker naast elkaar gestaan (Misschien kan Dana weer foutjes maken net als Black 2006).
Ik vind het wel leuk die andere battels. Je ziet toch dat verassende battles toch wel dikke nummer teweeg kunnen brengen: voorbeeld QX Holland. Best verassende battles en alleen maar knallers!
Dat is een echte battle met edits van vocals om elkaar af te zeikenquote:Deepack vs Showtek @ Outland "The Battles" 22-4-2006:
1. Duro - Technological Terror
2. Zany & Duro - Our Power
3. Deepack vs The Prophet - On Da Wheelz
4. Sub Concious - The Drumz (Josh & Wesz Remix)
5. Showtek - Defqon.1 Anthem
6. Showtek - Deepack Moederneukers/Here's Showtek (onder melodien van cocaine mf en heres johnny)
7. Deepack - Boerenjonges (het zijn de boe boe boe boe boerenjongens boerenjongens boerenjongens enz enz verwerkt in cocaine mf al pacino mix)
8. Brain Ovulation - My Bass (Acid Step Mix)
9. J.T.S. - Bad Yard
10. G-town Madness - Take A Moment Of Silence
11. Project Deviate - Not My Kind
12. ID
13. Showtek - Deepack Is Voor Homo's / 1,2, Homo's!! (onder melodie van happy tutu is voor homo's joho's enz enz en we gaan stampuhh!!)
14. Gizmo vs Showtek - Bangin'
15. Deepack - O Jeej De Broertjes Showtek Die Zijn Gay (Seid Ihr Bereid eronder en vocals gezongen zoals in wreck this place: oh yes you are now rockin with the best)
16. Ran-D - D-Pression
17. Showtek - Save The Day Again
18. Razzle Dazzle Trax - Rattlebrain (Dj Isaac Overdrive Mix)
19. Deepack vs The Prophet - Stampuh!!
20. Jones & B-front - Lunatick
21. ID
22. Tony Salmonelli - Hey! (The Viper & Mad-E-Fact Remix)
Dat weet ik dat Charly veel met en voor Deepack doet, daarom vind ik juist wel mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Isaac doet het de laatste tijd mixtechnisch gezien echt geniaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
over mixen gesproken..er zijn binnen de hardstyle niet echt veel mensen die echt iets bijzonders kunnen qua mixen het is vaak degelijk, vaak ook slordigjes maar echte mixmasters zijn er bijna niet.. je hebt Isaac, Luna (op een goede dag) en verder?
Dus ik ben tegenwoordig al blij wanneer ze een plaat beatsynchroon kunnen over mixen (Gostosa!!!) en verwacht alleen bij isaac een technisch hoogstaande set.
In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vincemaar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Daniele Mondelloquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
over mixen gesproken..er zijn binnen de hardstyle niet echt veel mensen die echt iets bijzonders kunnen qua mixen het is vaak degelijk, vaak ook slordigjes maar echte mixmasters zijn er bijna niet.. je hebt Isaac, Luna (op een goede dag) en verder?
Dus ik ben tegenwoordig al blij wanneer ze een plaat beatsynchroon kunnen over mixen (Gostosa!!!) en verwacht alleen bij isaac een technisch hoogstaande set.
In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vincemaar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Mondello scratcht zo vaak dat het echt tegen het irritante aan is...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daniele Mondello
Pavo
Pila
Maar in de hardcore zijn er inderdaad veel meer technisch goede dj's, en dan al helemaal in de industrial hc (Manu le Malin, Dj Producer etc.)
Eenschquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef CrustyClown het volgende:
quote:
de crossfader is ook een favoriet van Brennan Heartquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef ElDani het volgende:
En over Noisecontrollers.. Ik heb heel erg het idee dat ze vooral met de crossfader dingen "overgooien", ik vind dat gewoon matigjes. Ik heb liever iemand die ze gewoon rechtaan in kan mixen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef mstx het volgende:
JDX kan goed mixen.Die gebruikt de knopjes op de mixer en cdj's tenminste ook echt. Verder kan ik ook niemand opnoemen.
ik ga mee voor Pavo (absolute HS mixheld voor mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mondello scratcht zo vaak dat het echt tegen het irritante aan is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |