Nog veel leren?quote:

Nou ja, het hoeft het alleen maar te doen. Als je verder geen eisen hebt...quote:

mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletjequote:

Zap de neger!quote:

die blijft geweldigquote:

hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletje

ik stuur je wel een pm met mijn rekeningnummer , kun je meteen je adres opgeven....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200 , mag je m hebben....megalomaniac

je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?

hè , ik zou dat toch doen........quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gofferdomme..
ben ik klaar met werken,
heeft de masseur zn jas en tas laten liggen
moet ik wachten tot ie hier is

En waar bestaan de opdrachten zoal uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokers

er komt elke maand een pro langs hierquote:

Oeps! Succes!quote:

Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?

ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er komt elke maand een pro langs hier

In Darfur? Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?

Jij denkt het alleenrect op GvE te krijgen? Gaat je niet lukken, gok ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...

Paar flessen drank op tafel. TV aan, en beginnen te zappen. Elke keer dat je zapt en er komt een neger in beeld, iedereen zuipen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |