Amandelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?.
just lucky I guessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een Frans ja!
Hoe witte gij da?
Dat zijn toch allemaal lieve schatjes... die zijn toch zo gelovig en netjes...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?
das toch geen gasquote:
Blauwzuur ruikt naar amandel. Er is verder geen algemeen bekend gifgas dat naar voeding/een voedingsmiddel ruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
das toch geen gasdas toch een capsule in de vorm van een tand/kies?
cyankaneliquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?.
Dat betekent dat alles ontopic is!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
Oooo! Dat is kei makkelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles ontopic is!
Hoe ging je weekend vol werk eigenlijk!
recept suikerbrood:quote:Cola
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Colaverbruik per landCola is een koolzuurhoudende frisdrank. Het smaakt zoet (maar is qua pH zuur) en bevat circa 8-12 mg cafeïne per 100 ml[1]. Andere belangrijke ingrediënten zijn vanille, kaneel en citroen.
quote:Ingredienten
65 g boter
250 ml melk
1 pak broodmix wit (500 g)
1/2 theelepel zout
3 theelepels kaneelpoeder
2 eierdooiers
2 eetlepels kristalsuiker
150 g witte kandijsuiker (fijn)
2 eetlepels boter om in te vetten
Wat goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
welk topic ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
mijn smaakpapillen zijn overontwikkeld![]()
[..]
En het suikerbrood dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
kijk mijn aanpassingquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Amandel, dat was het ja.
En, Goldstrike, damn wat een ranzig spul, ik heb daar nog niet mee wat ik met Amaretto heb, maar.
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
Ja,quote:
Dat snap ik..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef automatic_ het volgende:
Ja,Ik had het even nodig zullen we maar zeggen.
Nog twee te gaan..
amaretto is om te kotsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
Ik kan er niet meer tegen, teveel van gehad ooit etc, iedereen kent het wel....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |