Gelul. Teach-in, Ding-A-Dong, 1975.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die weinige keren dat een Nederlandse artiest het Songfestival heeft gewonnen waren alle met een Nederlandstalig nummer. Geen enkele Engelstalige inzending uit Nederland heeft ooit de eerste plaats bereikt.
Gelul, was Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gelul. Teach-in, Ding-A-Dong, 1975.
Hier staat iets anders:quote:
Hier niet:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier staat iets anders:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teach-In
Golden Earring, hoe konden we hen vergeten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef tong80 het volgende:
Als je een Amerikaan vraagt waar The Golden Earring vandaan komt zeggen ze Amerika. Barry Hay heeft een Amerikaanse achtergrond. Betty Serveert hetzelfde waar de zangeres in Canada opgroeide.
De Vogeltjesdans is niet voor niets de grootste buitenlandse hit.
Geweldig voor in de auto, Radar Lovequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Golden Earring, hoe konden we hen vergeten?
En Twilight Zone.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geweldig voor in de auto, Radar Love
Driewerf "quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef Baggert. het volgende:
Ik heb nog nooit een diepe Nederlandse tekst gehoord. Overigens klinkt Nederlands pauper en lang niet zo krachtig als Engels
Er was gewoon nog niemand hiervoor danig intelligent op te merken wat voorbeelden zijn van deze 'geweldige' Nederlandstalige muziek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef Noortje. het volgende:
Roosbeef. HAHAHAHAHAHAHA JEZUS je hebt het hele topic in één klap belachelijk gemaakt.
Och ik doe maar een gok, toen ik er op Lowlands langs liep klonkt het nog niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef Noortje. het volgende:
Roosbeef. HAHAHAHAHAHAHA JEZUS je hebt het hele topic in één klap belachelijk gemaakt.
Ik heb ze van drie meter afstand mogen aanschouwen en zelfs met mijn eerste nietthuisgeconsumeerde witte wijn óóit vond ik het afschuwelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Och ik doe maar een gok, toen ik er op Lowlands langs liep klonkt het nog niet zo slecht.
Rammstein en Manu Chao zijn Nederlanders?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Batsnek het volgende:
Nederlandse bands die denken door te breken door het gebruik van engelse teksten zullen sowieso al nooit doorbreken. Er zijn zat niet engelstalige bands; zoals eerder genoemd: sigur ros, noir désir. Daarnaast nog rammstein en manu chao.
Er zijn weinig goede Nederlandtalige bands omdat de mensen met muzikaal talent om een of andere reden hun liedjes in hun tweede taal gaan schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Er was gewoon nog niemand hiervoor danig intelligent op te merken wat voorbeelden zijn van deze 'geweldige' Nederlandstalige muziek.
Pardon? Zo te zien is het vooral jouw eigen Nederlands dat pauper is, want ik heb geen idee wat je met bovenstaande twee woorden bedoelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |