abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:01:03 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76896251
Nou ja, hetzelfde nog. Toevallig zei ik net nog tegen F. dat ik stiekem toch wel hoop dat de arts het er mee eens is, want ik vind zijn hoofd nu echt raar gevormd. Het lijkt wel een beetje een diamant ofzo, met allerlijk vlakken. Helemaal niet mooi rond meer.
Volgende week maandag gaan we weer meten zodat we een zo recent mogelijke meting hebben voor we op 1 feb naar het ziekenhuis gaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik moet wel even heel diep zuchten als ik bedenk dat knuffelen straks een stuk minder knus is met zo'n harde plastic helm er tussenin, maar ik vind het echt heel rot dat zijn oortjes zo raar staan. Je ziet dat weliswaar niet als je van voren naar hem kijkt, maar het klopt gewoon toch niet.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:14:41 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76896600
Oh en ik heb net de enorme stapel 'te klein' uitgezocht. *slik* Wat gaat het toch veel te hard.
Ik kan tussen de commode en de verwarming in precies een doos kwijt dus daar stortte ik steeds dat wat te klein was in. De stapel kwam nu bijna boven de commode uit. Hoog tijd om uit te zoeken.
pi_76896833
Emma drinkt zo'n 10-12 keer

BE wat leuk! voor rollende Oscar
pi_76897371
BE Go Oscar!
En een voor z'n koppie. En voor jou, omdat ik snap dat je het er best moeilijk mee kan hebben.

Willow heeft net een soort van bewust van buik naar rug gerold! Ze had het al een paar keer gedaan, maar steeds min of meer per ongeluk en met een paar weken ertussen. En nu zomaar floep!
En ze is helemaal blij als je haar vasthoudt ter hoogte van je hoofd. Want dan kan ze in je oor/wang/haar knijpen/trekken, en tegelijkertijd op je neus kauwen. Nee echt
Ik heb nu een hele rode wang van madame d'r sterke handjes en kaken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:10:10 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76898357
Het klinkt wel heel lief!
pi_76898533
Ik lees echt maar half mee op het moment, ik mis mn computertje best wel...
Maar goed, nu is wederhelft de dames naar bed brengen dus ik kon even, hahaha.
Iris rolt nu ook van buik weer terug naar rug, alleen af en toe komt ze dan iets te hard met haar koppie op de grond. Ze deed het net ook, zegt lief: nog even en ze kan overal komen... (Mirte heeft niet zoveel gekropen die deed zo ongeveer alles rollend) en om even te demonstreren dat ze inderdaad ergens anders kan komen rolde mevrouwtje naar het speeltafeltje van grote zus om te proberen of ze de kussens van de stoel kon plukken (was nog net te hoog...).

voor de andere rollende kindjes!
Fake it till you make it...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:30:03 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76900879
Ynske, je kan op de eerste foto goed zien dat zijn hoofdje aan de zijkant plat is, net of hij een blokhead heeft, maar dan zonder haar.

En op de 2e foto kan je goed zien dat zijn oortjes dus niet gelijk staan en onderin, net rechts van zijn oortje lijkt een soort bobbel op zijn koppie te zitten terwijl het dus aan de bovenkant bij zijn oortje, links daarvan juist plat is. En je ziet goed dat die platting aan de zijkant achter, evenwijdig loopt met eenzelfde afplatting aan de voorkant.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 januari 2010 @ 20:31:19 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76900917
das idd behoorlijk BE. hoop dat ze jullie snel kunnen helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76902234
Las hier net over de eerste lachjes. Dyon lachtte al bij 2,5 week.....maar ik vermoedde dus al dat dat kwam doordat hij een 'overtijdbaby' is Eigenlijk is hij dus bij 4 weken gaan lachen dan hihi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 16-01-2010 21:20:00 ]
pi_76902384
Duidelijke foto's BE. Ik denk dat k wel begrijp wat je erbij voelt, dat een helm nu gewoon beter is en de enige oplossing om het geheel weer goed te krijgen. Meten ze dan niet in het ziekenhuis nogmaals in procenten zeg maar voordat ze gaan aanmeten?

Bij amélie staan de oortjes trouwens nog nagenoeg gelijk, het scheelt een millimeter ongeveer, daar was ik wel verbaasd over, en ook wel blij natuurlijk.

Willow & Oscar aan de rol woehoe! mijn dametje blijft nog steeds liggen waar ze ligt maar inmiddels trekt ze zichzelf wel omhoog tot zit... dat dan weer wel. Mafkeesje.

Willow grijpgraag proppellor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:24:21 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76902770
Ze gaan iig een rontgenfoto van de schedel maken Huup, dus naar aanleiding daarvan zullen ze ook wel iets berekenen. Maar iig hebben we dan bij het gesprek meteen de cijfers ipv dat het dan gemeten en berekend moet worden.
Maar ik had dat al wel bedacht ook, ik zou geloof ik als arts zelf willen meten om zeker te zijn dat de ander het goed gedaan had.
pi_76902927
Willow en Oscar rollen! Gaaf. Driekus doet verwoede pogingen om van rug op zij te komen, dat lukt soms en van zij op buik ook, maar alles achter elkaar, ho maar.
We waren hier naar 4 flessen. Waren ja, want meneer vond het vannacht nodig om om half vier, half zes en half acht te komen voor drinken, dus we zijn maar weer naar 5 flessen. Maakt niks uit in hoeveelheid, maar het lijkt beter te werken in 5 delen dan in 4.
Driekus is ook weer bijna helemaal beter, hij hoest nog wel, maar het is niet meer dramatisch. En ergens tussen verkoudheid en prikken door heeft ie ook nog tijd gevonden om flink te groeien. Dus toen we vandaag gingen shoppen is ie door mij, mijn zus en mijn moeder flink verwend met nieuwe kleren.
Be, je ziet het inderdaad heel goed aan dat koppie. Logisch hoor dat je dan voor een helm kiest, hoe vervelend het ook is.

Trouwens, het gaat echt snel ineens. Zo sta je met een positieve test in de hand (een jaar en een week geleden) en zo sta je al naar de volgende autostoel te kijken (niet dat ie daar al in kan, maar he, ze waren maar 100 euro bij de baby dump)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76903708
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ze gaan iig een rontgenfoto van de schedel maken Huup, dus naar aanleiding daarvan zullen ze ook wel iets berekenen. Maar iig hebben we dan bij het gesprek meteen de cijfers ipv dat het dan gemeten en berekend moet worden.
Maar ik had dat al wel bedacht ook, ik zou geloof ik als arts zelf willen meten om zeker te zijn dat de ander het goed gedaan had.
Okay, ja ik vroeg het me af

huuu verkeerde smiley
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:14:55 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76904607
BE; dat is idd wel goed te zien op die foto's...
is het al zeker dat Oscar een helmpje krijgt?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:34:55 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76905366
Nee nog niet BJ, de afwijking was bij de vorige meting 111%. Dat betekent dat je in aanmerking komt voor een helmpje volgens de criteria.
Maar het was een meting van de fysio en nu gaan we dus op 1 feb naar een revalidatie-arts en die moet neem ik aan ook nog akkoord gaan.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:04:40 #291
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76906378
Maar het is nog steeds een heerlijkheid om naar te kijken, BE.
Mijn beide kinderen hebben ene voorkeurshouding (gehad) en hebben beiden eenzelfde bultje op het voorhoofd. Op het CB hechten ze er weinig aandacht aan, en ik probeer die voorkeur te doorbreken maar het is wel hardnekkig. Volgende keer maar weer eens vragen hoe en wat...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76906469
Ja hee Willow rolde al hè. Van rug naar buik. Maar nu ook terug. Nog even oefenen en ze kan de hele kamer door

Heftig BE. Je ziet het idd best wel. Succes 1 februari, wat er ook uitkomt, Oscar is er vast erg bij gebaat
pi_76906621
Wauw, wat wordt Oscar groot zeg, echt alweer zo veranderd! Op die foto's is het inderdaad wel te zien, hopelijk is toch een helmpje niet nodig.
Wat knap dat hij aan het omrollen is

En Willow ook al aan het omrollen, knappe meid hoor

Wolf drinkt zometeen zn 5e flesje , dan heeft hij 5x 165cc gedronken, tot nu toe ging het schoon op vandaag hij zit/heeft een groeispurt volgens mij, zit nu ook ineens binnen een paar dagen zomaar in mt 62 en was van de week best wel ''zwaan-kleefaan'' huilerig, wie weet wel door het groeien dattie daar moe van werd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76906713
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef Meimeltje het volgende:
Las hier net over de eerste lachjes. Dyon lachtte al bij 2,5 week.....maar ik vermoedde dus al dat dat kwam doordat hij een 'overtijdbaby' is Eigenlijk is hij dus bij 4 weken gaan lachen dan hihi.
Wauw, das vroeg! Echt al gericht lachen dat hij je aankijkt? Ze hebben ook wel eens lachstuipjes he
Is het nou serieus zo dat je die 6 weken moet rekenen met aftrek van overtijd gaan?! vaag dan maar dan zou Wolf inderdaad bij 6 weken echt gericht zijn gaan lachen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76907249
Ow dat kun je inderdaad wel goed zien zo bij Oscar
Voor hoe lang moet hij dan evt een helmpje?
Maar wel een dikke voor het rollen!

En ook een rollende Willow en Iris, echt, rollen is zo 2010!

Poppejans, wat groeit Wolf dan lekker zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 17 januari 2010 @ 06:35:21 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76915051
Willow en Oscar beide aan de rol!

en Wolf al in maat 62! Gaat snel zeg! en wat heerlijk dat hij maar zo weinig voedingen nodig heeft!

Ik zit weer te kolven; en is ook wel hard nodig... had 1 ronde overgeslagen; maar Evie sliep de 1e ronde 5 uur! (en de 2e 3 uur).. dus mijn borsten zijn overvol... ff goed leeg kolven nu dan.

Gister weer naar nieuws hier: een goede vriendin van mij is bevallen van een zoontje; en nu blijkt hij een scheurtje in het middenrif te hebben... ws wordt hij vandaag geopereerd...(en deze vrienden hebben ook een aantal jaar geleden een voldragen babietje verloren...) Vind het zo zielig dat dit juist hen weer moet overkomen...

(en o ja detail; hun zoontje was bij de geboorte 4100 gram! Evie is inmiddels 6 weken en haalt dat niet eens... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76916610
Oy wat eng BJ. Hoop dat het goedkomt met dat jochie!
Even een waarschuwing voor gebrek aan tact hier, want ik ben een beetje chagrijnig, maar ik vind wel dat ondanks dat dit topic gewoon voor lekker kletsen over onze baby's is het totaal niets toevoegt als je el-ke-keer-weer dat je zit te kolven dat even moet mededelen. Lekker belangrijk.

Zo. Excuses voor de lompheid.

BE, hoe is 't eigenlijk met Oscars tandje? Is ie al echt door enzo?
pi_76916898
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:16 schreef innepin het volgende:
Oy wat eng BJ. Hoop dat het goedkomt met dat jochie!
Even een waarschuwing voor gebrek aan tact hier, want ik ben een beetje chagrijnig, maar ik vind wel dat ondanks dat dit topic gewoon voor lekker kletsen over onze baby's is het totaal niets toevoegt als je el-ke-keer-weer dat je zit te kolven dat even moet mededelen. Lekker belangrijk.

Zo. Excuses voor de lompheid.
Dat had ik ook al een paar dagen en dacht, post ik t wel of post ik t niet........
Kwam op mij iedere keer over van kijk eens wat ik wel niet doe of goed bezig ben ofzo, miss. niet zo bedoeld maar er zijn er meerderen die fulltime kolfden en daarna gingen flessen.

Verder succes met de voorkeurshoudingen, hier word het gelukkig niet erg door o.a. het stabiliteitskussen etc.

Lachen word hier ook schaterlachen geregeld en hij is gewoon zo veranderd sinds de maagzuurremmers.
Donderdag weer prikjes.
Verder een vrolijk kind die weinig slaapt! haha, zo ongeveer 3 a 4 uur overdag tussen 10:00 - 19:00.

Ik was een blad aan het lezen van kinderen, groter groeien ofzo waarin iets stond over voorlezen, vroeg ik me toevallig van de week af.
Lezen jullie al voor aan de kleintjes?
pi_76917012
oh Het Is Mij hebben jullie zo'n kussen ja? Bluh ik ben echt verpest nu, bij een volgende weet ik zeker dat ik er bovenmatig op ga letten en me er bovenmatig druk over ga maken

wat fijn zeg dat dankzij die maagzuurremmers er zo'n ommezwaai is! en hier wordt ook ongeveer zoveel geslapen

En voorlezen, tsja, ik weet het niet. Ik lees niet echt bewust een verhaaltje voor maar ik pak wel vaak een boekje als ze bij mij op schoot zit en dan ga ik alles benoemen zeg maar. Dus het knisperboekje van de Hema en dan de figuurtjes omschrijven, welke kleuren ze hebben enzo en dat is de neus en kijk zn oortjes! Dat soort dingen Maar we praten sowieso heel erg veel met Amélie eigk, ik maak heel vaak rondjes door het huis om alles ns goed te bekijken en te benoemen met haar vind ze prachtig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76917014
Het-is-mij, ik lees heel af en toe wel voor aan Willow, maar 't is zo'n druk monstertje dat ze liever de boekjes in haar mond stopt dan dat ze luistert Echt een groot succes is het dus niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')