quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:16 schreef innepin het volgende:Oy wat eng BJ. Hoop dat het goedkomt met dat jochie!
Even een waarschuwing voor gebrek aan tact hier, want ik ben een beetje chagrijnig, maar ik vind wel dat ondanks dat dit topic gewoon voor lekker kletsen over onze baby's is het totaal niets toevoegt als je el-ke-keer-weer dat je zit te kolven dat even moet mededelen. Lekker belangrijk.
Zo. Excuses voor de lompheid.
Dat had ik ook al een paar dagen en dacht, post ik t wel of post ik t niet........
Kwam op mij iedere keer over van kijk eens wat ik wel niet doe of goed bezig ben ofzo, miss. niet zo bedoeld maar er zijn er meerderen die fulltime kolfden en daarna gingen flessen.
Verder succes met de voorkeurshoudingen, hier word het gelukkig niet erg door o.a. het stabiliteitskussen etc.
Lachen word hier ook schaterlachen geregeld en hij is gewoon zo veranderd sinds de maagzuurremmers.
Donderdag weer prikjes.
Verder een vrolijk kind die weinig slaapt! haha, zo ongeveer 3 a 4 uur overdag tussen 10:00 - 19:00.
Ik was een blad aan het lezen van kinderen, groter groeien ofzo waarin iets stond over voorlezen, vroeg ik me toevallig van de week af.
Lezen jullie al voor aan de kleintjes?