Met Isabeau is het nu goed, maar ik kan zelf nog geen slok water binnenhouden. Duik gelijk mijn bed weer inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sorboo: hoe is het nu met je meisje?
he bah wat vervelend Sorboo... ik wens je sterkte en beterschap..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Met Isabeau is het nu goed, maar ik kan zelf nog geen slok water binnenhouden. Duik gelijk mijn bed weer in
Aha!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Speentjes hoeven niet in de koelkast hoor, maar wij hebben hier een kat rondlopen, en die komt in ieder geval niet in de koelkast. Dus een veilige plek. De flessen staan er ook altijd.
Mijn kleine vriendje heeft zo'n goeie dag, hij is de hele dag al aan het lachenen praten
en slapen
wat toch een verschil met hoe het was! Ik ben zo blij
![]()
Klinkt wel als krampjes ja, of omhoog komende voeding.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef NieuweUser het volgende:
Het lijkt alsof Isa soms ook wat last heeft van krampjes. Vanmiddag viel ze bij mij in slaap, en dan schrikt ze soms ineens wakker en begint direct te huilen en naarstig te sabbelen, en dan is het huilen met een minuutje ook weer over. Misschien toch maar eens Infacol proberen.
Het is dat hij gemiddeld met 5 minuten slaapt, anders had ik het nooit volgehoudenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef Poppejans het volgende:
Beterschap voor jou Sorbootje! Fijn dat het alweer beter gaat met Isabeau, misschien hebben jullie elkaar wel aangestoken met ziek zijn?
Wat sneu dat Rienk moeite heeft met in slaap komen, als ze zo huilen kun je je zo radeloos voelen soms he
Wolf deed dit allebei vorige week ongeveer voor het eerst, bij 4,5 week dus, maar die kijkt ook nog heel veek scheel en dan met zn mond open in een poging tot lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is dat hij gemiddeld met 5 minuten slaapt, anders had ik het nooit volgehouden![]()
Wanneer gaan baby's je gericht aankijken? Rienk doet zn best wel, maar eindigt dan met scheel kijken, het kost hem zichtbaar nog erg veel moeite
En lachen dan? Hij lacht wel es met van die grijzen, maar echt gericht lachen kan/doet hij ook nog niet. (Maar ik loop op de feiten vooruit, Rienk is net 4 weken)
6 weken na de uitgerekende datumquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef Vlindur het volgende:
Innepin, Blij te horen dat het steeds beter gaatJammer dat het vandaag niet meezit
![]()
Poppejans, Ooh, 6 weken pas! Dan heeft ie nog wel ff
Oh, dan hebben we zelfs nog anderhalve week extra!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
6 weken na de uitgerekende datum
we hebben de grammengestapo overleefd!aviva was vandaag weer 60g aangekomen, dus dat was helemaal goed, nu kunnen we zowaar zonder extra wegen of bijkolven gaan leven
![]()
alleen laat ze steeds los op de 3e toeschietreflex, van "ik ben klaar" ja, fijn, dan kan ik gaan dweilen omdat jij klaar bent(nah, zo erg is het niet, hoor!)
verder gaat het heel goed hier! eerste dag alleen met aviva, en het ging prima.
heb al om 2 uur geluncht!![]()
geboortekaartjes in enveloppen egdaan en weggebracht, ja nuttig dagje gehad!
kga binnenkort weer beter bijlezen en zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |