Zijn ze 18, doen we het nog steedsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef innepin het volgende:
hihi Twinkly volgens mij gaat dat echt nooit meer over, dat "zou hij/zij nog wel..." als ze heel stil zijn. Daarm ook de vinger-onder-de-neus-truc he, dan voel je de adem![]()
De onderdelen van de borstkolf deed de kraamhulp apart, dus dat doe ik met flesjes ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Twinkly het volgende:
EvieSchattig profieltje!
Hoe steriliseer je een fles in de magnetron? Eerst in elkaar zetten of alle onderdelen apart?
Ik ook niet. Waarom is dat zo? Ik leg wel braaf elke keer de onderdelen van de borstkolf in een bakje in de koelkast omdat de kraamhulp dat deed. Ik heb nooit kunnen vragen waarom ze dat deed omdat ik er pas achter kwam toen ze alweer weg was.quote:En ik wist helemaal niet dat je speentjes in de koelkast moet bewaren Karin
Dat gaat hier aan de lopende band zo, terwijl hij dol is op sabbelen. Erg frustrerend.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef NieuweUser het volgende:
Joehoe! Ze sabbelt er nu al zo'n 10 min op! Ik moest hem wel eerst goed vasthouden anders spuugde ze hem direct weer uit!
Same here. Ik slaap dan met één arm in een hoek van 90 graden en de rest van mijn lijf om hem heen gekruld. Dat is niet bepaald comfortabel, en als ik wakker word lig ik nog precies zo. Alleen al om die reden leg ik hem vrijwel altijd terug in de co-sleeper. Helaas slaapt hij daar minder lekker dan bij mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef WupWup het volgende:
Echt lekker slaapt het overigens niet, ik word dan echt wel stijf wakker. Maar wel knus en Emma slaapt dan juist heel goed
Haha, mijn vingers zijn soms ook helemaal verweekt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef WupWup het volgende:
NieuweUser, Emma wilde de speen ook niet in de eerste 4 weken. Dus we hebben nu heel zachte vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |