Iemand een mogelijke oplossing??
Kies maar
quote:Ik weet niet wat je mogelijkheden zijn, maar zoals al gezegd, dubbelglas is een optie. Zo ook rolluiken. Die hebben bovendien als voordeel dat je je slaapkamer overdag ook gewoon donker kunt maken (vooral voor mensen die in nachtdiensten werken erg prettig).
Op zaterdag 04 mei 2002 16:43 schreef Party_P het volgende:Iemand een mogelijke oplossing??
Dit zijn prijzige oplossingen, de goedkoopste blijven oordopjes, maar daar moet je aan wennen en vindt niet iedereen comfortabel.
Wordt je trouwens alleen wakker van vogels? Of ook van verkeersgeluiden.
Maar een paar weken verder en je hoort het niet meer!
Zowiezo vind ik het niet erg om die vogels te horen, hoort bij mijn idee van lekker in je bedje liggen
nog erger!
quote:-nee, ik woon bij mun ouders, en ergens anders wonen, hebbie die beesten ook.
-Verhuizen?
-Oordoppen?
-Afschieten?
-Niet wakker worden?
quote:Heb ik al
dubbelglas?
quote:Vetel...had je je kamerdeur loslaten staan?? Hahah
Weet je wat echt erg is ?
Vogels in je slaapkamer.
Wees blij dat je ergens woont waar je nog vogels kan horen, stelletje malloten.
quote:Nope, trilalarm
Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeg vogelhaters, vertel eens: hebben jullie zo'n irritante mobiele telefoon die om de haverklap jengelt
quote:Ook niet
en houden jullie dan van die totaal onzinnige gesprekken waar ik dan verplicht ben om naar te luisteren?
quote:wederom kan ik deze vraag ontkennend beantwoorden
Of hebben jullie zo'n walkman op je oren met het geluid op 85?
quote:Waarschijnlijk woon jij ergens waar je geen last hebt van die beesten.
Wees blij dat je ergens woont waar je nog vogels kan horen, stelletje malloten.
-edit-
(beter bekend uit de film Predator)
[/i]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 08-05-2002 20:17]
quote:Ik ben GEEN vogelhater, maar het is gewoon klote als die beesten je al om 5 uur wakker maken (als het de vorige avond vrij laat is geworden). Als ze me om 9 uur wakker maken: ok, kan ermee leven
Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeg vogelhaters, vertel eens: hebben jullie zo'n irritante mobiele telefoon die om de haverklap jengelt en houden jullie dan van die totaal onzinnige gesprekken waar ik dan verplicht ben om naar te luisteren? Of hebben jullie zo'n walkman op je oren met het geluid op 85?Wees blij dat je ergens woont waar je nog vogels kan horen, stelletje malloten.
Telefoon: trilalarm
Walkman: heb ik nie (ok: mp3 speler dan) en die staat nooit te hard!! daar let ik wel op
quote:"painless"
Op zaterdag 04 mei 2002 22:12 schreef 100% Tukker het volgende:
De M134 Gatling Gun:
7.62 mm
3000 schoten per minuut...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.(beter bekend uit de film Predator)
quote:dan hebbie ook geen echt goed feest gehad.. anders slaap je zoiezo wel!
Op zaterdag 04 mei 2002 16:43 schreef Party_P het volgende:
ik haat dit echt:
Hebbie een verjaardag, wordt dus een Btje laat, ben ook erg moe (heb dus hard mun slaap nodig), ga naar bed, maar dan...
..5 uur wordt ik wakker en ik val dus NIET meer in de slaap door de achterlijke klote vogels die het zo leuk vinden omdan een hoop herrie te maken.Iemand een mogelijke oplossing??
quote:Ik slaap normaal al erg slecht
Op maandag 06 mei 2002 10:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan hebbie ook geen echt goed feest gehad.. anders slaap je zoiezo wel!
quote:WHAHAHA een merel die 30x per dag tegen je raam aanvliegt, dat wil ik zien [ik kom wel een Xtje weer langs]
Hahah balen voorje P...
die gun kannik btw hier ookwel gebruiken, we hebben al meerdan een maand, zo'n merel die zeker 30x per dag tegen ons raam aanvliegt?!
Je zou toch denken datie wel koppijn zou krijgen, we hebben de krassen overal opde ramen staan joh..
De deur openzetten heb geen zin, dan zitie strax binnen,
en neemt onze rat mee of ons tafelzilver
Iemand ander idee?
quote:Naja men buren zien er enge genoeg uit dusss, alleen die bloedvlekken ande muur is wat minder..
Op maandag 06 mei 2002 14:50 schreef Party_P het volgende:WHAHAHA een merel die 30x per dag tegen je raam aanvliegt, dat wil ik zien [ik kom wel een Xtje weer langs]
Oplossing: buren aan de ramen plakken, schrikken vogels erg van en dan vliegen ze tegen de muren aan. Krijg je geen krassen op de ramen, wel op de muur. Hmmmz...lastig dit!!
Maar serieus dat beest is zooo gaaar
quote:Coooooooonnnnnnnntaaaaaaaaaaaacccccccctttttttttttt!!!
Op zaterdag 04 mei 2002 23:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
"painless"
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zouden eigenlijk Predator 3 moeten gaan filmen: anderhalf uur alleen gemaai met "Painless"!
"That son-of-a-bitch is dug up there like an Alabama tick..."
Weleens 100 kanaries tegelijk horen zingen?
quote:hehe leuk zo'n concert!!
Op dinsdag 07 mei 2002 03:45 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hmz... ik heb d'r ook last van als ik bij m'n vriend blijf slapen. Zijn buurman heeft een grote voliere in de tuin staan, tjokvol kanaries. (+ 2 kippen ofzo, die ook best lawaai kunnen maken)Weleens 100 kanaries tegelijk horen zingen?
Ik gooi dat ding gvd de volgende keer in de pan als die weer midden in de nacht begint te krijsen.
ik dus niet
quote:gewoon een doek eroverheen!!
Op woensdag 08 mei 2002 00:37 schreef SoDamnInsane het volgende:
Wij hebben (of liever mijn ouders) een grijsroodstaart papaegaai. Dat klere beest begint ook om de domste tijden te krijsen.Ik gooi dat ding gvd de volgende keer in de pan als die weer midden in de nacht begint te krijsen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 08-05-2002 19:14]
quote:En jij moet echt eens ophouden met suggestieve posts. Ooit gedacht aan mensen die nachtdienst hebben??
Op woensdag 08 mei 2002 19:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het wel relaxt die vogels... maar ik ben dan ook wakker op het moment dat die vogeltjes fluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wat is dit nou weer voor een bijdehande rare opmerking?
Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef ElizabethR het volgende:[..]
En jij moet echt eens ophouden met suggestieve posts. Ooit gedacht aan mensen die nachtdienst hebben??
quote:Wat is dit nou voor opmerking? Zegt hij iets raars of zo?
Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef ElizabethR het volgende:[..]
En jij moet echt eens ophouden met suggestieve posts. Ooit gedacht aan mensen die nachtdienst hebben??
Heerlijk in de nachtdienst als de vogels beginnen te fluiten, het mooiste moment van de nacht vond ik dat.
quote:Sorry, ik interpreteerde jouw post volledig verkeerd.
Op woensdag 08 mei 2002 19:21 schreef Youssef het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor een bijdehande rare opmerking?
ik accepteer de cookies.
Excuses!! En ik probeer nóg beter te lezen.
quote:hihi, jij neemt je taak wel erg serieus hè?
Op zaterdag 04 mei 2002 16:55 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik weet niet wat je mogelijkheden zijn, maar zoals al gezegd, dubbelglas is een optie. Zo ook rolluiken. Die hebben bovendien als voordeel dat je je slaapkamer overdag ook gewoon donker kunt maken (vooral voor mensen die in nachtdiensten werken erg prettig).
Dit zijn prijzige oplossingen, de goedkoopste blijven oordopjes, maar daar moet je aan wennen en vindt niet iedereen comfortabel.
Wordt je trouwens alleen wakker van vogels? Of ook van verkeersgeluiden.
quote:Owke.
Op woensdag 08 mei 2002 19:37 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Sorry, ik interpreteerde jouw post volledig verkeerd.
Excuses!! En ik probeer nóg beter te lezen.
quote:Dat ken ik..
Op zaterdag 04 mei 2002 16:43 schreef Party_P het volgende:
ik haat dit echt:
Hebbie een verjaardag, wordt dus een Btje laat, ben ook erg moe (heb dus hard mun slaap nodig), ga naar bed, maar dan...
..5 uur wordt ik wakker en ik val dus NIET meer in de slaap door de achterlijke klote vogels die het zo leuk vinden omdan een hoop herrie te maken.Iemand een mogelijke oplossing??
quote:Als mijn pic offtopic is moet je die pic van die gatling gun op pagina 1 ook weghalen.
Op woensdag 08 mei 2002 18:32 schreef Zoor het volgende:
Misschien helpt dit tegen die verdomde vogels.
-edit- offtopic
[/img]
quote:Je hebt gelijk. Ik ga de pagina-instelling even wijzigen, dat een topic in één keer inlaadt, zodat ik niet meteen op de laatste pagina terecht kom.
Op woensdag 08 mei 2002 20:13 schreef Zoor het volgende:[..]
Als mijn pic offtopic is moet je die pic van die gatling gun op pagina 1 ook weghalen.
En niet alleen die van mij, ElizabethR.
quote:Als het duiven zijn mag je ze buiten de bebouwde kom afsch..ten. (doen wij ook
Op zaterdag 04 mei 2002 16:43 schreef Party_P het volgende:Iemand een mogelijke oplossing??
...oeps... drek krijg ik ook zo'n dwiebus achter me aan met z'n mileubescherming (zal aan hem denken als ik de tank van me auto weer vol gooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop