abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:43:26 #1
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4061671
ik haat dit echt:
Hebbie een verjaardag, wordt dus een Btje laat, ben ook erg moe (heb dus hard mun slaap nodig), ga naar bed, maar dan...
..5 uur wordt ik wakker en ik val dus NIET meer in de slaap door de achterlijke klote vogels die het zo leuk vinden omdan een hoop herrie te maken.

Iemand een mogelijke oplossing??

Drugs are good mkay?
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:44:26 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4061675
geniet ervan, de positieve kant van de natuur =]
Later word ik mijzelf in het groot.
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:44:50 #3
13856 PieuX
---------
pi_4061681
dubbelglas?
pi_4061683
Verhuizen?
Oordoppen?
Afschieten?
Niet wakker worden?

Kies maar

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_4061684
Man dan sta ik op om mijn vakantie centen bij elkaar te verdienen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lucky uitslaper
pi_4061685
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:46:50 #7
22309 goflow
all alone.
pi_4061693
ik wou dat ik wakker werd of het gefluit van vogeltjez... stukken beter dan een wekker, dat ding van mij maakt zon kutgeluid dat wil je niet weten.
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:55:27 #8
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4061740
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 16:43 schreef Party_P het volgende:

Ik weet niet wat je mogelijkheden zijn, maar zoals al gezegd, dubbelglas is een optie. Zo ook rolluiken. Die hebben bovendien als voordeel dat je je slaapkamer overdag ook gewoon donker kunt maken (vooral voor mensen die in nachtdiensten werken erg prettig).

Dit zijn prijzige oplossingen, de goedkoopste blijven oordopjes, maar daar moet je aan wennen en vindt niet iedereen comfortabel.

Wordt je trouwens alleen wakker van vogels? Of ook van verkeersgeluiden.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_4061746
Sjit is idd zeer vervelend maar je doet er nix tegen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 4 mei 2002 @ 16:58:44 #10
21066 Potter
At your service
pi_4061765
Een luchtdrukpistool helpt echt.
Ik heb een keer een merel uit de boom geschoten. Hij was meteen stil. Enige nadeel daarvan is dat je een levenslange schuldgevoel hebt.
Ik weet het ik walg ook van mezelf.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:00:12 #11
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_4061772
Als het lente is, dan moet je idd weer wennen aan de vroege vogels.

Maar een paar weken verder en je hoort het niet meer!

To Know Me Is To Love Me
pi_4061784
Om 5 uur 's ochtends werk ik nog in de club, als ik dan naar huis loop rond een uurtje of zeven is het echt lekker om ff wat anders te horen dan die harde muziek.

Zowiezo vind ik het niet erg om die vogels te horen, hoort bij mijn idee van lekker in je bedje liggen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_4061911
Weet je wat echt erg is ?
Vogels in je slaapkamer.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_4061915
onze buurman heeft een haan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

nog erger!

Als iets gejat is wil dat nog niet zeggen dat ik het heb!
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:57:29 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_4062104
Ik vind het juist rustgevend als de vogels beginnen te fluiten 's ochtends vroeg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 mei 2002 @ 18:53:43 #16
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4062522
quote:
-Verhuizen?
-Oordoppen?
-Afschieten?
-Niet wakker worden?
-nee, ik woon bij mun ouders, en ergens anders wonen, hebbie die beesten ook.
- lijken me irritant, als je slaapt, blijf ik wakker van de oordoppen.
-Is ook mogelijkheid, maar dan blijf je bezig
-Jij hebt makkelijk praten, ik werd gewoon wakker en ik viel niet meer in slaap door die irritante vogels
quote:
dubbelglas?
Heb ik al
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Weet je wat echt erg is ?
Vogels in je slaapkamer.
Vetel...had je je kamerdeur loslaten staan?? Hahah
Drugs are good mkay?
  zaterdag 4 mei 2002 @ 18:57:54 #17
26962 Klotepino
Vogel met 9 letters
pi_4062544
Altijd maar weer die klote vogels.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Geluk zit in hele grote dingen
pi_4062562
Zeg vogelhaters, vertel eens: hebben jullie zo'n irritante mobiele telefoon die om de haverklap jengelt en houden jullie dan van die totaal onzinnige gesprekken waar ik dan verplicht ben om naar te luisteren? Of hebben jullie zo'n walkman op je oren met het geluid op 85?

Wees blij dat je ergens woont waar je nog vogels kan horen, stelletje malloten.

zaterdag 4 mei 2002 @ 19:04:39 #19
21066 Potter
At your service
pi_4062593
We hebben genoeg topics over gsm haters en walkman haters!
Laat deze mensen nou gewoon klagen over die vogels.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_4062605
Dat vind ik nou prachtig, wakker worden van fluitende vogeltjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_4062722
Het geluid van zingende vogels vroeg geeft mij altijd weer het zomergevoel. Heerlijk dus.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 4 mei 2002 @ 21:22:49 #22
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_4063710
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeg vogelhaters, vertel eens: hebben jullie zo'n irritante mobiele telefoon die om de haverklap jengelt
Nope, trilalarm
quote:
en houden jullie dan van die totaal onzinnige gesprekken waar ik dan verplicht ben om naar te luisteren?
Ook niet
quote:
Of hebben jullie zo'n walkman op je oren met het geluid op 85?
wederom kan ik deze vraag ontkennend beantwoorden
(ik snap trouwens de relevantie van deze vragen m.b.t. het topic niet)
quote:
Waarschijnlijk woon jij ergens waar je geen last hebt van die beesten.
Zeker nooit met een zatte kop brak naar huis gefietst terwijl om je heen de vogels net wakker geworden zijn en dit op maximaal volume aan de wereld laten horen ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_4064138
De M134 Gatling Gun:

-edit-
(beter bekend uit de film Predator)
[/i]

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 08-05-2002 20:17]

zaterdag 4 mei 2002 @ 22:52:48 #24
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4064575
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 19:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeg vogelhaters, vertel eens: hebben jullie zo'n irritante mobiele telefoon die om de haverklap jengelt en houden jullie dan van die totaal onzinnige gesprekken waar ik dan verplicht ben om naar te luisteren? Of hebben jullie zo'n walkman op je oren met het geluid op 85?

Ik ben GEEN vogelhater, maar het is gewoon klote als die beesten je al om 5 uur wakker maken (als het de vorige avond vrij laat is geworden). Als ze me om 9 uur wakker maken: ok, kan ermee leven

Telefoon: trilalarm
Walkman: heb ik nie (ok: mp3 speler dan) en die staat nooit te hard!! daar let ik wel op

Drugs are good mkay?
  zaterdag 4 mei 2002 @ 23:51:35 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4065182
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 22:12 schreef 100% Tukker het volgende:
De M134 Gatling Gun:

[afbeelding]

7.62 mm
3000 schoten per minuut...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(beter bekend uit de film Predator)

"painless"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 6 mei 2002 @ 10:44:23 #26
27654 back2earth
Out Of Order
pi_4079400
Hahah balen voorje P...
die gun kannik btw hier ookwel gebruiken, we hebben al meerdan een maand, zo'n merel die zeker 30x per dag tegen ons raam aanvliegt?!
Je zou toch denken datie wel koppijn zou krijgen, we hebben de krassen overal opde ramen staan joh..
De deur openzetten heb geen zin, dan zitie strax binnen,
en neemt onze rat mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
of ons tafelzilver
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Iemand ander idee?
Loving Nohr
  maandag 6 mei 2002 @ 10:45:15 #27
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4079411
quote:
ik haat dit echt:
Hebbie een verjaardag, wordt dus een Btje laat, ben ook erg moe (heb dus hard mun slaap nodig), ga naar bed, maar dan...
..5 uur wordt ik wakker en ik val dus NIET meer in de slaap door de achterlijke klote vogels die het zo leuk vinden omdan een hoop herrie te maken.

dan hebbie ook geen echt goed feest gehad.. anders slaap je zoiezo wel!
  maandag 6 mei 2002 @ 10:50:45 #28
23152 Lucille
Smartass
pi_4079457
Ik heb meer last van de vogelstront. Vandaag vond ik mijn auto weer onder de schijt aan. Grote witte vlekken op de ramen, het dak en de motorkap.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 6 mei 2002 @ 14:50:28 #29
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4082473
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dan hebbie ook geen echt goed feest gehad.. anders slaap je zoiezo wel!

Ik slaap normaal al erg slecht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Hahah balen voorje P...
die gun kannik btw hier ookwel gebruiken, we hebben al meerdan een maand, zo'n merel die zeker 30x per dag tegen ons raam aanvliegt?!
Je zou toch denken datie wel koppijn zou krijgen, we hebben de krassen overal opde ramen staan joh..
De deur openzetten heb geen zin, dan zitie strax binnen,
en neemt onze rat mee of ons tafelzilver
Iemand ander idee?
WHAHAHA een merel die 30x per dag tegen je raam aanvliegt, dat wil ik zien [ik kom wel een Xtje weer langs]
Oplossing: buren aan de ramen plakken, schrikken vogels erg van en dan vliegen ze tegen de muren aan. Krijg je geen krassen op de ramen, wel op de muur. Hmmmz...lastig dit!!
Drugs are good mkay?
  FOK!fotograaf maandag 6 mei 2002 @ 15:04:14 #30
17893 Forno
pi_4082723
K'heb wel eens met walkman en zonnebril in bed gelegen na een laat avondje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 6 mei 2002 @ 17:29:12 #31
27654 back2earth
Out Of Order
pi_4085328
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:50 schreef Party_P het volgende:

WHAHAHA een merel die 30x per dag tegen je raam aanvliegt, dat wil ik zien [ik kom wel een Xtje weer langs]
Oplossing: buren aan de ramen plakken, schrikken vogels erg van en dan vliegen ze tegen de muren aan. Krijg je geen krassen op de ramen, wel op de muur. Hmmmz...lastig dit!!

Naja men buren zien er enge genoeg uit dusss, alleen die bloedvlekken ande muur is wat minder..

Maar serieus dat beest is zooo gaaar

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Misschien heb het beest sexuele frustaties die die nie kwijt kan? zou dat kunnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dan moetik maar ff kijken of ik een leuke partner-merel voor hem/haar kan vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Of weet iemand wa anders?!

Loving Nohr
pi_4085781
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 23:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

"painless"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Coooooooonnnnnnnntaaaaaaaaaaaacccccccctttttttttttt!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ze zouden eigenlijk Predator 3 moeten gaan filmen: anderhalf uur alleen gemaai met "Painless"!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"That son-of-a-bitch is dug up there like an Alabama tick..."

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_4093280
Hmz... ik heb d'r ook last van als ik bij m'n vriend blijf slapen. Zijn buurman heeft een grote voliere in de tuin staan, tjokvol kanaries. (+ 2 kippen ofzo, die ook best lawaai kunnen maken)

Weleens 100 kanaries tegelijk horen zingen?

...
  woensdag 8 mei 2002 @ 00:27:36 #34
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4105542
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 03:45 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hmz... ik heb d'r ook last van als ik bij m'n vriend blijf slapen. Zijn buurman heeft een grote voliere in de tuin staan, tjokvol kanaries. (+ 2 kippen ofzo, die ook best lawaai kunnen maken)

Weleens 100 kanaries tegelijk horen zingen?

hehe leuk zo'n concert!!
Drugs are good mkay?
pi_4105689
Wij hebben (of liever mijn ouders) een grijsroodstaart papaegaai. Dat klere beest begint ook om de domste tijden te krijsen.

Ik gooi dat ding gvd de volgende keer in de pan als die weer midden in de nacht begint te krijsen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

woensdag 8 mei 2002 @ 00:38:28 #36
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4105700
Er zijn ook mensen die dat echt mooi vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik dus niet

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 8 mei 2002 @ 17:33:44 #37
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4114820
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 00:37 schreef SoDamnInsane het volgende:
Wij hebben (of liever mijn ouders) een grijsroodstaart papaegaai. Dat klere beest begint ook om de domste tijden te krijsen.

Ik gooi dat ding gvd de volgende keer in de pan als die weer midden in de nacht begint te krijsen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gewoon een doek eroverheen!!
Drugs are good mkay?
  woensdag 8 mei 2002 @ 18:32:17 #38
27405 Zoor
Our shaqarava is powerful
pi_4115383
Misschien helpt dit tegen die verdomde vogels.
-edit- offtopic
[/img]

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 08-05-2002 19:14]

You will serve our needs...
pi_4115791
Ik vind het wel relaxt die vogels... maar ik ben dan ook wakker op het moment dat die vogeltjes fluiten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 8 mei 2002 @ 19:16:25 #40
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4115816
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:13 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het wel relaxt die vogels... maar ik ben dan ook wakker op het moment dat die vogeltjes fluiten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En jij moet echt eens ophouden met suggestieve posts. Ooit gedacht aan mensen die nachtdienst hebben??
pi_4115858
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En jij moet echt eens ophouden met suggestieve posts. Ooit gedacht aan mensen die nachtdienst hebben??

Wat is dit nou weer voor een bijdehande rare opmerking?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_4116036
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:16 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor opmerking? Zegt hij iets raars of zo?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Heerlijk in de nachtdienst als de vogels beginnen te fluiten, het mooiste moment van de nacht vond ik dat.

woensdag 8 mei 2002 @ 19:37:55 #43
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4116088
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een bijdehande rare opmerking?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sorry, ik interpreteerde jouw post volledig verkeerd.

Excuses!! En ik probeer nóg beter te lezen.

pi_4116116
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 16:55 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je mogelijkheden zijn, maar zoals al gezegd, dubbelglas is een optie. Zo ook rolluiken. Die hebben bovendien als voordeel dat je je slaapkamer overdag ook gewoon donker kunt maken (vooral voor mensen die in nachtdiensten werken erg prettig).

Dit zijn prijzige oplossingen, de goedkoopste blijven oordopjes, maar daar moet je aan wennen en vindt niet iedereen comfortabel.

Wordt je trouwens alleen wakker van vogels? Of ook van verkeersgeluiden.

hihi, jij neemt je taak wel erg serieus hè?
pi_4116135
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry, ik interpreteerde jouw post volledig verkeerd.

Excuses!! En ik probeer nóg beter te lezen.

Owke.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_4116280
quote:
ik haat dit echt:

Dat ken ik..
Vorige week nog, alleen had ik toen tot half 5 op msn gezeten, daarna nog wat tv gekeken, half 6 toch maar s gaan slapen.
Feest! Beginnen die krengen te fluiten. Kon k nog niet slapen dus, ben uiteindelijk om 8 uur ofso in slaap gevallen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To know is to know that you know nothing, that's the meaning of true knowledge
  woensdag 8 mei 2002 @ 20:13:07 #47
27405 Zoor
Our shaqarava is powerful
pi_4116513
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 18:32 schreef Zoor het volgende:
Misschien helpt dit tegen die verdomde vogels.
-edit- offtopic
[/img]
Als mijn pic offtopic is moet je die pic van die gatling gun op pagina 1 ook weghalen.
En niet alleen die van mij, ElizabethR.
You will serve our needs...
  woensdag 8 mei 2002 @ 20:21:41 #48
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4116596
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 20:13 schreef Zoor het volgende:

[..]

Als mijn pic offtopic is moet je die pic van die gatling gun op pagina 1 ook weghalen.
En niet alleen die van mij, ElizabethR.

Je hebt gelijk. Ik ga de pagina-instelling even wijzigen, dat een topic in één keer inlaadt, zodat ik niet meteen op de laatste pagina terecht kom.
  woensdag 8 mei 2002 @ 20:24:43 #49
24409 chemokar
(Bush is dom)
pi_4116635
quote:

Als het duiven zijn mag je ze buiten de bebouwde kom afsch..ten. (doen wij ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
klotebeesten scheiten de boel onder en sinds er duiven zijn hebben we geen musjes meer).

...oeps... drek krijg ik ook zo'n dwiebus achter me aan met z'n mileubescherming (zal aan hem denken als ik de tank van me auto weer vol gooi

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Loveparade, some people never learn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop