abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77815202
vanmiddag gedaan:

• Naaister stoffen bekeken & OK gegeven
  • Bakker... Nog steeds geen info , lul belt maar niet...
  • laatste uitnodigingen verstuurd
  • Ambternaren niet lief gevonden & afspraak gemaakt voor ondertrouw (volgende week)
  • Juwelier, "ringen" voor verbouwing opgegeven
  • Op goed geluk een notaris kantoor binnengelopen om een afspraak te maken voor een gesprek voo rhuwelijkse voorwaarden & dat ook maar meteen gedaan. + Testamenten.
  • Hier gepost

Tussendoor ook nog gezorgd voor voedsel voorraad niet op raak situatie.
  • pi_77886562
    dilemma dilemma

niet mijn eigen bruiloft, maar die van mijn schoonzusje.
    Die hebben dus ceremoniemeesters, en die hebben een vrijgezellendag georganiseerd.

Deze dag, gaat mij 100 euro kosten als ik meedoe.. en voor hem organiseren ze ook een feestje-ding wat ook rond dat bedrag zal komen en waar mijn vriend dan dus mee moet doen.

100 euro.. echt.. ik vind 't een geweldige meid en vind het ook wel grappig, zo'n vrijgezellending, maar het gaat me echt wat te ver in prijs.. een avondje wijn drinken en een leuk cadeautje is ook leuk en kost geen 100 euro

En opzich.. nou ja.. als ik nou nog zou werken, fulltime, net als de rest van de uitgenodigde mensen, dan zou ik er wat minder moeilijk over doen, maar van 100 euro kan ik een maand eten

kan ik nu mailen van 'ja, nou, wel leuk, maar ik vind het wat aan de dure kant'?
    Ja doei.
    pi_77886633
    Tuurlijk kan je dat wel mailen. Ik vind het niet nodig dat ze jou op zo'n dure kosten jagen. En waarom moet het nou zoveel geld kosten ???
      donderdag 11 februari 2010 @ 16:09:57 #300
    245626 error_404
    nee, toch niet...
    pi_77887124
    Ik zou zeker mailen; er zullen meer mensen zijn die het te duur vinden.
    Best lullig als het gros van de mensen niet op komt dagen omdat het vet duur is...

Ik zou het er zeker ook niet voor over hebben...
    Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
    hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
    hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
    pi_77887174
    het lijkt zo moreel verwerpelijk zeg maar

Trouwen enzo #54
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')