Wij hebben gekeken welke ontwerpers er in de buurt zaten en wiens werk ons aansprak. Daar zijn we verder mee gaan praten en zij heeft een ontwerp gemaakt nav die gesprekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
als je weet wat voor ringen je wil, dan zou ik alle edelsmeders in de regio mailen voor een prijsopgaaf. Je moet wel weten wat voor soort materiaal je wil, ringmaat en hoeveel mm de bematingen zijn.
Heeft ons uiteindelijk 600 ¤ bespaard......
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
Is niet brutaal hoor, ik heb ze alleen nog niet. We trouwen op 14 april, de ringen heb ik er vlak voor.
Nog even wachten dus
Dat stel ik ook helemaal niet. Ik stel alleen dat het verstandig is niet alleen maar bij de grote juweliers mt de standaard collecties te kijken, maar ook eens te praten met edelsmeden die gewoon lol in hun vak hebben. En ja, de prijs van je ring komt dan voornamelijk uit het materiaal; bij de juwelier is het marge.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef Artbij2 het volgende:
Een klein atteliertje kan dezelfde ring echt niet voor 300,- maken...
Welk kasteel?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef bigbird het volgende:
Ja he? Zeker als je bekijkt dat we getrouwd zijn en het feest vierden op een kasteel
De Hooge Vuursche in Baarn, lag mooi als compromis zo'n beetje voor alle gasten op acceptabele afstand en het is er echt schiterend.quote:
Daar gaan wij ook trouwen!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef bigbird het volgende:
[..]
De Hooge Vuursche in Baarn, lag mooi als compromis zo'n beetje voor alle gasten op acceptabele afstand en het is er echt schiterend.
Klopt hoor, Jeroen en ik hebben ook even gezocht. We hebben er nu 1 gevonden die met aparte materialen werkt. We hebben nu de ringen zelf ontworpen. Ze zijn van titanium en zirkonium. Maar de prijs valt mee, we zijn in totaal zo'n 850 euro kwijt!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat stel ik ook helemaal niet. Ik stel alleen dat het verstandig is niet alleen maar bij de grote juweliers mt de standaard collecties te kijken, maar ook eens te praten met edelsmeden die gewoon lol in hun vak hebben. En ja, de prijs van je ring komt dan voornamelijk uit het materiaal; bij de juwelier is het marge.
Maar goed, iedereen moet gewoon lekker doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en blij mee is..
Serieus??? Wat gaaf!!! Geniet ervan want het is zo voorbij, maar echt helemaal geweldig daar!quote:
Tof! Heb je veel verschillende smaken geproeft? Er is zo veel mogelijk tegenwoordigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Mr_Moon het volgende:
afgelopen zaterdag wezen proeven bij de banketbakker die de bruidstaart gaat maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |