Ja, ze is echt superquote:Op zondag 17 januari 2010 02:21 schreef julian6 het volgende:
gooi Lady Gaga maar op lowlands, ik ben fan sinds ik deze vid heb gezien:
wat een live talent, en ze kan ook echt zingen!
Dit is wel tof inderdaad, maar jammer dat haar repertoire verder echt behoorlijk matig isquote:Op zondag 17 januari 2010 02:21 schreef julian6 het volgende:
gooi Lady Gaga maar op lowlands, ik ben fan sinds ik deze vid heb gezien:
wat een live talent, en ze kan ook echt zingen!
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Was dat dat grietje met dat zwarte masker op bij Nachtegiel?
Dat was idd die band. Ik zei al dat ik die wel in de X-ray zie staan voordat het interview begon.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden wel iets van zwarte banden om hun hoofd als ik het goed begreep, maar ik zat het via de radio te volgen
Dat gevoel had ik ook nadat ik het gehoord hadquote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was idd die band. Ik zei al dat ik die wel in de X-ray zie staan voordat het interview begon.
ajb niet, dan verliest dat hok zijn charme en voor 90% van de acts is dat ding groot genoeg volgens mijquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef julian6 het volgende:
Beter maken ze de X-ray een heel stuk groter dit jaar
Jostibandsquote:Op maandag 18 januari 2010 02:42 schreef julian6 het volgende:
is dat de josti band?
die gast achter het keyboard![]()
Dat zou tof zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef rubbereend het volgende:
The Chemical Brothers zijn bezig met de afronding van hun nieuwe album, meteen een van de kandidaten voor een dagafsluiting in de Alpha lijkt me
Het zou weer eens tijd worden zelfs. Te lang geleden.quote:
Da is.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar de X-Ray is toch al groter vergeleken met de eerste keer dat ie er stond?
Dat zou wel heel gaaf zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef rubbereend het volgende:
The Chemical Brothers zijn bezig met de afronding van hun nieuwe album, meteen een van de kandidaten voor een dagafsluiting in de Alpha lijkt me
Fabuleus, dat was het!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zou wel heel gaaf zijn.
Vorige keer was het ook bruut, beginnen met lange lange monotome toon die steeds harder werd en gelijk Hé Boy Hé Girl erin!
Anderhalf week?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:37 schreef Vono het volgende:
over 1,5 week komt het nieuwe gorillaz album uit. gorillaz op lowlands zou echt geweldig zijn
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef Haunter het volgende:
Door mijn hoogtepuntje van vorig jaar weer terug te zien op YouTube, heb ik nu alweer MEGA zin in Augustus.
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook bruut, beginnen met lange lange monotome toon die steeds harder werd en gelijk Hé Boy Hé Girl erin!
Wauw, monotoom... wat is dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Wauw, flapdrol... wat is dat?quote:
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was zo tof, bij de eerste tonen zei ik al ":o ze zullen toch niet meteen met Hey Boy Hey Girl beginnen" en bam
één van de mooiste optredens ooit op Lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |