quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef mstx het volgende:
Daarnet de javelin afgevuurd, word ik neergeknald. Spawn ik gvd precies op de plek waar dat ding terecht komt.
Die MLG shit is alles behalve overpriced :S kijk is naar wat een goede headphone kost!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb trouwens een turtlebeach X1 headphone, werkt prima en niet zo overpriced als die MLG troep.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die MLG shit is alles behalve overpriced :S kijk is naar wat een goede headphone kost!!!!!
Mijn sony mdr-v700 was ook 180 euro, je betaalt gewoon voor kwaliteit.
En of je het er voor over hebt is een ander verhaal.
Dat zei hij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat tutrlebeach geen kwaliteit is? Dan heb je hierbij bewezen dat je niet weet waar je het over hebt, sorry.Een headphone met micro om te gamen hoeft geen 160 pond te kosten, voor 80 minder heb je prima kwaliteit ik durf te stellen waarschijnlijk nog wel beter. Verder zit ik zelf aardig in de audio hoor, mijn slaapkamer is meer een bed in een studio.
Ik was lekker bij die buurvrouw gebleven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef JarnoF het volgende:
Zometeen nog even lekker gamen. Heb de hele niet kunnen gamen door m'n broertje. Dus maar even bier gedronken bij m'n buurvrouw
Mocht iemand me online treffen, lach me dan niet uit om mn scores....
Nog fokkers die gaan gamen op psn vanavond?
inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik was lekker bij die buurvrouw gebleven.
Uurtje of half twaalf ben ik wel thuis denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef JarnoF het volgende:
Zometeen nog even lekker gamen. Heb de hele niet kunnen gamen door m'n broertje. Dus maar even bier gedronken bij m'n buurvrouw
Mocht iemand me online treffen, lach me dan niet uit om mn scores....
Nog fokkers die gaan gamen op psn vanavond?
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat tutrlebeach geen kwaliteit is? Dan heb je hierbij bewezen dat je niet weet waar je het over hebt, sorry.Een headphone met micro om te gamen hoeft geen 160 pond te kosten, voor 80 minder heb je prima kwaliteit ik durf te stellen waarschijnlijk nog wel beter. Verder zit ik zelf aardig in de audio hoor, mijn slaapkamer is meer een bed in een studio.
Volgens mij is het geen Amerikaan/Engelsman hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit iswaar heb ik dat gezegd?
Maar als jij je middenmoot X1 wil gaan vergelijken met een Astro 7.1 dolby headset..... hoef ik niet verder uit te leggen dat jij hier de mongool bent![]()
Dus je kan wel gaan lopen haten met je redelijke headset, maar ik ben niet van plan te 80 euro te betalen voor stereo doorsnee als ik voor paar tientjes meer iets heb waar ik weer paar jaar me verder kan.
ASSWHIPE!
Waar lag je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
3 AC130's gehaald net 14.gif
Waaronder een 36-0 potjeHelaas miste ik 1x de message AC130 ready anders had ik zeer waarschijnlijk de nuke gehad. Maar goed, komt ooit wel is
Hahaha inderdaad!quote:
Jup.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Biefstuk het volgende:
Is er trouwens ook een koptelefoon voor ps3?
Vind het veel fijner om een koptelefoon op te hebben, hoor je alles veel beter en stoor je de buren niet tenminste.
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
@ Sharpdressedman en Kneusteun
Ik lag nergens, ik stond en crouchOp Afghan in het bunkertje naast Objective A in Domination.
Ja toen ik die AC130 had ben ik wel even in een hoekje gaan zitten inderdaad.
Blijkbaar ben je gelijk een camper als je 0x dood gaatGisteren had ik een potje 22-0 ook zonder overdreven campen, alleen toen ik de AC130 had ook
Klopt, meestal ga ik ze dan zoekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |