Toeval bestaat niet of misschien toch wel luister en huiver

Zo eens in de zoveel tijd (gem. 2 keer per week) speel ik online een spelletje rtcw (wolfenstein).
Ik ben eigenlijk helemaal niet zon gamer, maar kan me prima vermaken met dit spel.
Op een van de meest drukke servers was ik (tot vandaag) een admin, aangezien ik (ik geef eerlijk toe) af en toe niet echt tegen mijn verlies kan, wil ik mensen nog wel eens van de server kicken met het excuus dat ze gecheat hebben, en soms wilde ik in een gefrustreerde bui ook wel eens mensen kicken die mij gingen voten na een perongelukke teamkill.
Een hele goede game maat (verder te noemen -monsieur M** ook wel MM) uit frankrijk heeft mij dus op deze server admin rechten gegeven (het is dus zijn server), ik ken hem al zeker 2 1/2 jaar, en we zijn/waren een stel cyberbuddies.. (nooit ontmoet, leek me wel eens leuk eigenlijk, mooie vriendin had hij ook).
Deze MM heeft regelmatig klachten gekregen van mensen die ik gekickt heb, totdat hij mij gisteren waarschuwde niet meer zo overdreven mensen te kicken, maar hooguit een "slap" of een "spec" te doen.
Tot ik vandaag speelde, en MM had sinds mens en heugenis zijn speelnaam gewijzigd. Het ging er vanmiddag echt heftig aan toe, de kogels vlogen letterlijk mijn speakers uit, maar ik wilde maar niet winnen. De frustraties steeg tot een hoogtepunt, en dat terwijl mijnn teammates ook maar wat deden!
Tot het moment dat ik op zon bizarre wijze werd neergeschoten dat ik dacht van, dit kan eeeeechtt nieett! Dus ik kickte die ene gast..
er waren een stuk of 26 man in die server, ik kies er net 1tje uit met een onbekende naam, BLeek het dus MM te zijn! Hij kwam terug, was woedend, hij wilde inloggen als godAdmin(level 5 admin), om mij vervolgens te bannen, maar hij drukte perongeluk het wachtwoord in de console zonder een "/" ervoor zodat iedereen in de server dat wachtwoord zag!
Het ene na het andere zorgde voor een catastrofe van heb ik jou daar...die mm die ooit mijn maat was, wil voorlopig niks meer met mij te maken hebben (en ik geef hem nog gelijk ook hoor).
Heb maar besloten om het spel te verwijderen, en het over een half jaar nog eens te proberen!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend