Duurt nog veel te lang hequote:
Dan is er niets wiskunde achtigs meer aanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Duurt nog veel te lang heEigenlijk moeten we een FOK! wiskundekamp organiseren over een maand ofzo
We kunnen biertjes tellenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Dan is er niets wiskunde achtigs meer aan
Das genoeg wiskunde voor mij, maar er moeten nog nerd wijven geneukt worden hequote:
Ligt aan hoeveel biertjes we tellenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Das genoeg wiskunde voor mij, maar er moeten nog nerd wijven geneukt worden he
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel biertjes we tellen
Nah, niks zal zo baas zijn als een echt wiskundezomerkampquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel biertjes we tellen
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ja ik ben er nog.
Maar mijn idee weten jullie al! Flink zuipen en het kamp crahsen!
Geniaalquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Iblis het volgende:
Tijd voor dit T-shirt dus.
[ afbeelding ]
Voor de kids niet. Voor de leiding welquote:Op maandag 11 januari 2010 21:44 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is waarVraag me af of ze er ook meer dan golden power en ranja schenken
Hmm oude wiskundeleraren, jonge wiskundeleraren, wiskundigen, oud-deelnemers en nog redelijk wat niet-wiskundig volk. Veel scheikunde en informatica. Meeste begeleiders zijn een jaar of 18-30quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Die commissie daar bestaat toch uit ouwe wiskunde leraren? Die zeg maar elk jaar meegaan. (waar je zin in hebt zeg)
Whehehe, volgens mij herken ik die onderste jongen met die lange haren van mijn studiequote:
maar jij bent dan ook een ontzettende nerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik zou wiskunde gaan studeren om aan te tonen hoe het is om tussen de nerds te zitten![]()
Heb ik ook gedaan en het valt allemaal best mee.
Kutquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Pinkerton het volgende:
Wel jammer dat de derde hit op google als je zoekte naar wiskundezomerkamp FOK! isZo komen ze er natuurlijk nóóit achter
kind: "Papa mama ik wil naar wiskunde zomerkamp!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Pinkerton het volgende:
Wel jammer dat de derde hit op google als je zoekte naar wiskundezomerkamp FOK! isZo komen ze er natuurlijk nóóit achter
Voorpaginanieuws voor alle krantenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Die van ons wordt gewoon part XXIII.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |