Moeten we ff op het technologie of games subforum op FOK! kijken misschien zitten er wel een paar tussenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Moeten we wel insiders hebben die ons het kamp schema kunnen verschaffen zodat wij weten wanneer de dropping is
Jah. En wat gaan ze dan doen?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij de dropping gaan crashen maar lijkt me sterk dat ze ons als grote groep toelaten omdat we allemaal niet op het lijstje staan.
Ik open wel een topic in GAM rond mei. Dan zal er vast wel iemand zijn die er heen gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:45 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Moeten we ff op het technologie of games subforum op FOK! kijken misschien zitten er wel een paar tussen
Dus we kunnen ernaast gaan liggen zuipen(liggend gaat er meer in)quote:Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Het kamp is op de Veluwe, op kamp de Poelakker in Lunteren.
He! Dat is ook een idee gek, gewoon naast hun kamp zetten wij onze tentjes neer om lekker 4 dagen te kamperen! Voldoende bier mee uiteraard!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:51 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dus we kunnen ernaast gaan liggen zuipen(liggend gaat er meer in)
Echtquote:
Dat en lekker stappen met z'n allen in Lunteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
He! Dat is ook een idee gek, gewoon naast hun kamp zetten wij onze tentjes neer om lekker 4 dagen te kamperen! Voldoende bier mee uiteraard!
En als je liggend kotst zit er niks op je schoenenquote:
Ik kan best op bier leven, dus wat mij betreft Gaat dat gewoon samenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat en lekker stappen met z'n allen in Lunteren.Of doen we daar de boodschappen?
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof er daadwerkelijk ook maar 1 iemand heengaat van fok
Topic verneuker!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar niet voor de volle mep om er na een dag weer weggestuurd te zijn. Gewoon mathcampcrashenquote:
Ja. We gaan hem crashen!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Maar niet voor de volle mep om er na een dag weer weggestuurd te zijn. Gewoon mathcampcrashen
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ja. We gaan hem crashen!!!
Heerlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]Ik hoop tegen die tijd ook een auto te hebben
Mooi dat grasveld daar ff omploegen
Auto neerpleuren, tent opzetten en zuipenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:11 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Maar dan moet jij wel de bob zijn
Ik stem daar ook voorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ja ik ben er nog.
Maar mijn idee weten jullie al! Flink zuipen en het kamp crahsen!
Hemels ideequote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ja ik ben er nog.
Maar mijn idee weten jullie al! Flink zuipen en het kamp crahsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |