Heb het al gevonden. Bleek dus gewoon op een ander deel van de website te staan. Waarom zeggen ze dan: 'we sturen je een info pakket', als ik duidelijk aangeef dat het dringend isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:41 schreef Gestiech het volgende:
Heeft iemand die in Maastricht begint het rooster voor de week van 6 september al? Dit staat niet online, en zou in een of ander info pakket moeten staan? Ik heb al gemaild, ze zouden het me per post toesturen maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik ga natuurlijk weer terugmailen, maar het wordt nogal kort dag.. dus als iemand het me kan vertellen ...Moet mijn werk inplannen e.d.
Wij mochten geen grafische rekenmachine gebruikenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vroeg me af, heb je eigenlijk een grafische rekenmachine nodig voor psychologie, of is een simpele ook voldoende?![]()
Voor mn docentenopleiding vier jaar terug een gruwelijk dure GRM aangeschaft en nu mag ik die hier niet eens gebruiken? Wat een onzin toch weerquote:
Op tentamens niet nee... Alleen bij wiskunde testmonium mag het, maar bij mto vakken niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef Impressie het volgende:
[..]
Voor mn docentenopleiding vier jaar terug een gruwelijk dure GRM aangeschaft en nu mag ik die hier niet eens gebruiken? Wat een onzin toch weer
Ikke!quote:Op zondag 5 september 2010 09:33 schreef MissSpooky het volgende:
Zijn er meer lui die volgende week beginnen als eerstejaars in Maastricht?
Ha Missy, gij hier?quote:Op zondag 5 september 2010 09:33 schreef MissSpooky het volgende:
Zijn er meer lui die volgende week beginnen als eerstejaars in Maastricht?
Jup, maar wie ben jij?quote:
Dat laatste heb ik dus ook. Al dat gedoe op 't begin vind ik nooit helemaal geweldig.quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Gestiech het volgende:
En ik dus ookHeb zin in morgen
Alhoewel ik niet kan wachten om écht te beginnen, eigenlijk.
Sanderquote:
Jemig, lange vakantie! Is het nog gelukt met je stagebrief?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef MeloD het volgende:
Jeuj, vandaag voor het eerst weer eens les gehad na bijna vier maanden vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |