Het is wel de goedkoopste versie van de goedkopere variant (snap je het nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had hem al gevonden niet erg duur voor zo'n gitaar
ik geef iets van 60 tot 80 euro uit in de week, en dan haalt m'n vriendin nog het een en ander zo door de week, dus denk dat ik ook wel tot zo'n 400 euro in de maand kom... auw, das best veel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
400 euro/maand met z'n tweeen is geen uitzondering. Vind koken stiekem ook erg leuk, dat scheelt!
ja ikben ook met zn 2e en ongeveer 50 euro per week iets meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
400 euro/maand met z'n tweeen is geen uitzondering. Vind koken stiekem ook erg leuk, dat scheelt!
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is wel de goedkoopste versie van de goedkopere variant (snap je het nog) je hebt ook nog de FX-401SM, die is met EMG's
wat zal ik terugsturen ?:Pquote:Hoi
Alle Epiphone gitaren worden in China gebouwd onder de naam van Gibson. Ik kan de gitaar krijgen via een kennis uit Engeland.
Groet,
Dat er een kapje overheen zit wil niet zeggen dat het EMG's zijn hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:11 schreef genakt het volgende:
van de persoon heb ik mailtje terug gehad
[..]
wat zal ik terugsturen ?:P
quote:Steek ze maar in je reet! Koop ik wel een goede betrouwbare gitaar!
Grtz Menno
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?
ja keek alleen naar de plaatjes lijk t wel net dat er emg staat mjahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat er een kapje overheen zit wil niet zeggen dat het EMG's zijn hoor![]()
quote:beste..
Alvast bedankt, kut u dan wel foto's van serie nummer, head , hals , body enz nemen
zijn aardig wat replica's tegenwoordig
met vriendelijke groet,
zitten echt een hoop kklijers op marktplaatsquote:reply Hoi, Dan gaat het al over want de mijne komt ook uit China,...helaas.
Als je in de eerste zin meteen kut schrijft, kan ik begrijpen dat de verkoper jou niet zo lievvvv meer vindtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef genakt het volgende:
weer een hele andere gitaar
[..]
[..]
zitten echt een hoop kklijers op marktplaats
Dat kan je mooi vergeten denk ik...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdient.
Ja maar ik heb ook geen fansquote:
eigen nummers dit keer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de nieuwe band gaan we indie/rock en wat ruigere rock spelen.
Zodra je geen headliner van een tour bent mag je je meestal zelfs lekker gaan inkopen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook geen fans.
Maar metallica ofzo doen hun tours toch echt wel voor het geld lijkt me...
Bad Brains?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Kent iemand ook bands die Reggae-punk maken?
Misschienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Niet echt maar skapunk komt wel redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
rancid enzo bedoel je? probeer ska punk eens op youtubequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Bazzooka'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |