Het is simpele hack & slash (richting het einde ook RTS) maar de humor maakte het voor mij een top game! 23.50 in mijn ogen meer dan waard!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat spel nou echt wat. De Stem van Jack Black is natuurlijk wel leuk, maar is het die 23,50 waard?
ach, ff zorgen dat je iemand een mooie site laat bouwen en dan wat mailorders enzo tussendoor, is toch ook wel oke?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Liever een echt pand en lekker aan gitaren sleutelen. Voor het online gedoe vind ik hier wel ergens een nerd IT'er.
Ja, dat is zeker ok, maar omdat ik ballen daar verstand van heb moet iemand dat maar even voor me komen fiksenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ff zorgen dat je iemand een mooie site laat bouwen en dan wat mailorders enzo tussendoor, is toch ook wel oke?
tja, webbdingen heb ik ook geen verstand vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker ok, maar omdat ik ballen daar verstand van heb moet iemand dat maar even voor me komen fiksen
Opushop.nl die goeie site je weetz.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst kopen maar was in de winkel en volgens die gast daar was er totaal geen verschil met deze alleen dat deze 2 tientjes goedkoper was, dus die heb ik maar mooi uitgergeven aan een HDMI kabel
Relax idd dat ze alles pakken
[..]
100e
[..]
whut ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, en al die mensen die hun werk als een soort nare verplichting zien waarbij je het liefst zo min mogelijk doet.. freaking hell, je kiest er zelf voor hoor.Naar leven moet je dan hebben.
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nieuw speeltje gekocht
[ afbeelding ]
Media player om m'n gedownloade films direct op de tv af te spelen zonder gezeik van allemaal kabels tussen pc en tv
Leuk ding
Ik weet alleen dingen over powerchordsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Opushop.nl die goeie site je weetz.![]()
NIce, ik had zo'n ding veel eerder moeten kopen, heb em net 10 minuten aangesloten en vind em nu al geweldigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze aan mijn TV hangen:
[ afbeelding ]
Staat Windows 7 met XBMC op, dus kan ook alles configureren hoe ik het wil
Yep, maar dan wel een met 1 klein ventilatortje, alles passief gekoeld, hardwareondersteuning voor HD-materiaal enz. Ding is stil en energiezuinig, wat wil je nog meer? Bestuur 'm met een Logitech Dinovo Mini, ook ideaal (wel prijzig):quote:
quote:
die heeft er een heel handeltje in voor 330 euro ging het overquote:De gitaar is inmiddels verkocht maar na het weekend van 6/7 februari heb ik nog een Epihone Les Paul Custom (exact zo 1 als op de foto's) beschikbaar. Als je nog geinteresseerd ben dan hoor ik het graag.
Groet,
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef genakt het volgende:
krijg net een mailtje van die gozer die die epiphone "dubbel" heeft gekregen
[..]
die heeft er een heel handeltje in voor 330 euro ging het over
terwijl ze in de winkel 2 keer zo duur zijn
iets klopt hier niet
quote:
Ik kan er geld voor krijgen, maar zit al krap met virje dagen. Stel je eens voor dat ik ineeeens 3 weken op tour moetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kan vrije dagen alleen maar inleveren tegen... vrije dagen...
Onbetaald verlofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan er geld voor krijgen, maar zit al krap met virje dagen. Stel je eens voor dat ik ineeeens 3 weken op tour moet.
.
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdientquote:
Dat is ook wel nodig om het gat op te kunnen vangen van je onbetaalde verlofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdient.
Daaromquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig om het gat op te kunnen vangen van je onbetaalde verlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |