Zo zie je maar hoe raar het verdeeld is vaak. Je ziet ook bij bedrijven dat er hele afdeling stil liggen, omdat ze niks te doen krijgen, terwijl de afdeling ernaast zich het leplazarus werkt, omdat ze het druk hebben en er een onderbemanning is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
Ik blijf mij verbazen dat er tijden van crisis zoveel mensen zijn die zich kapotvervelen op het werk. Ik werk mij de tyfus op het werk. Was vroeger bij stages ook al zo!
Liever 1 uitgebluste vijfiger dan 3 enthousiaste twintigers!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Inderdaad. Zo lopen er hier ook wel mensen rond. En dat terwijl ik hier eind van de maand weg ben.
Geef mij hun baan dan.
Ik kan daar echt niet bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Liever 1 uitgebluste vijfiger dan 3 enthousiaste twintigers!
Ach, over 20-30 jaar werkt het in ons voordeelquote:
ja is goed per pm bevestigd voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef DrD00m het volgende:
Genakt, is half 8 vanavond ook goed? Bleek opeens een late dienst te hebben en dan ben ik pas 7 uur thuis als het meezit
ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Tegen die tijd hoop ik toch echt al een aantal jaar voor mezelf te werken
Liever een echt pand en lekker aan gitaren sleutelen. Voor het online gedoe vind ik hier wel ergens een nerd IT'er.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef genakt het volgende:
[..]
ja inderdaad![]()
online gitaar winkeltje ofzo zou geweldig zijn
ja ik online en voor dat gitaren sleutelen enz vind ik wel ergens een nerd iemand die verstand heeft van gitaren:Dquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Liever een echt pand en lekker aan gitaren sleutelen. Voor het online gedoe vind ik hier wel ergens een nerd IT'er.
Boek maar een paar masterclasses zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik online en voor dat gitaren sleutelen enz vind ik wel ergens een nerd iemand die verstand heeft van gitaren:D
maar als ik het zou kunnen zuo het me geweldig lijken beetje aan gitaren sleutelen enz
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog een paar investeerdersquote:
jammer dat het zo ver isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boek maar een paar masterclasses zou ik zeggen
Tegen de juiste vergoedingen kan het ook op locatiequote:
wat zou je ervoor vragen om vlakbij rotterdam classes te geven dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tegen de juiste vergoedingen kan het ook op locatie
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk dat in deze regio hij wel meer geïnteresseerden kan vinden. Als het in één ruimte kan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef genakt het volgende:
[..]
wat zou je ervoor vragen om vlakbij rotterdam classes te geven dan ?
Ahoy? Ruimte zatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze regio hij wel meer geïnteresseerden kan vinden. Als het in één ruimte kan....
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal watquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaan
denk je dat je als roadie veel zal verdienenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal wat.
zijn prijs wordt natuurlijk gewoon doorberekend in onze vraagprijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal wat.
Kijk, je hebt roadies en je hebt roadies.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef genakt het volgende:
[..]
denk je dat je als roadie veel zal verdienen
drdoom zit niet in metallica ofzo
en stel je bent roadie in zo'n band zal het waarschijnlijk alsnog meevallen dat je bakken met geld verdiend
Komen we wel uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaan
zorg maar eerst dat de gitaren goed zijn gestemdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
zijn prijs wordt natuurlijk gewoon doorberekend in onze vraagprijs
Dat hoeft hij dan niet meer te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef genakt het volgende:
[..]
zorg maar eerst dat de gitaren goed zijn gestemd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoeft hij dan niet meer te doen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, je hebt roadies en je hebt roadies.
Roadies sjouwen wat kisten rond en zuipen je bier op.
En dan heb je mij, sjouwen, drink een of twee biertjes tijdens het werk, behandel je gear met respect, ben tegelijk je gitaar/basstech en als je gear de geest geeft fiks ik het ook nog voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |