Het is wel de goedkoopste versie van de goedkopere variant (snap je het nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had hem al gevonden niet erg duur voor zo'n gitaar
ik geef iets van 60 tot 80 euro uit in de week, en dan haalt m'n vriendin nog het een en ander zo door de week, dus denk dat ik ook wel tot zo'n 400 euro in de maand kom... auw, das best veel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
400 euro/maand met z'n tweeen is geen uitzondering. Vind koken stiekem ook erg leuk, dat scheelt!
ja ikben ook met zn 2e en ongeveer 50 euro per week iets meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
400 euro/maand met z'n tweeen is geen uitzondering. Vind koken stiekem ook erg leuk, dat scheelt!
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is wel de goedkoopste versie van de goedkopere variant (snap je het nog) je hebt ook nog de FX-401SM, die is met EMG's
wat zal ik terugsturen ?:Pquote:Hoi
Alle Epiphone gitaren worden in China gebouwd onder de naam van Gibson. Ik kan de gitaar krijgen via een kennis uit Engeland.
Groet,
Dat er een kapje overheen zit wil niet zeggen dat het EMG's zijn hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:11 schreef genakt het volgende:
van de persoon heb ik mailtje terug gehad
[..]
wat zal ik terugsturen ?:P
quote:Steek ze maar in je reet! Koop ik wel een goede betrouwbare gitaar!
Grtz Menno
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:09 schreef genakt het volgende:
[..]
deze ook hoor je ziet ze toch zitten ?
ja keek alleen naar de plaatjes lijk t wel net dat er emg staat mjahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat er een kapje overheen zit wil niet zeggen dat het EMG's zijn hoor![]()
quote:beste..
Alvast bedankt, kut u dan wel foto's van serie nummer, head , hals , body enz nemen
zijn aardig wat replica's tegenwoordig
met vriendelijke groet,
zitten echt een hoop kklijers op marktplaatsquote:reply Hoi, Dan gaat het al over want de mijne komt ook uit China,...helaas.
Als je in de eerste zin meteen kut schrijft, kan ik begrijpen dat de verkoper jou niet zo lievvvv meer vindtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef genakt het volgende:
weer een hele andere gitaar
[..]
[..]
zitten echt een hoop kklijers op marktplaats
Dat kan je mooi vergeten denk ik...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdient.
Ja maar ik heb ook geen fansquote:
eigen nummers dit keer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de nieuwe band gaan we indie/rock en wat ruigere rock spelen.
Zodra je geen headliner van een tour bent mag je je meestal zelfs lekker gaan inkopen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook geen fans.
Maar metallica ofzo doen hun tours toch echt wel voor het geld lijkt me...
Bad Brains?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Kent iemand ook bands die Reggae-punk maken?
Misschienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Niet echt maar skapunk komt wel redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
rancid enzo bedoel je? probeer ska punk eens op youtubequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Bazzooka'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
SLAYUUUUUUUUUUURRRRRRRquote:
SAINT VITUUUSquote:
Voor Ska-Punk: Goldfingerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Je kunt ook een koptelefoon aanschaffenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Trigalti het volgende:
Ik wil een akoestische gitaar.. mijn elektrische staat in mijn oude woonplaats op mn kamer en kan ik alleen int weekend gebruiken. En op mijn studentenkamer maakt die gewoon veel te veel herrie.
Daarom op zoek naar leuk akoestisch gitaartje.
Heb ik.. maar dan heb ik dat gevoel van écht gitaar spelen/voelen niet en ik wil gewoon lekker hard kunnen raggen, heb niet voor niets een versterker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je kunt ook een koptelefoon aanschaffen.
Goldfinger is meer punkrock. Ze hebben wel een aantal ska nummers maar dat zijn er niet zo heel erg veel volgens mij.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:55 schreef brother52 het volgende:
WE-music in Eindhoven is failliet zie ik. En er word een en ander geveild. Er staan wel een paar dingen tussen die wel de moeite waard zijn denk ik.
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=4759&gclid=CKSL5ILCn58CFU0B4wodtGTfIQ
http://www.curatoren.nl/fo/verslag_faillprofiel.php?id=138508
Is dat niet die zaak waar Ares zijn Bo~El heeft gekocht??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:55 schreef brother52 het volgende:
WE-music in Eindhoven is failliet zie ik. En er word een en ander geveild. Er staan wel een paar dingen tussen die wel de moeite waard zijn denk ik.
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=4759&gclid=CKSL5ILCn58CFU0B4wodtGTfIQ
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind deze wel heel fijn: http://www.mcguitars.co.u(...)335-E-LP-125LTS.html
Haha ik snap nooit wat van al die genre's. Wat is nou dan weer 't verschil tussen reggaepunk en skapunk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goldfinger is meer punkrock. Ze hebben wel een aantal ska nummers maar dat zijn er niet zo heel erg veel volgens mij.
Anders kun je net zo goed Millencolin gaan noemen.
Jaya the Cat moet je sowieso ff checken danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
LEZEN!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef wimjongil het volgende:
Iemand een fucking Gibson LP Zakk Wylde voor 330 euro?
Niet dat je 'm voor 330 daadwerkelijk gaat krijgen, maar toch...
Als je zo'n Variax voor een klein prijsje kan krijgen, is dat wel een fijne manier om die uit te proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind er weinig boeiends tussen zitten...
Dat zie ik eigenlijk nergens staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
LEZEN!!!
Er staat bij het waarschijnlijk een replica is aangezien er nergens een serie nummer of wat dan ook op staat.
Bij We-Music zeker in Eindhoven?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nergens staan.
Weet iemand iets meer over die spear gitaren? Ze hebben echt een paar hele gave modellen, en zijn niet al te duur. Bouwkwaliteit schijnt goed te zijn, evenals het geluid en ze zijn in omgeving eindhoven ergens in een winkel te bezichtigen, maar verder kom ik niet met mijn grootste vriend aka google...
Nou ligt eraan wat je nodig hebt hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind er weinig boeiends tussen zitten...
die gast die dat runde schijnt er met het geld vandoor te zijn gegaan, zijn vrouw, op wiens naam de winkel stond, heeft ie met alle schulden achter gelaten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:55 schreef brother52 het volgende:
jepquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet die zaak waar Ares zijn Bo~El heeft gekocht??
Oja...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij We-Music zeker in Eindhoven?
Wat een ontzettende zak ben je dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die gast die dat runde schijnt er met het geld vandoor te zijn gegaan, zijn vrouw, op wiens naam de winkel stond, heeft ie met alle schulden achter gelaten...
Ik ken nog wel een goede opticienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nergens staan.
Weet iemand iets meer over die spear gitaren? Ze hebben echt een paar hele gave modellen, en zijn niet al te duur. Bouwkwaliteit schijnt goed te zijn, evenals het geluid en ze zijn in omgeving eindhoven ergens in een winkel te bezichtigen, maar verder kom ik niet met mijn grootste vriend aka google...
quote:Electric Guitar, Gibson Les Paul Custom, number 1.
Stuur naar Kennis Print deze kavel
Electrische Gitaar, GIBSON Les Paul Custom, aantal 1. Geen serienummer bekend.
Waarschijnlijk gaat dit om een reproduktiemodel.
Best wel lame jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat een ontzettende zak ben je dan!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede opticien![]()
[..]
Is het enige wat ik ziequote:Lot Electrische Gitaar, GIBSON Les Paul Custom, aantal 1.
Send to a friend Print this lot
Electric Guitar, Gibson Les Paul Custom, number 1.
Lot number: WE Music 64
Closing date/time (GMT+1): 18 Jan 2010 21:00
State: Showroom model
Weight: 11 kg
VAT: 19%
Auction commission: 16%
Auction commission and VAT charges are added to all invoices. Relevant percentages are displayed above.
Hoe kan het nou weer dat die site bij jou in het engels is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[..]
Is het enige wat ik zie.
Ik weet ook nog wel een opticien hier in de buurt.
edit: JA WTF MOET IK DE SITE IN HET NEDERLANDS ZETTEN![]()
![]()
Nu loopt die aardige opticien wel wat knaken mis.
Ik heb wel een engelse windows.. afijn, wel een rare site dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe kan het nou weer dat die site bij jou in het engels is?Ik klik op die link en hij is NL...
Wel zuur trouwens, wilde bieden op die Schecter moet ik eerst een copy van m'n identiteitsbewijs opsturen ofzo... Wat een geneuzel....
En vervolgens gaan ze allemaal zooi bestellen op jou naam bewijs maar dat je het niet was...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
moet ik eerst een copy van m'n identiteitsbewijs opsturen ofzo... Wat een geneuzel....
Te veel moeite dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En vervolgens gaan ze allemaal zooi bestellen op jou naam bewijs maar dat je het niet was...
http://www.imdb.com/title/tt1462506/
Nou moeite wat ik bedenkelijk vind is dat je aan volstrekt vreemde personen je copy van je paspoort moet sturen ....quote:
Precies dan maar geen gitaar...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
WTF !! hebben ze daar nu mee te maken![]()
Hoe durven ze dat te eisen voordat je kan meebieden![]()
![]()
Wie zegt dat ze discreet met jou gegevens om gaan ?
En je als je je spullen niet wilt laten verzenden (erg hoge kosten trouwens), dan heb je maar 2 uur de tijd om ze op te halen.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jij eet echt alleen maar droog brood?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef genakt het volgende:
[..]
eet je nog elke aaf bij je ouders
ik ben zó'n50 euro per week minimaal kwijt
en dan zoek ik nog koopjes ook
Wat een geldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmmmmmmm pastaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Heb gewoon geen hoge standaarden. En veel pasta dingen enzo.
1 pot pastasaus, of zakje mix, 1 zakje macaroni en een klontje gehakt of wat doperwtjes en ik eet drie dagen voor hooguit 50c per dag. Dan nog wat brood met beleg, omgerekend ook zo'n 50c.
Vette shit is dat van jouquote:
Fuck yeahquote:
Tieft wat groentemix door je pasta en klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah![]()
Krijg de laatste tijd alleen wel veel te weinig vitamines en groentes en fruit enzo, en dat ga je wel merken.
En gooi er anders een paar vitaminepillen doorheen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tieft wat groentemix door je pasta en klaar
Preciesquote:
Ik kom net uit de pizzeriaquote:
Ik zat net nog rundersalade te bikkenquote:
Gatver!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tieft wat groentemix door je pasta en klaar
Als je de saus niet tot snot kookt, valt dat best wel mee. Je moet er alleen niet te veel verschillende groentes in gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gatver!
Eet dan liever een salade bij je pasta met een lekkere mosterd-honing dressing, maar die moeraspastasauzen zijn echt goor.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Geen verstand van salades
Enige groente die ik krijg is een chinese wokmix of een blikje doperwtjes
Zo moeilijk is het niet.quote:Salade:
Gemengde salade met pijnboompitjes en notenvinaigrette
Ingrediënten
* 1 zak gemengde sla
* ½ komkommer
* handje pijnboompitjes
* 3 el notenolie
* 1 el azijn
* mespunt (dragon)mosterd
* zout & peper
* evt. klein beetje suiker
Bereiding
Doe de sla in een slakom, snij de komkommer in stukjes en doe bij de sla.
Rooster de pijnboompitjes in een droge koekepan en laat afkoelen.
Doe de notenolie, azijn, mosterd, zout en peper in een afsluitbaar potje.
Even schudden en klaar is de vinaigrette.
Voeg evt. een klein beetje suiker of zoetstof toe.
Schep de vinaigrette door de sla en strooi er de pijnboompitjes overheen.
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de saus niet tot snot kookt, valt dat best wel mee. Je moet er alleen niet te veel verschillende groentes in gooien.
Er zijn meer leuke groente in blik andersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Geen verstand van salades
Enige groente die ik krijg is een chinese wokmix of een blikje doperwtjes
Ja, dat is wel beter dan er nog groente doorheen te gooien, veel lekkerder ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijven.
Hell yeah.
Dat vind ik langquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter dan er nog groente doorheen te gooien, veel lekkerder ook.
Maar ik doe het me meestal niet aan tijd. Ik wil door de week binnen 20 minuten klaar zijn met koken en tot nu toe lukt me dat redelijk.
*gooit wat Bapao's naar Mennoquote:
Anders moet je eens wat rondstruinen op de site van Albert Heijn, daar staat ook erg veel wat niet al te moeilijk is om te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Als iedereen mij even die recepten PM't, dan kunnen jullie misschien nog net op tijd mijn leven redden.
Goeie tip, dankjewelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders moet je eens wat rondstruinen op de site van Albert Heijn, daar staat ook erg veel wat niet al te moeilijk is om te maken.
hier staat ook nog wel het een en ander aan recepten die goed te doen zijn.quote:
Alleen dat ophalen is een beetje klote..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef wimjongil het volgende:
Iemand een fucking Gibson LP Zakk Wylde voor 330 euro?
Niet dat je 'm voor 330 daadwerkelijk gaat krijgen, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |