Boek maar een paar masterclasses zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik online en voor dat gitaren sleutelen enz vind ik wel ergens een nerd iemand die verstand heeft van gitaren:D
maar als ik het zou kunnen zuo het me geweldig lijken beetje aan gitaren sleutelen enz
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Tegen die tijd hoop ik toch echt al een aantal jaar voor mezelf te werken
Nu nog een paar investeerdersquote:
jammer dat het zo ver isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boek maar een paar masterclasses zou ik zeggen
Tegen de juiste vergoedingen kan het ook op locatiequote:
wat zou je ervoor vragen om vlakbij rotterdam classes te geven dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tegen de juiste vergoedingen kan het ook op locatie
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Tegen die tijd hoop ik toch echt al een aantal jaar voor mezelf te werken
Ik denk dat in deze regio hij wel meer geïnteresseerden kan vinden. Als het in één ruimte kan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef genakt het volgende:
[..]
wat zou je ervoor vragen om vlakbij rotterdam classes te geven dan ?
Ahoy? Ruimte zatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze regio hij wel meer geïnteresseerden kan vinden. Als het in één ruimte kan....
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal watquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaan
denk je dat je als roadie veel zal verdienenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal wat.
zijn prijs wordt natuurlijk gewoon doorberekend in onze vraagprijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, dan mag je wel dokken. Dean is niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Kwaliteit kost nu eenmaal wat.
Kijk, je hebt roadies en je hebt roadies.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef genakt het volgende:
[..]
denk je dat je als roadie veel zal verdienen
drdoom zit niet in metallica ofzo
en stel je bent roadie in zo'n band zal het waarschijnlijk alsnog meevallen dat je bakken met geld verdiend
Komen we wel uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Je mag ook wel mee als roadie als ik het ooit voor elkaar krijg om op tour te gaan
zorg maar eerst dat de gitaren goed zijn gestemdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
zijn prijs wordt natuurlijk gewoon doorberekend in onze vraagprijs
Dat hoeft hij dan niet meer te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef genakt het volgende:
[..]
zorg maar eerst dat de gitaren goed zijn gestemd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoeft hij dan niet meer te doen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, je hebt roadies en je hebt roadies.
Roadies sjouwen wat kisten rond en zuipen je bier op.
En dan heb je mij, sjouwen, drink een of twee biertjes tijdens het werk, behandel je gear met respect, ben tegelijk je gitaar/basstech en als je gear de geest geeft fiks ik het ook nog voor je.
Hij heeft nu geleerd dat .E niet hetzelfde is als Equote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef genakt het volgende:
[..]
zorg maar eerst dat de gitaren goed zijn gestemd![]()
![]()
Ik heb 'm nog niet officieel gekocht, vanavond haal ik 'm op. Misschien heb ik morgen tijd om foto's te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu je em officieel gekocht hebt: Foto's, foto's, foto's!
Is dat spel nou echt wat. De Stem van Jack Black is natuurlijk wel leuk, maar is het die 23,50 waard?quote:
Oh, ik dacht dat je em gekocht had, maar een probleempje had met de bank.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet officieel gekocht, vanavond haal ik 'm op. Misschien heb ik morgen tijd om foto's te maken.
Ik heb nog wel een leeg huis staan enzo..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze regio hij wel meer geïnteresseerden kan vinden. Als het in één ruimte kan....
Doe mij een PS3 en ik speel hem kapot. Lijkt me vet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat spel nou echt wat. De Stem van Jack Black is natuurlijk wel leuk, maar is het die 23,50 waard?
Als je het zo bekijkt: gekocht, maar nog niet betaald (en dus nog niet meegenomen). Vanavond maak ik wel een slechte foto, misschien ben ik morgen voor het donker thuis. Dan krijg je 'm in volle glorie te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je em gekocht had, maar een probleempje had met de bank.
Ik heb daar Fret-polish voor. Lijkt me geen probleem om je snaren eventjes van je gitaar af te laten? (floyd-rose of through-body?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Libelah het volgende:
Zeg jongens. Hoe maken jullie je gitaar (voornamelijk hals) schoon? En kan het kwaad als ik om dat te doen mn snaren wat langer (zeg een uurtje) eraf laat?
Microvezel doek, Dunlop Formula 65 gitaarpoets voor de body, achterkant van de nek en de headstock en Dunlop Formula 65 Lemon Oil voor het fretboard.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Libelah het volgende:
Zeg jongens. Hoe maken jullie je gitaar (voornamelijk hals) schoon? En kan het kwaad als ik om dat te doen mn snaren wat langer (zeg een uurtje) eraf laat?
Ach deal=deal, dus dat komt wel goed, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt: gekocht, maar nog niet betaald (en dus nog niet meegenomen). Vanavond maak ik wel een slechte foto, misschien ben ik morgen voor het donker thuis. Dan krijg je 'm in volle glorie te zien.
Akoestischquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:31 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik heb daar Fret-polish voor. Lijkt me geen probleem om je snaren eventjes van je gitaar af te laten? (floyd-rose of through-body?)
Daarmee krijg je ook aangekoekt vuil (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Microvezel doek, Dunlop Formula 65 gitaarpoets voor de body, achterkant van de nek en de headstock en Dunlop Formula 65 Lemon Oil voor het fretboard.
Opsprayen, even verdelen [vegen met doek] 20 sec laten zitten en dan goed uitwrijven.
Snaren eraf, olie aanbrengen, 10-15 minuten in laten trekken, met doek schoon- en inwrijven. Met droge punt even nawrijven.
Snaren erop en spelen![]()
En ja, snaren kunnen er gerust langer dan een uurtje af hoor
ML staat al een paar maanden snaarloos en nek staat nogsteeds kaarsrecht.
Floyd, stringthru of stoptail, maakt allemaal niks uit.
Dank je, jij veel succes met het verkopen van je Gemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach deal=deal, dus dat komt wel goed, toch?
Tof, veel speelplezier!
Ik gebruik wasbenzine om het schoon te maken en gekookte lijnolie om de toets weer mee in te smeren (esdoornen toetsen uitgezonderd natuurlijk).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Libelah het volgende:
[..]
Daarmee krijg je ook aangekoekt vuil () wel weg? Ik las ergens anders dat ze ook wel staalwol gebruiken (graad 0000 of 00000). Is dat wat?
Nja, van die aangekoekte dingen steek ik voorzichtig weg met een kleine schroevendraaier of borduurnaald ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Libelah het volgende:
[..]
Daarmee krijg je ook aangekoekt vuil () wel weg? Ik las ergens anders dat ze ook wel staalwol gebruiken (graad 0000 of 00000). Is dat wat?
Ding staat niet actief te koop, als ik er iemand een plezier mee kan doen, prima... dus hij blijft nog even! Maar bedankt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dank je, jij veel succes met het verkopen van je Gem.
23,50 om Black te vermijden? Ja hoor, ruim. Wel meer als ze per ongeluk Jack White hebben geregeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat spel nou echt wat. De Stem van Jack Black is natuurlijk wel leuk, maar is het die 23,50 waard?
Extreme!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor funk bands? Is te breed zeker.
Living Colour.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor funk bands? Is te breed zeker.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nieuw speeltje gekocht
[ afbeelding ]
Media player om m'n gedownloade films direct op de tv af te spelen zonder gezeik van allemaal kabels tussen pc en tv
Leuk ding
Ideale apparaten, ik gebruik zelf de WD HD TV. Speelt inderdaad zonder uitzondering, ALLES af!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Media player om m'n gedownloade films direct op de tv af te spelen zonder gezeik van allemaal kabels tussen pc en tv
Leuk ding
Hoe duur?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ding
Die wou ik eerst kopen maar was in de winkel en volgens die gast daar was er totaal geen verschil met deze alleen dat deze 2 tientjes goedkoper was, dus die heb ik maar mooi uitgergeven aan een HDMI kabelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ideale apparaten, ik gebruik zelf de WD HD TV. Speelt inderdaad zonder uitzondering, ALLES af!
100equote:
whut ?quote:
Het is simpele hack & slash (richting het einde ook RTS) maar de humor maakte het voor mij een top game! 23.50 in mijn ogen meer dan waard!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
ach, ff zorgen dat je iemand een mooie site laat bouwen en dan wat mailorders enzo tussendoor, is toch ook wel oke?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Liever een echt pand en lekker aan gitaren sleutelen. Voor het online gedoe vind ik hier wel ergens een nerd IT'er.
Ja, dat is zeker ok, maar omdat ik ballen daar verstand van heb moet iemand dat maar even voor me komen fiksenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ff zorgen dat je iemand een mooie site laat bouwen en dan wat mailorders enzo tussendoor, is toch ook wel oke?
tja, webbdingen heb ik ook geen verstand vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker ok, maar omdat ik ballen daar verstand van heb moet iemand dat maar even voor me komen fiksen
Opushop.nl die goeie site je weetz.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die wou ik eerst kopen maar was in de winkel en volgens die gast daar was er totaal geen verschil met deze alleen dat deze 2 tientjes goedkoper was, dus die heb ik maar mooi uitgergeven aan een HDMI kabel
Relax idd dat ze alles pakken
[..]
100e
[..]
whut ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ja, en al die mensen die hun werk als een soort nare verplichting zien waarbij je het liefst zo min mogelijk doet.. freaking hell, je kiest er zelf voor hoor.Naar leven moet je dan hebben.
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ding
Ik weet alleen dingen over powerchordsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Opushop.nl die goeie site je weetz.![]()
NIce, ik had zo'n ding veel eerder moeten kopen, heb em net 10 minuten aangesloten en vind em nu al geweldigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb deze aan mijn TV hangen:
[ afbeelding ]
Staat Windows 7 met XBMC op, dus kan ook alles configureren hoe ik het wil
Yep, maar dan wel een met 1 klein ventilatortje, alles passief gekoeld, hardwareondersteuning voor HD-materiaal enz. Ding is stil en energiezuinig, wat wil je nog meer? Bestuur 'm met een Logitech Dinovo Mini, ook ideaal (wel prijzig):quote:
quote:
die heeft er een heel handeltje in voor 330 euro ging het overquote:De gitaar is inmiddels verkocht maar na het weekend van 6/7 februari heb ik nog een Epihone Les Paul Custom (exact zo 1 als op de foto's) beschikbaar. Als je nog geinteresseerd ben dan hoor ik het graag.
Groet,
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef genakt het volgende:
krijg net een mailtje van die gozer die die epiphone "dubbel" heeft gekregen
[..]
die heeft er een heel handeltje in voor 330 euro ging het over
terwijl ze in de winkel 2 keer zo duur zijn
iets klopt hier niet
quote:
Ik kan er geld voor krijgen, maar zit al krap met virje dagen. Stel je eens voor dat ik ineeeens 3 weken op tour moetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kan vrije dagen alleen maar inleveren tegen... vrije dagen...
Onbetaald verlofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan er geld voor krijgen, maar zit al krap met virje dagen. Stel je eens voor dat ik ineeeens 3 weken op tour moet.
.
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdientquote:
Dat is ook wel nodig om het gat op te kunnen vangen van je onbetaalde verlofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je als je gaat touren er wel wat geld aan verdient.
Daaromquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig om het gat op te kunnen vangen van je onbetaalde verlof
Kom maar hier!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:48 schreef TeleluvR het volgende:
Epiphone dot, tweedehands, 150 euro?
Is dat goedkoop? Wat moet je betalen voor zo'n ding, tweedehands?quote:
Dat is geen slechte prijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:48 schreef TeleluvR het volgende:
Epiphone dot, tweedehands, 150 euro?
Maar dat kosten ze nieuw!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen slechte prijs. Vermoedelijk moet je in de buurt van het dubbele kunnen zitten in goede staat.
Ik was niet zo weg van die 200 series eigenlijk, mis je waarschijnlijk dus niet zoveel aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef -Menn0- het volgende:
GODVER! Biedt iemand opeens een ESP LTD FX-260SM te koop aan, net nu ik er even geen geld voor heb![]()
![]()
Herkenbaarheid +1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef -Menn0- het volgende:
GODVER! Biedt iemand opeens een ESP LTD FX-260SM te koop aan, net nu ik er even geen geld voor heb![]()
![]()
Ah, dan zijn ze een tweehonderd in prijs gedaald sinds de laatste keer dat ik er naar keek. Tweehonderd danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar dat kosten ze nieuw!
http://www.thomann.de/nl/epiphone_the_dot_eb_ch.htm
Productie is ook van Korea naar China gegaan, misschien scheelt dat ook!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze een tweehonderd in prijs gedaald sinds de laatste keer dat ik er naar keek. Tweehonderd dan.
Heb ook liever de FX-401SM maar voor dat geld kan ik het eigenlijk niet laten.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik was niet zo weg van die 200 series eigenlijk, mis je waarschijnlijk dus niet zoveel aan
Zo goedkoop? Als het zo goedkoop is, dan is dat gewoon een kwestie van een maand water/brood!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb ook liever de FX-401SM maar voor dat geld kan ik het eigenlijk niet laten.....
Ok, 2 maanden water en brood...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Mwoa 300 euro...
Nou, zoveel boodschappen doe ik nou ook niet bepaald...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef -Menn0- het volgende:
Nee joh! 2 weken max![]()
Maar ja ik ben zo met geld aan het gooien de laatste tijd.. Schiet niet echt op....
Zou kunnen. De laatste keer dat ik keek waren ze nog 525.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Productie is ook van Korea naar China gegaan, misschien scheelt dat ook!
linkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Jij eet echt alleen maar droog brood?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Als ik voor 10 euro per week haal is het al veel
eet je nog elke aaf bij je oudersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Als ik voor 10 euro per week haal is het al veel
ja had hem al gevonden niet erg duur voor zo'n gitaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |