En gooi er anders een paar vitaminepillen doorheen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tieft wat groentemix door je pasta en klaar
Preciesquote:
Ik kom net uit de pizzeriaquote:
Ik zat net nog rundersalade te bikkenquote:
Gatver!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tieft wat groentemix door je pasta en klaar
Als je de saus niet tot snot kookt, valt dat best wel mee. Je moet er alleen niet te veel verschillende groentes in gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gatver!
Eet dan liever een salade bij je pasta met een lekkere mosterd-honing dressing, maar die moeraspastasauzen zijn echt goor.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Geen verstand van salades
Enige groente die ik krijg is een chinese wokmix of een blikje doperwtjes
Zo moeilijk is het niet.quote:Salade:
Gemengde salade met pijnboompitjes en notenvinaigrette
Ingrediënten
* 1 zak gemengde sla
* ½ komkommer
* handje pijnboompitjes
* 3 el notenolie
* 1 el azijn
* mespunt (dragon)mosterd
* zout & peper
* evt. klein beetje suiker
Bereiding
Doe de sla in een slakom, snij de komkommer in stukjes en doe bij de sla.
Rooster de pijnboompitjes in een droge koekepan en laat afkoelen.
Doe de notenolie, azijn, mosterd, zout en peper in een afsluitbaar potje.
Even schudden en klaar is de vinaigrette.
Voeg evt. een klein beetje suiker of zoetstof toe.
Schep de vinaigrette door de sla en strooi er de pijnboompitjes overheen.
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je de saus niet tot snot kookt, valt dat best wel mee. Je moet er alleen niet te veel verschillende groentes in gooien.
Er zijn meer leuke groente in blik andersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Geen verstand van salades
Enige groente die ik krijg is een chinese wokmix of een blikje doperwtjes
Ja, dat is wel beter dan er nog groente doorheen te gooien, veel lekkerder ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijven.
Hell yeah.
Dat vind ik langquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter dan er nog groente doorheen te gooien, veel lekkerder ook.
Maar ik doe het me meestal niet aan tijd. Ik wil door de week binnen 20 minuten klaar zijn met koken en tot nu toe lukt me dat redelijk.
*gooit wat Bapao's naar Mennoquote:
Anders moet je eens wat rondstruinen op de site van Albert Heijn, daar staat ook erg veel wat niet al te moeilijk is om te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Als iedereen mij even die recepten PM't, dan kunnen jullie misschien nog net op tijd mijn leven redden.
Goeie tip, dankjewelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders moet je eens wat rondstruinen op de site van Albert Heijn, daar staat ook erg veel wat niet al te moeilijk is om te maken.
hier staat ook nog wel het een en ander aan recepten die goed te doen zijn.quote:
Alleen dat ophalen is een beetje klote..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef wimjongil het volgende:
Iemand een fucking Gibson LP Zakk Wylde voor 330 euro?
Niet dat je 'm voor 330 daadwerkelijk gaat krijgen, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |