Dat is maar goed ook, anders blijf je spontaan weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Personen als Remlof en yvonne zou ik nog wel herkennen in een dergelijke tent. Maar van de namen die er nu staan heb ik geen flauw idee hoe ze er uit zien.
Dat jij maar lekker in je spencertje en je lullo vrienden elkaars papa mag gaan vergelijken, homo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:38 schreef 16meter het volgende:
Typisch dat dit in 'de stairway' plaatsvindt.
Dat elke fokker z'n mooiste bandshirt maar mag aantrekken!
Zul je net zien dat ze op die meet zo staan van:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Waarde Trollnellius, beste griekjeee,
Ik wil jullie met alle liefde die ik bezit, vragen om een dergelijke conversatie in het vervolg in de SC of op de meet te houden.
Grote groet,
Er zitten dan ook heel veel vrouwen in klbquote:
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.quote:
O.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is dat ik op 12 februari iets anders te doen heb, anders was ik misschien wel even langs gekomen.
No Wayquote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef griekjeee het volgende:
Jullie gaan toch wel filmpjes online plaatsen he?
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zelf niet komen en dan gaan janken
Geen behoefte aanquote:Op maandag 25 januari 2010 10:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik jank niet, dat lijkt me gewoon leuk.
quote:
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Als griekjeee komt dan zorg ik ervoor dat ik er op mijn best uitzie.
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie weet bedenk ik me nog op het allerlaatste moment. Met mij weet je het maar nooit.
Nou hèquote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker impulsief en verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |