dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zou er bijna heengaan gewoon puur om te kijken hoe het verloopt! Van een afstandje met een een paar vrienden met een biertje in m'n hand het verloop van die meeting observeren!![]()
Allemaal gasten die dan een beetje zo heel gaar aan elkaar gaan vragen
a"jaauuh....wie ben ij dan op het forum?"
b: "ik ben die en die, en jij? "
a"jaah...ohh...oke....ik ben die en die"
b"oww..oke....tis nog niet echt druk he!?"
a"nee"
b"nouja....het wordt zo vast nog wel drukker"
a"ja...wat een kutmuziek hier he!?"
b"ja echt wel"
Als ik in utka woonde deed ik het denk ik!
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Ik heb me gewoon aangemeld om heen te gaan hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er gewoon heengaan kansloos is hoor (jij blijkbaar wel)...lijkt me gewoon leuk vermaak!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is gewoon kanslozer dan dat je er gewoon heengaat
Weet wat ik neergezet heb hoor, maar jij vindt het blijkbaar heel grappig om met wat vrienden erheen te gaan en van een afstandje te kijken. En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaarquote:
Ga weg.quote:
Nee hoor, ik doe niet het alsof het heel kansloos is! Ik ben zelfs zelf ook wel eens naar een soortgelijke aangelegenheid geweest (alleen niet van een forum)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En iedereen doet netalsof het heel kansloos is dat je naar zoiets gaat, vandaar
ja maar dat had je wel in 1 post kunnen doen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, jij zet toch ook niet alles in 1 post![]()
gezelligquote:
Undercover fokkersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef thorthor het volgende:
Waarschijnlijk kom ik met enkele undercover fokkers, ik daag jullie trouwens uit voor een wedstrijdje bier drinken..
een ervan zit ook op tweakers, dus jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Undercover fokkers
Kan het triester
Die herken je meteenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef thorthor het volgende:
[..]
een ervan zit ook op tweakers, dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |