20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoekquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat gaan het beginnen die vrijdagavond?
En zitten we apart achterin een hoek, aan een stel tafels? Of staan we gewoon willekeurig ergens aan de bar, als een grote groep verzuurde chagarijnige mensen?
Tof dat je alsnog komt trouwensquote:
HEB ER ZIN INquote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tof dat je alsnog komt trouwens
Dan leer je maar poolenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjoelen?![]()
Dan klaverjassen misschien.
Poolen kan ik niet.
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Genoeg topics waar we inspiratie uit kunnen halen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan leer je maar poolen
[..]
Wat zijn de gespreksonderwerpen waar we uit kunnen kiezen?
We gaan daarna wel naar een discotheek ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef Pulu het volgende:
verkapt-ik-heb-geen-vrienden-maar-ik-zoek-nieuwe-vrienden-of-ik-heb-al-mijn-oude-vrienden-genaaid-en-daarom-probeer-ik-langs-deze-weg-nieuwe-vrienden-te-scoren-topic
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
20.30 verzamelen en we beginnen achterin de hoek
Neukenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is het dan de bedoeling dat we achterin de hoek beginnen te zuipen en voorin de hoek van de andere kant te neuken?
Ik ben nog nooit op een Fok-meeting geweest, dus ja, ik weet niet hoe dat in zijn werking gaat.
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.quote:
nou gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal een prettige bijkomstigheid zijn. Misschien komt Yvonne wel.
Als ze komt kan ik haar op een hoffelijke wijze een kop koffie drankje aanbieden natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |