Wow... die zijn echt zo mooi.quote:
Hippe pa heb jequote:Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb 2 paar brogues gehaald bij de Manfield voor mn werk en die waren in een half jaar tijd kapot. Kwaliteit is matig en deze vind ik persoonlijk niet mooi. Meer iets voor mn pa als die nette schoenen draagt. (Die draagt de laatste tijd Nike SB's)
Ja, het is een ware forumtrend,quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, het is een ware forumtrend,.
Tuurlijk! Ik wil ze, als ze goed bevallen, eigenlijk ook nog in het zwartquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik zit ook te twijfelen, zou je pics kunnen maken als je ze binnen hebt?
Ja ik denk dat ik ze dan ook in beide ga bestellen, voor die 20 euro.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik wil ze, als ze goed bevallen, eigenlijk ook nog in het zwart.
Hoop dat ze snel binnen zijn, ik las dat anderen ze binnen 2 dagen al hadden dus ik heb goede hoop!
mag ik jullie dames vragen, waarom jullie die verdomde 'halve hak' schoentjes kopen? ik bedoel for fuckin sakes het doet geen enkel paartje damesbenen, hoe mooi en slank en lang ook, totaal geen eer aan. Het staat ontzettend lelijk, er zit echt 0 model in en het laat 0 model zien zodra je voet in die misbaksel zit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:02 schreef snakelady het volgende:
Lotje,heb ook zoiets als de 2de maar dan van esprit, erg mooi!
Heb een een paar simpele pumps gekocht voor op vakantie, toch wat fijner lopen dan die hele hoge hakken.
[ afbeelding ]
De vlekken komen van een vieze spiegel.
ps; een smoes als 'lichtere pumps ipv hoge' is echt waardeloos. loop gewoon op gympenquote:Op zondag 5 september 2010 05:46 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
mag ik jullie dames vragen, waarom jullie die verdomde 'halve hak' schoentjes kopen? ik bedoel for fuckin sakes het doet geen enkel paartje damesbenen, hoe mooi en slank en lang ook, totaal geen eer aan. Het staat ontzettend lelijk, er zit echt 0 model in en het laat 0 model zien zodra je voet in die misbaksel zit.
Ik raad elke meisje aan nooit van zulke schoentjes te kopen want ze staan je geheit lelijk of ze maken je lelijk. ie ze maken je tot-zover-mooie outfit kapot
zo, da's eruit. lelijke rot schoenen, wil eens weten wie ermee kwam zulke halve hoge hak-schoentjes op de markt te brengen. vieze vrouwenhater
Jij bent niet goed bij je hoofd joh, als je zo de schurft hebt aan zulk soort schoenen kijk je toch lekker een andere kant op? Niet iedereen heeft jouw smaak, gaat nooit gebeuren ookquote:Op zondag 5 september 2010 05:49 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ps; een smoes als 'lichtere pumps ipv hoge' is echt waardeloos. loop gewoon op gympen
en de smoes van 'ik ben te lang ik koop wel minder hoge hakken'' is al helemaal fout. Ik vind dat je dan gezegend, en voor die persoon misschien persoonlijk, ook vervloekt bent om sportschoenen/gympen/sandaaltjes/platte schoenen te dragen.
ik ben 1.60 en ik <3 gympen/platte/lage schoenen.
het is hoe je het combineert zodat je lichaam(svorm) er goed uitkomt ipv heel erg retarded dat bv al je vetrollen naar buiten staan en je dijen nog groter lijken dan ze al zijn.
maar met die halve hakjes valt er niks te combineren in my opinion. enige combinatie is de hak in de prullebak!![]()
Vind je hele hoge hakken wel mooi?quote:Op zondag 5 september 2010 05:49 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ps; een smoes als 'lichtere pumps ipv hoge' is echt waardeloos. loop gewoon op gympen
en de smoes van 'ik ben te lang ik koop wel minder hoge hakken'' is al helemaal fout. Ik vind dat je dan gezegend, en voor die persoon misschien persoonlijk, ook vervloekt bent om sportschoenen/gympen/sandaaltjes/platte schoenen te dragen.
ik ben 1.60 en ik <3 gympen/platte/lage schoenen.
het is hoe je het combineert zodat je lichaam(svorm) er goed uitkomt ipv heel erg retarded dat bv al je vetrollen naar buiten staan en je dijen nog groter lijken dan ze al zijn.
maar met die halve hakjes valt er niks te combineren in my opinion. enige combinatie is de hak in de prullebak!![]()
Ik kon het ook niet laten...quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Anne het volgende:
Hey, bedankt. Nu heb ik er ook 2 paar schoenen besteld.
Dat vind ik mooier dan met een elastiek erin. Heb je hier een betere foto van?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik zal even een plaatje schieten van mijn Chelsea boots. (wel met rits).
Edit met foto:
[ afbeelding ]
Enne? Heb je je ingehouden?quote:Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
Door jullie ben ik nu ook op die site aan het kijken
Maak ik morgen wel even voor je bij beter licht.quote:Op zondag 5 september 2010 19:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vind ik mooier dan met een elastiek erin. Heb je hier een betere foto van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |