quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vandaag deze nieuwe schoentjes van Mustang gekocht, ben er helemaal blij mee.![]()
[ afbeelding ]
en een tijdje terug nog deze.
[ afbeelding ]
en een wat klassiekere pump.
[ afbeelding ]
ze zijn binnenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:22 schreef princess-a het volgende:
Deze zijn onderweg naar mij![]()
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
ze zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
en deze zijn ook nieuw
[ afbeelding ]
De bovenste zijn van New Look en de onderste van de New Yorkerquote:
oh myquote:
Hehe, ik heb mijn vriendin (sneaker draagster) ook overgehaald. Niks tegen sneakers, maar hakken zijn ook heel mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef saaw het volgende:
[..]
oh myhier zou ik [fervent sneaker-draagster] zelfs voor overwegen om op hakken te leren lopen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Dikke_Henk het volgende:
De beste schoenen waar ik ooit op heb gelopen, zit nu denk ik op mijn 3de paar.
[ afbeelding ]
En als ik vertel dat ze maar 15 euro/ 12 pond kostten? Wordt het overwegen dan een doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef saaw het volgende:
[..]
oh myhier zou ik [fervent sneaker-draagster] zelfs voor overwegen om op hakken te leren lopen
Wheezy waiterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Dikke_Henk het volgende:
De beste schoenen waar ik ooit op heb gelopen, zit nu denk ik op mijn 3de paar.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Ik zal even een plaatje schieten van mijn Chelsea boots. (wel met rits).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:22 schreef Mastroianni het volgende:
En m'n schoenen zijn binnen:
[ afbeelding ]
Mijn excuus voor de iPhone kwaliteit foto.
Die rechtse zijn ook van jouquote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Eens (al 8 paar versleten de laatste 15 jaar)
On topic:
[ afbeelding ]
Oohh die schoenen van je vriendinquote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Eens (al 8 paar versleten de laatste 15 jaar)
On topic:
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn echt beeldig. Het zou maar zo een paar van Jimmy Choo kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oohh die schoenen van je vriendin![]()
Heb je toevallig ook een foto van de zijkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |