Stoerquote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst! Voornamelijk voor kerst en oud en nieuw gekocht.
[ afbeelding ]
Ik had ze ook, wel een andere cw, maar ik heb ze verkocht, want ik droeg ze bijna nooit eigenlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Rockabella het volgende:
Geen airmax fan, maar toch een paartje aangeschaft vanwege de sneakeraddiction, zitten als gegoten, lopen heerlijk en zijn verre van lomp!
[ afbeelding ]
Air structures
Welke cw dan? Deze zijn juist zo heerlijk draagbaar vanwege de cwquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had ze ook, wel een andere cw, maar ik heb ze verkocht, want ik droeg ze bijna nooit eigenlijk.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Welke cw dan? Deze zijn juist zo heerlijk draagbaar vanwege de cw
Niet mijn smaak maar best tofquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Nogsteeds blij met deze:
[ afbeelding ]
Alleen zijn ze nu een stuk ranziger
Wil nog een paar zulk soortquote:
Beter dan Nick Air Max, dat wel. Nike Airs daarentegenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil nog een paar zulk soort.. Het liefste DC's, word dan mijn 4e paar DC's en 7e paar schoenen
Woah, sexy!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Grimbert het volgende:
Voor het eerst dat ik eens geen sneakers heb gekocht
[ afbeelding ]
Leuk, ik ben alleen niet zo'n fan van de strap op dat soort modellen.quote:
Die zijn tofquote:
Ik was eerst ook niet zeker over die strap, maar uiteindelijk staat het wel erg lauw.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Leuk, ik ben alleen niet zo'n fan van de strap op dat soort modellen.
Oh het staat ook zeker niet verkeerd, heb je niet toevallig een aanfoto'tje?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was eerst ook niet zeker over die strap, maar uiteindelijk staat het wel erg lauw.
Dank jequote:
Niet alleen dat, denk ook niet dat ze echt praktisch lopen op sneeuwquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu hopen dat de sneeuw snel weg is dan kan ik er tenminste mee lopen, beetje zonde anders.
Zal ik morgen even maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oh het staat ook zeker niet verkeerd, heb je niet toevallig een aanfoto'tje?
Ik vind het alleen klote zitten en kan ze nooit goed schikken ofzo.
Nee, dat ook niet. Ik glij alle kanten opquote:Op maandag 11 januari 2010 22:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Niet alleen dat, denk ook niet dat ze echt praktisch lopen op sneeuw.
Ja hé, sexy zijn komt je niet aanwaaien!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:32 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Ik glij alle kanten op
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja hé, sexy zijn komt je niet aanwaaien!
Oh my god! I love em!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
*MELD*Schoenenverslaafde hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Christian Louboutin Ronaldo pumps
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
*MELD*Schoenenverslaafde hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Christian Louboutin Ronaldo pumps
Aaaahhh die heb ik ook!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
![]()
And if the shoe fits, buy it in every color
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hakjes lijken zo snoezig maar zijn stiekem best hoog
Doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh my god! I love em!!!![]()
![]()
Ik wil ook Louboutins!!! (deze zomer naar parijs, wie weet...)
Jikke!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maaiks!![]()
Ik herkende je aan de schoenen!! Gaan we snel weer schoppen in Roermond of Eindhoven?
Ik ben zeeer benieuwd hoe je die gaat combineren!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef blingbling11 het volgende:
Gister besteld, kost heel veel geld, en moet nog een maandje wachten maar ze zijn bruut:
[ afbeelding ]
met mijn naam erop
jaaaaaaaaa,die wil ik ook,zijn erg koelioquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
Leuke schoenen princess-a!
Schoenen zijn voor mij lastig te vinden.. maar wat wil je met maat 43 als vrouw zijnde
In ieder geval is dit mijn nieuwste aanwinst (maat 41 van skechers pas ik dan weer wel)..
[ afbeelding ]
Oke hier zin mij nieuwe pumps:quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe pumps zijn binnen!!
Ik zal snel fotootjes plaatsen!
Die strass steentjes op de hakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke hier zin mij nieuwe pumps:
Asos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asos.
[ afbeelding ]
Cheap-ass winkel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |