Hmm... AaltSje is idd de aansteker voor weer een leuke Peter-fuck..quote:Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
same here, ik pleitte voor aaltsje show
eerder op de avond hebben we leuk over peter gesprokenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... AaltSje is idd de aansteker voor weer een leuke Peter-fuck..
Dacht ik ook, maar vooralsnog vindt ie zichzelf toch belangrijker, want hij reageert niet zo op berichtjes over Aaltjequote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... AaltSje is idd de aansteker voor weer een leuke Peter-fuck..
kropt zich op. nog ff en dan gooit hij t er allemaal uitquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar vooralsnog vindt ie zichzelf toch belangrijker, want hij reageert niet zo op berichtjes over Aaltje
ik heb humor volgens jouquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef Copycat het volgende:
Dat Jian Boelkloedig is, dacht ik al. Gomi: geen idee wie jij daar bent.
Aha. Nee, dat had ik zo niet geraden.quote:
Ja, wat dan? ik wil de Jaapshow nog meemaken, ze zijn in staat om de top 10 zeikers vlak voor de show nog preventief de nek om te draaien...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Jian het volgende:
En Gher speelt weer de vermoorde onschuld na een vermaning van Dottey hèhèhè
Nee, normaal heeft ie nooit humorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Nee, dat had ik zo niet geraden.
blauwquote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heeft die nu een blauw kleurtje of komt als chatter?
Mijn inschatting; 1 "verkeerd" woord tijdens de Jaapshow en je zit op de reservebankquote:Op maandag 11 januari 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, wat dan? ik wil de Jaapshow nog meemaken, ze zijn in staat om de top 10 zeikers vlak voor de show nog preventief de nek om te draaien...
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat ga jij woensdag naar de show van Jaap in Vlemmix Studio?
En heb je weer zin om te helpen bij TBO2?
Top!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ja, onder voorbehoud van tijd en zo.
Dat is Connie. Zij is een hoge officier bij de stoottroepen van Sly.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:10 schreef Jian het volgende:
Wie is die DuhCon op de chat, weet iemand dat ?
aha, ik heb er dus een soort radar voorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is Connie. Zij is een hoge officier bij de stoottroepen van Sly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |