Jij mag het wel vragen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou toch ook niet of jij ooit wel goed bent geweest?
Die blijft goed gefocust jezus hee.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Siniti het volgende:
Deze negert is ook briljant
[ afbeelding ]
Hier op mijn kamer niet, gelukkig ga ik in februari dus verhuizenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw internet ooit wel goed geweest?
Die is heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken. Terwijl ik van plan was de presentatie voor mogen vanavond voor te bereiden.
Overal hetzelfde kijken met zijn shirts ingesneden tot aan de tepels.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Haha:') Dat kan ik dus echt niet continu dezelfde smoel trekkenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Hij oefent voor de spiegel.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Haha:') Dat kan ik dus echt niet continu dezelfde smoel trekken
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken. Terwijl ik van plan was de presentatie voor mogen vanavond voor te bereiden.
Overdaad, schaad.quote:
We zijn niet gegaan.quote:
Ik heb amper ervaring met guido's, mar waarom doen ze niet meteen hun nek/borst mee e.d., en alleen hun gezicht, dit ziet er namelijk volledig gay uitquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef Gaultier het volgende:
Noem een Joey Porsche of een Lee Hotti.
Zo bruin is sowieso van de verkeerde kant.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb amper ervaring met guido's, mar waarom doen ze niet meteen hun nek/borst mee e.d., en alleen hun gezicht, dit ziet er namelijk volledig gay uit?
In tegenstelling tot die dwazen die hiervoor gepost werden, vind ik hen er nog wel enigszins normaal uit zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |