quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima! De eerste week zit er op
ik hoop het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk blijft het goed gaan op deze manier
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet eens gedroomd over sigaretten. Wel dat ik een biertje dronk met Obama, dat ik aangevallen werd door een specht, dat ik op een Amerikaanse highschool was en dat er een malloot begon te schieten tijdens een footballgame, dat ik een goddelijke geit redde van de verdrinkingsdood in een bushokje en dat ik mee deed aan een quiz die werd gepresenteerd door de paus
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.quote:
nu op controle of ga je iets anders proberen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.
SPACEEEEEEEEEquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup!!!
[ afbeelding ]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu op controle of ga je iets anders proberen?
En hoelang ben je al bezig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |