SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maandag for gods sake!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen in Eindhoven?
Heb zin in een muziekje en een biertje.. Maar van die tenten als op stratum wil ik nog niet dood gevonden worden.
Weet iemand of er iets te doen is ergens ?
Nee dank je.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die Paul Simons album Graceland erg tof vonden kan ik jullie Vampire Weekend met Contra erggg aanraden
Dat zijn 3000 prikkels per seconde iddquote:
Daar gaat het niet om, smaken verschillen gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zijn 3000 prikkels per seconde idd
Paul Simon & Art Garfunkelquote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, smaken verschillen gewoon
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicolas Cage dan natuurlijk
![]()
Moet dan snel eens gebeuren, kun jij ook weer eens naar de USAquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel![]()
![]()
Ik blijf er kippevel van krijgen.
Eigenlijk moeten ze nog een keer live @ central park doen, dan pak ik direct het vliegtuig naar NY.
Ik vind de andere toch wat appetijtelijkerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicolas Cage dan natuurlijk
![]()
lai lai lai, la la la la la la la, lai lai lai!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel![]()
![]()
Ik blijf er kippevel van krijgen.
Eigenlijk moeten ze nog een keer live @ central park doen, dan pak ik direct het vliegtuig naar NY.
nog een paar daags en dan ben je van het lichamelijke gezeur af. The ghosts in your head is yours to deal with..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
... hoe verrekte moeilijk het is om van een verslaving af te komen
Maarrr, we houden gestaag vol!
Bullcrap, die lichamelijke verslaving ben je al na drie dagen vanaf. Die in je hoofd, die is veul moeilijkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een paar daags en dan ben je van het lichamelijke gezeur af. The ghosts in your head is yours to deal with..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |