tis heel wat anders idd, 5-10 km of een echte duurloop. ben benieuwd hoe je wilt gaan trainen?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik ook hoor DE. Maar ja, als het moet, dan moet hetIk hoop iig dat ik de stap van 10 naar 20 km blessurevrij kan houden... Het is wel een omschakeling, naar de lange afstand. Schijnt.
jij snobjequote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat mijn PT (god wat klinkt dat Britney Spears) allerlei maffe oefeningen verzint, zodat ik nauwelijks aan die apparaten hang. Hij maakt veel gebruik van de zwaartekracht en het gewicht van je eigen lichaam, dus allerlei grondoefeningen of dingetjes met een elastiek. En hij maakt vaak een circuit, waardoor je een heel setje oefeningen doet, maar afwisselend (en dan met ook nog een tikje concitietraining erin). Hij doet dat heel leuk, vind ik. Anders was ik al láng afgehaakt, want ik ben niet bepaald sportief.
Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
Lein, het is misschien je eer te na, maar zou je niet toch nog even met je teamleider bellen? Uitleggen hoe het in elkaar zit en aangeven dat je zojuist te overrompeld was om iets te zeggen? Misschien heeft ze nu onvoldoende informatie om een andere beslissing te nemen en helpt een extra belletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doequote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, vooral de dames DE en CF natuurlijk.
Wacht maar af jij! Ik vind het toch al heel wat dat jij op je vakantie nog gaat rennen, je hebt de vibe goed te pakken, jijquote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doe
Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maarquote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein wat een gedoe en je voelt je al zo beroerd
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind jullie zo lief allemaal! Het kies-gedoe gaat nog even door...
[..]
Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.Je hebt er niets aan omdat je geen conflict wilt, maar dit is ook volgens de jurisprudentie op dit onderwerp gewoon een legitieme ziekmelding. Toevallig recent nog in ons managementteam aan de orde geweest. Zou me dus nogal verbazen als de uitkomst een snipperdag zou worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
nou ik vind t een truttebol en als ze zo blijft doen moet je idd eens om je heen gaan kijken... neem aan dat er voor een goeie en vooral lieve verpleegkundige zat werk is/ zou moeten zijn iig.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maarEn kauwgum is nét iets te hoog gegrepen nog
Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Jeetje Lein.
En je hebt groot gelijk dat je het niet pikt zoals je teamhoofd je behandelt.
Gezien de tekorten en met name binnen de PG-zorg, kan je natuurlijk zo ergens anders terecht met jouw achtergrond.
En dat in de zorg.. als ze dat in het bedrijfsleven nou gingen doen.. maar dat ze dat daar al verzinnen..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neusquote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
vastleggen om in april 5 km te rennen achter elkaar?dan moet ik ineens gaan presteren
wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dichtquote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neus
Lein, wat een rare bezuinigingen, zegZou ik best pissig over zijn!
Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.
Dit los van het feit dat het nogal asociaal is om zo met je mensen om te springen.
De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hèquote:Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dicht![]()
ik zal er eens over nadenken..
hartstikke spannend en ja tis idd een drempel raar he? ergens denk ik nog steeds ' dat lukt nooit!' .. hoewel ik eigenlijk best weet dat die ene minuutjes rust ertussen steeds eigenlijk steeds nietszeggender zijn...quote:Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hèIk ga iig vanavond even kijken of de datum goed uitkomt, en dan ga ik me maar gewoon inschrijven en een goed trainingsschema zoeken
Spannend!
Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.
Letterlijk gekopieërd van de website
En, nog belangrijker, aan de Nederlandsche wet en regelgevingquote:Op maandag 11 januari 2010 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind jullie zo lief allemaal! Het kies-gedoe gaat nog even door...
[..]
Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.Dat zou wel erg zijn, als ze je hiervoor een vakantiedag door de neus boren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte met de kies.O nee, die is eruit. De tandkap dus.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.typt overigens niet makkelijk als hij op het toetsenbord van mijn laptop gaat zitten![]()
Het was op het laatst nog erger! Ik heb hem thuis onder een lauwe douche gezet om het te laten smelten, kreeg het er anders niet uitquote:
Soep is ook geweldig voedselquote:Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef DarkElf het volgende:
lekkere tomatensoep gegeten, ik ben zo dol op soep
wat jammer Tezz!
Ja!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind Sam op Rolf van de Muppetshow lijken idd.![]()
En dan speelt Rolf zo enthousiast piano en dan flapperen zijn oren!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan speelt Rolf zo enthousiast piano en dan flapperen zijn oren!
SPOILERDat doet Sam ook, helaas alleen in baggerkwaliteit
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 11-01-2010 19:05:51 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
volgend semester heb ik tot en met woensdag weekendquote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Mir en Lein om verschillende redenen een dikkeshitheid
Sam de bruine ijssneeuwbeer
Ik heb weer weekendIk hou toch zo van mijn werkrooster
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga afsluiten, heb fotowerkgroepvergadering
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]Zo cool en lief als ze dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft hij gedaan, beginners diploma heeft hij gehaald. Hij vond het bij de tweede cursus op het laatst niet meer zo geweldig, maar over dingen heen springen vind hij nog altijd helemaal te gek.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Doet Sam ook behendigheid? met die bruggetjes en tunnels? Volgens mij zou hij het geweldig leuk vinden.
Ik zag het ook ja, vlekkeloos gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
Rob TripAlsof die al jaren het acht uur journaal presenteert.
Zag net t eerste stukje bij DWDD, echt soepel idd!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, vlekkeloos gewoon
Wat fijn SOL!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
tas van milou zo eens pakken en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. oh nog leuk nieuws: mijn badkamer waar ik de afgelopen tig jaar al last heb van lekkage's, vocht en schimmel wordt door een bedrijf helemaal gereinigd en opnieuw geverfd
Nicequote:Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
tas van milou zo eens pakken en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. oh nog leuk nieuws: mijn badkamer waar ik de afgelopen tig jaar al last heb van lekkage's, vocht en schimmel wordt door een bedrijf helemaal gereinigd en opnieuw geverfd
Volhouden SOL! Jeetje, de meterkast, das haske gevaarlijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
daar zijn ze donderdag en vrijdag mee bezig geweest, heel het plafond om de leiding is open geweest en bij de bovenburen de vloer opengebroken. vandaag is het werk afgemaakt? ben echt zo blij mee, ik heb hier gewoon wel de paddestoelen uit t plafond gehad eerder. nu nog de rest vd regelmatige lekkage's hier in huis verholpen worden. heb een steeds terugkerende in de keuken en in de meterkast, dan druipt t water dus naar de meterkast van de benedenburen, ook geen pretje.
Eigenlijk denk ik dat je alsmaar aan de bel moet trekken. Iig voor de meterkast. En ook voor de rest.En idd dat de buren ook alsmaar aan de bel trekken. Want in my humble experience met woningbouwen, gebeurt er anders niks.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
bij de eerstvolgende lekkage's trek ik aan de bel dat het nu echt verholpen moet worden, dan maar weer in de puinzooi zitten. meterkast kijk ik regelmatig na, daar zit de hoofdkraan die nog weleens wil lekken. heb de nieuwe benedenburen daar ook voor gewaarschuwd, dus die kijken ook in hun kast met enige regelmaat.
Dat is wel even zielig ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb medelijden met de katten. Ze zijn strontvervelend, maar ze mogen niet meer eten. Morgen worden ze "geholpen" en dus moeten ze nu nuchter blijven
Naar de parkeergarage?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
SOL, je zal het wel weten, maar neem volgende keer de buren meteen mee.........
maar natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
SOL, je zal het wel weten, maar neem volgende keer de buren meteen mee.........
dat vind ik nou wel zo'n leuk woord: jeweetwelkaterquote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zal het daar stinken solFijn van je badkamer
Bij ons rukt het zwarte schimmel ook steeds verder op, het blijft een te vochtige ruimte ondanks alle afzuigtoestanden die ingebouwd zijn...
Arme bijna jeweetwelkaters PZijn ze morgen als je ze ophaalt zo schattig nog half verdoofd
Nou...dat valt wel mee geloof ikquote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Arme bijna jeweetwelkaters PZijn ze morgen als je ze ophaalt zo schattig nog half verdoofd
OH, dacht juist heel sloom..quote:Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...dat valt wel mee geloof ikIk kan ze pas 's avonds ophalen en ze krijgen een roesje. De verhalen gaan dat ze klaarwakker zijn dan
Waar woon je dan eigenlijk? Welke buurt? Bekend stukje Delft?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar natuurlijkGa ervoor dat dingen dan echt vervangen worden en niet alleen maar for the time being gerepareerd. alles is gewoon oud in deze flat. en dat is best jammer, met zijn 2tjes hebben we hier genoeg ruimte, wonen in een fijne buurt en het centrum is prima te lopen.
Ja. Ik ook, maar dat schijnt toch anders te werken of zoquote:
heb dat boek gekregen en weer weggegeven aan ex waarvan ik weet dat hij dat soort boeken leuk vindt. maarja ik vond de da vinci code ook zwaar overschatquote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
Ik ga eindelijk De Steen der Wijzen maar eens uitlezen van James Rollins. Ik weet niet of iemand Rollins kent, maar ik vind hem een beetje tegenvallen. Had meer verwacht. Dit is overigens het eerste boek dat ik van hem lees, dus ik moet maar eens een tweede proberen....
tnx voor de tip! badkamer is hier ook echt helemaal inpandig, dus geen kans om goed te luchtenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Als het wegmaken van schimmel lijkt op wat ik heb meegemaakt: ga maar 2dagen weg.
bij de foreestweg, eerste flat achter de vermeertoren.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar woon je dan eigenlijk? Welke buurt? Bekend stukje Delft?
Ik kreeg een extreme chloorsprayquote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx voor de tip! badkamer is hier ook echt helemaal inpandig, dus geen kans om goed te luchten
Sterkte Lein!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap lekker! Ik kruip er ook in, met een hand vol pijnstillers en antibioticaVoel me net een apotheek deze week
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen bellen naar de woningbouw. Ja Sol, ik geef die splinter in m´n oog toe......
Sinds 2 jaar weet ik dat de ventilator in de badkamer niks doet.Herstel,sinds 2 jaar heb ik bewijs, ik wist het al 20 jaar.
Ha, ben er weerquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt spannendVertel? Fotoclub oid?
Shake hands girlquote:Op maandag 11 januari 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap lekker! Ik kruip er ook in, met een hand vol pijnstillers en antibioticaVoel me net een apotheek deze week
He, wat grappig dat je daar woont! Mijn zus woont in Hellendoorn, bij de Eelerberg.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha, ben er weerJa het is een nieuwe werkgroep binnen het IVN Nijverdal-Hellendoorn. Dus het is echt een natuurfotowerkgroep. Afgelopen jaar opgericht en ik ben een van de 2 coördinatoren. De helft bestaat uit ex-leden van een fotoclub die inmiddels niet echt meer bestaat die zich nu bij het IVN hebben aangesloten, de rest zijn IVN leden die interesse hadden in deze werkgroep. Onder die oud-fotoclub leden zit ook een prof. dus dat is leuk! Hij geeft cursussen aan de volkshogeschool en doet dat voor ons, in een iets versneld tempo, gratis en voor niets dunnetjes over
![]()
Vanavond hebben we veel tijd aan het bekijken en beoordelen van elkaars foto's besteed, erg leuk!
quote:
Wat grappig, ik ken de eigenaar van camping Eelerberg wel.. Woont ze daar vlakbij?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
He, wat grappig dat je daar woont! Mijn zus woont in Hellendoorn, bij de Eelerberg.
Geen idee wat je daar mee moet verder.![]()
En ik heb spijt dat ik Schavuit van Oranje niet ben gaan volgen. Alles maar kijken op Uitzending Gemist denk ik. Zag vanavond een stukje en het zit toch wel erg goed in elkaar zeg!
Maar begrijp ik nu dat je niet bent gaan werken? Of ben je gewoon al weer terug?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die elke dag zo'n stapel pillen innemen. Ik begin trouwens last van mn maag te krijgen geloof ik... Ook dat nog.
Bedoel je Buitencentrum Hellendoorn?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat grappig, ik ken de eigenaar van camping Eelerberg wel.. Woont ze daar vlakbij?
En Schavuit van Oranje is best leuk ja!! Jammer dat ik het grootste deel heb gemist vanavond, maar wil het volgende week zeker weer kijken!
Ik ben niet gaan werken nee. Maar ik ga wel slapen nu, slaap lekker!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar begrijp ik nu dat je niet bent gaan werken? Of ben je gewoon al weer terug?
Nee ik bedoel een echte camping, deze. Dat is niet zo heel ver van het sanatorium dacht ik, ligt er iets noordelijk van praktisch aan het Pieterpad. Het is prachtig daar ja!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bedoel je Buitencentrum Hellendoorn?
Maar dat zijn louter huisjes tegenwoordig.
Over een camping hoor ik haar nooit, dus die eigenaar kent ze vast niet (goed). Ze woon aan de Eelerbergweg, vlak bij het Sanatorium. Heel mooi in de bossen en zo. Mooie omgeving daar sowieso!
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet gaan werken nee. Maar ik ga wel slapen nu, slaap lekker!
Coolquote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha, ben er weerJa het is een nieuwe werkgroep binnen het IVN Nijverdal-Hellendoorn. Dus het is echt een natuurfotowerkgroep. Afgelopen jaar opgericht en ik ben een van de 2 coördinatoren. De helft bestaat uit ex-leden van een fotoclub die inmiddels niet echt meer bestaat die zich nu bij het IVN hebben aangesloten, de rest zijn IVN leden die interesse hadden in deze werkgroep. Onder die oud-fotoclub leden zit ook een prof. dus dat is leuk! Hij geeft cursussen aan de volkshogeschool en doet dat voor ons, in een iets versneld tempo, gratis en voor niets dunnetjes over
![]()
Vanavond hebben we veel tijd aan het bekijken en beoordelen van elkaars foto's besteed, erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah! Nooit bij die camping geweest op wandelingen! Maar wel van gehoord inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een echte camping, deze. Dat is niet zo heel ver van het sanatorium dacht ik, ligt er iets noordelijk van praktisch aan het Pieterpad. Het is prachtig daar ja!
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Sunny : IVN
http://www.ivn.nl/ Vereniging voor natuur en milieueducatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Landelijke vereniging met verscheidene regionale afdelingen en iedere afdeling heeft weer verschillende werkgroepen. Verzorgen excursies, leskisten en beheren bijvoorbeeld bezoekerscentra in samenwerking met Staatsbosbeheer oid, behartigen de belangen op het gebied van natuur en milieu in gemeenteraden (dmv advies bijv.) van alles eigenlijk..
Toch geen natte dromen over purple bloes hoop ik?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap ze
* PdeHoog gaat zometeen ook dromen maar dan van fotograferen op een mega-muziekfestival
Ben jij een mega-muziekfestival?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch geen natte dromen over purple bloes hoop ik?![]()
Sterkte met de katjes morgen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:29 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen... Au. Rug doet zeer. Maar verder gaat alles prima!
Komt omdat ik gisteren echt als een malle onderuit ben gegaan met de fiets. Ik belande op mijn stuitje met de fiets bovenop me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het lijkt wel te heersen
Op kantoor ook al twee man. Komt door al dat abnormale lopen door de sneeuw
Auw. Da's ook pijnlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt omdat ik gisteren echt als een malle onderuit ben gegaan met de fiets. Ik belande op mijn stuitje met de fiets bovenop me.
En ik kwam tot de conclusie dat A) de grond keihard is en B) ik niet meer zo makkelijk terugbuts....
Het eerste klopt in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben Sunny en Tav74 nooit ruzie met elkaar, want daar hebben ze geen tijd voor.
Te veel clubjes en hobbies waar naartoe moet worden gegaan.
Oei oei oei, sterkte Tezz!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:38 schreef Tezz het volgende:
Komt omdat ik gisteren echt als een malle onderuit ben gegaan met de fiets. Ik belande op mijn stuitje met de fiets bovenop me.
En ik kwam tot de conclusie dat A) de grond keihard is en B) ik niet meer zo makkelijk terugbuts....
Ik probeer ze meestal te vermijden, behalve dan The Hague Jazz en Crossing Border. Maar dit is echt wel een heel tof buitenkansje als alles idd doorgaat (niets is zeker zeg maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
pdehoog wat omwijs tof zeg! fotografeer je wel vaker op festivals? ik ben echt een groot festivalfan.
oeh tezz dat klinkt heel pijnlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig om eens te doen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer ze meestal te vermijden, behalve dan The Hague Jazz en Crossing Border. Maar dit is echt wel een heel tof buitenkansje als alles idd doorgaat (niets is zeker zeg maar)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:57 schreef Tezz het volgende:
Ja het deed echt gruwelijk zeer (en ik lag ook enorm voor lul natuurlijk, maar dat terzijde).
Ben er nog steeds niet van bijgetrokken!
Maar helaas, ik moet zometeen weer op de fiets naar mijn werk, dus ik zal extra goed uit moeten kijken dat ik niet weer onderuit schuif...
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend.. ook al is het zo'n standaard ingreep ik blijf het spannend vinden als dieren naar de dierenarts moeten.
Jeetje Bluezz. Echt vervelend! Ook dat er zo weinig aan te doen is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef Bluezz het volgende:
Ze barschten natuurlijk ook nog van de honger en dan in de auto, stressy hoor voor de katjes (en voor jou)
Tezz, gevallen vrouwChirurgie/gipskamer/radiologie maakt bij ons overuren door al die botbreuken..
Doe je vandaag wel voorzichtig dan
En vanochtend in bed je uitrekken met een nek die gisteren iets minder heftig pijnlijk 'leek' is géén goed ideeVerdomme!
Het leek wel of er iets verschoof....
Terug bij af geloof ik. Straks maar ff de ha bellen of er echt echt niks anders aan de hand kan zijn dan stomme ouwe wijvenartrose die enorm opspeelt en waarom die diclo niks doet![]()
Wat een ziekenboeg he, ik ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag, en ook maar niet te veel achter de pc.
Week of 2 geleden zijn de klachten ineens verergerd, eerst dacht ik een 'stijve nek' te hebben maar na 2,3, dagen wist ik dat het die artrose moest zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
oh wat klote bluezz, je loop er nu al een week zo mee?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P.: huisdieren zijn![]()
![]()
Zou echt niet meer zonder Sammetje kunnen. Ik ben altijd opgegroeid met katten, maar Thijs is allergisch. Dat is serieus nog een 'probleem' geweest voor me toen we verliefd dreigden te worden
![]()
Maar goed daar heb ik me over heen gezet en ben op zoek gegaan naar alternatieven. Hamsters en konijnen werden het en dus sinds 2 jaar Sam
![]()
Dat wil ik dus even overleggen met de ha, want ik slik er ook aleve en parac. bij anders doet het niks lijkt het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
kunnen ze je geen andere pijnstillers geven? en is aan artrose verder helemaal niets te doen?
Het lijkt er op dat het door vocht en luchtdruk in het weer (volgens een chiropractorsite) verergert. Dat zou de schommeling in de klachten kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Heb je er ook meer last van met dit weer bluezz?
misschien kan een reumatoloog je gerichtere pijnstillers geven? Ik heb geen idee hoor maar vand e reumatoloog heb ik bijv zaldiar gehad voor mijn gewrichten en das het enige wat echt werkt zonder dat ik helemaal van de aarde ben erdoor wat je kan hebben bij zwaardere middelen (en een voordeel is dat ik er goed op slaap... ) gebruik het zelden maar als ik last heb ben ik blij dat ik die hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik dus even overleggen met de ha, want ik slik er ook aleve en parac. bij anders doet het niks.
[..]
Ik ga zo met het tel. spreekuur om 13 uur even in overleg met de ha. Ik slik verder nooit zoveel, ja een paramolletje voor hoofdpijn of zoiets, maar deze periode moet het maar evenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
misschien kan een reumatoloog je gerichtere pijnstillers geven? Ik heb geen idee hoor maar vand e reumatoloog heb ik bijv zaldiar gehad voor mijn gewrichten en das het enige wat echt werkt zonder dat ik helemaal van de aarde ben erdoor wat je kan hebben bij zwaardere middelen (en een voordeel is dat ik er goed op slaap... ) gebruik het zelden maar als ik last heb ben ik blij dat ik die heb
Ik heb er 1,5 jaar over lopen twijfelen, maar uiteindelijk ben ik het helemaal met je eens...er is leven als je thuiskomt 's avondsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil.
quote:En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er 1,5 jaar over lopen twijfelen, maar uiteindelijk ben ik het helemaal met je eens...er is leven als je thuiskomt 's avonds
[..]![]()
Ik herken het ook wel ja! Huisdieren en boeken.. die horen bij een goed huisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil. En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
pillen slikken is ook geen oplossing natuurlijk maar soms moet het gewoon ff om door een fase heen te komen, zeker als je zoiets hebt als jij hebt vrees ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zo met het tel. spreekuur om 13 uur even in overleg met de ha. Ik slik verder nooit zoveel, ja een paramolletje voor hoofdpijn of zoiets, maar deze periode moet het maar even
Sam is ook ALTIJD blij om me te zien. Zelfs al ben ik maar 5 minuten weg geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Leuk is dat he P?Je moet er wel wat voor over hebben (geld en wat werk zo hier en daar) maar je kan er zo 20 jaar plezier, trouw en liefde van hebben.
Vind dat maar eens bij mensen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil. En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
Ja wel goed. Het ergste is achter de rug. Ik slik nog wel ibu maar over een dag of 3 stop ik daar denk ik maar mee. Alleen slapen is nog lastig, ik slaap altijd op die helft van mn gezicht haha. En ben nu onderweg naar Isa! Helaas met al een half uur vertraging, maar goed je kan niet alles hebben heh!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
En nou ophouden met mijn gezeik bloes![]()
Lein hoe is het met jou?
ja iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel ja! Huisdieren en boeken.. die horen bij een goed huis
mijn kattenheren zijn respectievelijk 9 en 8, die van 9 is een pers met nu al wat mankementen dus verwachten dat die 18 wordt is wat optimistisch vrees ik , maar die andere, Loei is een kruising dus die kan zo maar wel echt oud worden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Lijkt wel F&F hier![]()
Ik zou ook niet zonder huisdier kunnen hoor! Wordt nog wat als mijn oude vriend heengaat (moet eer niet aan denken) Maar goed, die wordt minstens 25
![]()
Ja. Heel leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Leuk is dat he P?Je moet er wel wat voor over hebben (geld en wat werk zo hier en daar) maar je kan er zo 20 jaar plezier, trouw en liefde van hebben.
Iddquote:Vind dat maar eens bij mensen
Over die 9,5 jaar zeg ik niks. Over het niet trouw zijn: shame on her!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
IddMijn vorige vriendin heeft het maar 9,5 jaar uitgehouden en was niet trouw
Bij mijn ouders in de tuin hoppen van die enorm vetgemeste vogeltjes rondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DarkElf het volgende:
zo heb voor de vogeltjes wat bordjes buiten gezet met pinda' s en havervlokken, zaden en wat verknipte vetbollen en een klein schaaltje water (zonder dat ze erin kunnen natuurlijk)...
de vogeletjes hebben t zwaar dus we moeten bijvoeren he?
Ja, jij weet dat en ik weet dat, maar ik vrees dat er op diverse plaatsen in een bebouwd gebied heel veel voedsel te vinden is voor vogeltjes ook als ze makkelijk zelf iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
schijnt dat je niet te vroeg moet beginnen met bijvoeren om dat vet mesten te voorkomen, zo moet je ook weer op tijd stoppen ermee, voordat er jongen zijn, anders voeren de ouders het ' makkelijke' voer en leren ze niet hoe er zelf voedsel gevonden moet worden.
Maar nu bij langdurige vorst is het idd moeilijk voor vogeltjes om (genoeg) eten te vinden.
Mie toe, al vind ik sommige honden echt wel grappig. Maar dat uitlaten steeds zou niks voor mij zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
Honden, af en toe hebben we een logeerhond hier, dat is dan ook wel genoeg. Ben meer een kattenmens
.
Ik had Acda en de Munnik opstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Laat Ross maar eens naar De Dijk luisteren Isa, dan piept ie wel anders
Schijnt mee te vallen hoor. Vogels worden niet afhankelijk van het bijvoeren. Maar het is niet echt nodig nee als de sneeuw en kou weg is. Al heb ik eigenlijk het hele jaar door wel een buis met zaadjes hangen voor de mussenfamilie in de hegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
schijnt dat je niet te vroeg moet beginnen met bijvoeren om dat vet mesten te voorkomen, zo moet je ook weer op tijd stoppen ermee, voordat er jongen zijn, anders voeren de ouders het ' makkelijke' voer en leren ze niet hoe er zelf voedsel gevonden moet worden.
Maar nu bij langdurige vorst is het idd moeilijk voor vogeltjes om (genoeg) eten te vinden.
klopt ze vreten zich helemaal kogelrond idd eraan, en ik moet eerlijk bekennen dat ik vorig jaar ook met mijn neefje de eendjes gevoerd hebquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jij weet dat en ik weet dat, maar ik vrees dat er op diverse plaatsen in een bebouwd gebied heel veel voedsel te vinden is voor vogeltjes ook als ze makkelijk zelf iets kunnen vinden.
Net zoals dat gezellig de eendjes voeren met je (klein)kinderen gewoon een soort dierenmishandeling is.
Ja daar ga je..quote:
Ze zijn gelukkig weer in opkomst, maar het is een hele tijd slecht gegaan met de mus. Omdat iedereen zo'n lekker strakke schutting wil en de tuin te goed opruimt. Vandaar dat hier nog een lelijke hulst en een stuk coniferenhaag mag blijven staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
later als ik groot ben en een tuin heb, en misschien wel een moestuintje hoop ik ook een mussenfamilie te hebben in een heg.. is het jullie wel eens opgevallen dat je die tegenwoordig een stuk minder ziet dan vroeger trouwens?
yup,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
later als ik groot ben en een tuin heb, en misschien wel een moestuintje hoop ik ook een mussenfamilie te hebben in een heg.. is het jullie wel eens opgevallen dat je die tegenwoordig een stuk minder ziet dan vroeger trouwens?
Ja, dat ook nog eens! De moderne dakpannen zijn zo gemaakt dat ze er geen nesten meer onder kunnen maken. Maar gelukkig is ook daar wat op gevondenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef Ole het volgende:
[..]
yup,
Heb begrepen dat dat onder andere komt door de manier van huizenbouwen tegenwoordig.
In Spanje zie je ze gelukkig nog wel veel
Die binding heb je niet alleen met honden en katten. Als ik bij Apollo kom is het ook gelijk gesnuif, geknuffel en gekroel. En vreten natuurlijk haha! En het moet je wel ineens overkomen. In het begin is het net als tussen mensen, wennen aan elkaar. Maar daarna gaat ineens de knop om en hoor je bij elkaar!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Geen tuin, dus geen vogels. Nou ja, viezige duiven. The joys van een appartementje in de stad
Bluezz, rot dat je nog steeds met pijn zitToch wel tijd voor wat straffere pillen, lijkt me. Is zwemmen trouwens juist niet naar met artrose-achtige klachten? Dat koude en vochtige? Volgens mij is (binnen) fietsen vaak de beste keus
En wb katten, honden en co: ik ben allergischEn ik vind ze wel leuk, maar die 'hechting' met zo'n beest die jullie hebben... Dat heb ik dus gewoon nooit meegemaakt.
Zo te lezen heb jij er ook eentje nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Pff net in 467 woorden Het methodisch monisme is geen overtuigende positie om het wetenschapstheoretische profiel van de economische wetenschappen te begrijpen bevestigd..
Vreselijk vak dat wetenschapsleer.
Hopelijk werken die pillen bloes.
Succes hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Pff net in 467 woorden Het methodisch monisme is geen overtuigende positie om het wetenschapstheoretische profiel van de economische wetenschappen te begrijpen bevestigd..
Van tramadol kan je wel wollig in je hoofd worden. is een morfine achtig middel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Nou huisarts gesproken (een nieuwe collega die ik niet ken) vroeg nog meer door, ik krijg Tramadol. Doet dat na een week nog niks, dan maar weer eens op het spreekuur komen. Ze erkent dat de klachten kunnen verergeren met dit weer, krijgt hier ook veel meldingen van andere pat. van.
Ze denkt ook aan een nekhernia, maar dan moet ook de Tramadol niks doen.
Heerlijk nieuwe pillen die mss werken![]()
Een nekhernia, whoa, sterktequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Nou huisarts gesproken (een nieuwe collega die ik niet ken) vroeg nog meer door, ik krijg Tramadol. Doet dat na een week nog niks, dan maar weer eens op het spreekuur komen. Ze erkent dat de klachten kunnen verergeren met dit weer, krijgt hier ook veel meldingen van andere pat. van.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Van tramadol kan je wel wollig in je hoofd worden. is een morfine achtig middel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van tramadol kan je wel wollig in je hoofd worden. is een morfine achtig middel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
heh bloesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]same here. de pillen waren een dráma. de druppels zijn beter in kleine hoeveelheden te doseren, dat gaat wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:Dan zal echte morfine dat ook wel doen met je! Ik heb er van de week 1 genomen. Heb heerlijk pijn-arm geslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds de tramadol geef ik dat ook braaf door (toen ik voor die nierpuncties moest bijv) en heb ik ipv die tramadoltroep zaldiar gekregen waar ik wel tegen kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zal echte morfine dat ook wel doen met je! Ik heb er van de week 1 genomen. Heb heerlijk pijn-arm geslapen!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
ik was er ook zó ziek van, ongelofelijk. heb al die zooi gehad trouwens. tramadol, zaldiar, ocycontin, pleisters, drankjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sinds de tramadol geef ik dat ook braaf door (toen ik voor die nierpuncties moest bijv) en heb ik ipv die tramadoltroep zaldiar gekregen waar ik wel tegen kan.
Klote he Mirjam als je zo sterk op iets reageert, was er goed beroerd van!
lein, lein!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zal echte morfine dat ook wel doen met je! Ik heb er van de week 1 genomen. Heb heerlijk pijn-arm geslapen!
jeetjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was er ook zó ziek van, ongelofelijk. heb al die zooi gehad trouwens. tramadol, zaldiar, ocycontin, pleisters, drankjes
ik kwam door die troep ondervoed in het zieken huis terecht uiteindelijk, en geloof me, da's knap hoor, voor mij![]()
lyrica en tramadol druppelsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetjeNu heb je die lyrica toch? werkt dat wat beter en voel je je vandaag trouwens wat beter dan de vorige dagen?
feest!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik word al wollig in mijn hoofd als ik jullie berichten lees over al die pijnstillers
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
feest!
en dat op kosten van de verzekering
heb, bah.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gelukkig nog niet vaak zware pijnstillers hoeven slikken, vind het rot spul.. Maar ik ga zo toch nog maar weer een doosje Aleve feminax halen, want het is weer eens hommeles in mijn buik![]()
is vervangbaar, weggooien en doorgaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht ben ik mezelf net complimentje aant geven dat ik zo lekker opschiet stoot ik een porseleinen schaaltje van het afdruiprek
Ja dat.. en ze hadden het nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb, bah.
feminax werkt wel aardig idd.
en een lekkere warme kruik/kersenpittenzak
Oe, ondervoed, dat zou bij mij ook een wereldwonder zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Mirjam het volgende:
ik was er ook zó ziek van, ongelofelijk. heb al die zooi gehad trouwens. tramadol, zaldiar, ocycontin, pleisters, drankjes
ik kwam door die troep ondervoed in het zieken huis terecht uiteindelijk, en geloof me, da's knap hoor, voor mij![]()
Ik laat alleen knippen en hoop er zo snel mogelijk weer weg te zijn, ik HAAT kappers en gefrunnik aan je lijfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef Ole het volgende:
ga je weer aan de schwartzkopff??
Vriendin van me kreeg laatst op haar lazer van haar man omdat ze te lang bij de kapper had gezeten![]()
Mannen snappen dat niet
Jum! zo eens in de zoveel tijd MOET ik gewoon vissticks eten jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
ik eet vanavond zo lekker en simpel; worteltjes, krieltjes en vissticks![]()
vissticks vind ik echt lekker
de mr heeft dat ook en ik snap het ook wel. en ik vind (wat uitgebreider) koken enzo heel leuk maar soms is gewoon A-V-G zo lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jum! zo eens in de zoveel tijd MOET ik gewoon vissticks eten ja![]()
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
tis idd wat saai vind ik, tis op de automatische piloot koken maar idd soms is het lekker
morgen maak ik biologische tartaartjes met mosterdsaus en chili-pompoenpuree met wat veldsla. Das alweer een stuk leuker om te maken
watte?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik maak morgen Hallo Pietje
ja morgen wel, staat in de deliciousquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
die chili-pompoenpuree klinkt interessant DE, heb je een receptje?
Hallo Pietjequote:
Goed zo @ kapper!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Kapper gelukt, net op het randje van teveel eraf gehaald![]()
Hallo Pietje klinkt vreemd, kersen en kerrie
Dit kan ik beamenquote:
Hoi Hoi allemaal!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lyrica en tramadol druppels
ik voel me inderdaad iets rustiger, het was serieus drama, echt heel erg.
zo erg heb ik het ook láng niet gehad.
qua pijn helaas weinig verschil, en een wollig hoofd
Nog wat groggy, maar er werd alweer gegeten hoorde en hard rondgesnuffeld dus dat loopt wel losquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:16 schreef DarkElf het volgende:
wat lief
zijn ze weer helemaal wakker enzo?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....de kattenbeesten zijn weer thuisOp de heenweg een pieporkest, op de terugweg mogelijk nog harder
En ze lagen bij de dierenarts lief bovenop elkaar te slapen
Blijkbaar uniek want de dierenarts vroeg nog speciaal of ze dat thuis ook deden. Een soort van elkaar beschermend of zo
pssst, 'jeweetwel'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Tezz het volgende:
Ik heb even gemist wat er met je katten gebeurd is P!
Klinkt als iets zieligs.
OH! Je weet wel................. ocharme kattebeesten! Goede daad van het baasje, erg sneu voor de beestjes.. Maar ze trekken heel snel weer bij hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
pssst, 'jeweetwel'![]()
Het glibberfietsen is wisselend he tezz? sommige stukken zijn goed te doen, maar verraderlijke bochten en stukken zijn spiegelglad wat je pas ziet als het donker is en de lampen van de auto's verlichten de weg. Dat vind ik pas eng, want dan zie je dat je eigenlijk over een ijsbaan fietst
Gelukkig is er wijn!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
ah poesjes van dehoogTezz gelukkig heel weer terug! veel plezier straks.
Grijs, saai, stoffig, brildragend, broekrokjes en parelkettingkje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Tezz het volgende:
Ik werk als managementassistente bij een bibliotheekorganisatie (we hebben 14 bibliotheken in de regio). Ik weet niet of je het profiel van de gemiddelde bibliothecaresse kent, zo ja, dan weet je hoe gezellig zo'n avondje kan worden.....
Zou best prettig zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Ze zullen we veel slapen de rest vd avond/nacht.
Ze hebben het rituele ontmanningsproces moeten doorstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Tezz het volgende:
Ik heb even gemist wat er met je katten gebeurd is P!
Klinkt als iets zieligs.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijs, saai, stoffig, brildragend, broekrokjes en parelkettingkje?
Duhquote:
Hmm, het klinkt niet als iets wat ik lekker zou vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Awww jeweetwelkater in tas =![]()
![]()
![]()
@ Tezz: komt ie:
voor ongeveer 4 pers.
300 gr kipfilet in blokjes
2 zakjes knorr kerriesaus
potje crème fraîche
grote pot kersen
+/- 4 plakjes bladerdeeg
geraspte kaas
(ik doe er altijd nog een klein zakje Italiaanse roerbakgroente bij)
Kipfilet bakken, groente ook even mee bakken. Kersen afgieten (iets sap bewaren) en bij het mengsel, zakjes saus er bij, scheutje kersensap en de crème fraîche. Goed roeren en overscheppen in een ovenschaal (hoeft allemaal niet echt gaar te zijn nog)
Schaal afdekken met het bladerdeeg en daar wat kaas bovenop strooien. In de oven op ong. 200graden ongeveer 35 minuten (gewoon even kijken of het bladerdeeg al mooi bol/gaar is en de kaas nog niet te donker![]()
Lekker met een frisse salade
Ik gebruik NOOOOOOIT!!! saus uit zakjes, precies om de zelfde reden.. behalve bij dit gerecht..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt niet als iets wat ik lekker zou vinden. Ik vind het vaak te zout worden met saus uit een zakje. Maar ik ga het een keer proberen! Het is zo klaar volgens mij, dus dat is weer een huge pluspunt!
wortelschijfjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
nou had steer het vanmiddag over tempura he?nu heb ik daar zo een zin in!
denk dat we zondag maar aan de tempura gaan. wie heeft er, buiten oesterzwammen/courgette/zoete ui/garnalen, nog briljante ' te tempura-en' suggesties?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijs, saai, stoffig, brildragend, broekrokjes en parelkettingkje?
ze dacht in eerste instantie toen ik foto liet zien dat t foto was van poes van ex. als ze nu foto ziet is het van: isse niet snoetje he?! isse andere poesje, isse ook lief hoorquote:
sperciebonen! Zooo lekker. Even kort blancheren en dan de tempura in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
nou had steer het vanmiddag over tempura he?nu heb ik daar zo een zin in!
denk dat we zondag maar aan de tempura gaan. wie heeft er, buiten oesterzwammen/courgette/zoete ui/garnalen, nog briljante ' te tempura-en' suggesties?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze dacht in eerste instantie toen ik foto liet zien dat t foto was van poes van ex. als ze nu foto ziet is het van: isse niet snoetje he?! isse andere poesje, isse ook lief hoor
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Isa en ik hebben net een satehsaus vernaggeld! Holy mozesNote to self: nooit surinaamse pindakaas gebruiken voor satehsaus!
WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surinaamse pindakaas....dat is het spul waarbij ik, als calve liefhebber, me a) achter de oren ga krabben of ik er zin in heb en b) als ik het dan gebruik dan ook heeeeeeeeeeel dun en niet zoals bij de Calve een halve centimeter of zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |