abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 17:02:01 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76685083
Nou ja, vooral de dames DE en CF natuurlijk.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76685142
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik ook hoor DE. Maar ja, als het moet, dan moet het Ik hoop iig dat ik de stap van 10 naar 20 km blessurevrij kan houden... Het is wel een omschakeling, naar de lange afstand. Schijnt.
tis heel wat anders idd, 5-10 km of een echte duurloop. ben benieuwd hoe je wilt gaan trainen?
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik heb geluk dat mijn PT (god wat klinkt dat Britney Spears ) allerlei maffe oefeningen verzint, zodat ik nauwelijks aan die apparaten hang. Hij maakt veel gebruik van de zwaartekracht en het gewicht van je eigen lichaam, dus allerlei grondoefeningen of dingetjes met een elastiek. En hij maakt vaak een circuit, waardoor je een heel setje oefeningen doet, maar afwisselend (en dan met ook nog een tikje concitietraining erin). Hij doet dat heel leuk, vind ik. Anders was ik al láng afgehaakt, want ik ben niet bepaald sportief.
jij snobje ok dat klinkt wat leuker, net hoor , dan alleen aan de apparaten hangen, das zo zinloos voor mijn gevoel maar fijn dat jij iig je ei erin kwijt kan en goed begeleid wordt...dan houd je t idd veel langer vol.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685178
Ik vind jullie zo lief allemaal! Het kies-gedoe gaat nog even door...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
Lein, het is misschien je eer te na, maar zou je niet toch nog even met je teamleider bellen? Uitleggen hoe het in elkaar zit en aangeven dat je zojuist te overrompeld was om iets te zeggen? Misschien heeft ze nu onvoldoende informatie om een andere beslissing te nemen en helpt een extra belletje.
Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76685196
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, vooral de dames DE en CF natuurlijk.
nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685223
jeetje lein wat een gedoe en je voelt je al zo beroerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685281
Afknallen die zooi, Lein Tjongejonge zeg....dit vind ik wel heel erg droevig worden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76685300
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doe
Wacht maar af jij! Ik vind het toch al heel wat dat jij op je vakantie nog gaat rennen, je hebt de vibe goed te pakken, jij

Ik denk dat ik me ga inschrijven voor de 10 mijl van Antwerpen, 25 april. Doe je mee, op de 5 km? Dat red je qua training best!

Lein, wat stom joh, dat gedoe met vakantiedagen Kan me voorstellen dat je er pissig over bent! Nu maar hopen dat de kuur aanslaat
  maandag 11 januari 2010 @ 17:08:08 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76685327
Jeetje Lein.
En je hebt groot gelijk dat je het niet pikt zoals je teamhoofd je behandelt.
Gezien de tekorten en met name binnen de PG-zorg, kan je natuurlijk zo ergens anders terecht met jouw achtergrond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76685332
vastleggen om in april 5 km te rennen achter elkaar? dan moet ik ineens gaan presteren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2010 @ 17:08:40 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76685348
Wat een gedoe lein
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76685352
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein wat een gedoe en je voelt je al zo beroerd
Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maar En kauwgum is nét iets te hoog gegrepen nog
  maandag 11 januari 2010 @ 17:09:37 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76685392
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]

Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er niets aan omdat je geen conflict wilt, maar dit is ook volgens de jurisprudentie op dit onderwerp gewoon een legitieme ziekmelding. Toevallig recent nog in ons managementteam aan de orde geweest. Zou me dus nogal verbazen als de uitkomst een snipperdag zou worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76685419
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maar En kauwgum is nét iets te hoog gegrepen nog
nou ik vind t een truttebol en als ze zo blijft doen moet je idd eens om je heen gaan kijken... neem aan dat er voor een goeie en vooral lieve verpleegkundige zat werk is/ zou moeten zijn iig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685442
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Jeetje Lein.
En je hebt groot gelijk dat je het niet pikt zoals je teamhoofd je behandelt.
Gezien de tekorten en met name binnen de PG-zorg, kan je natuurlijk zo ergens anders terecht met jouw achtergrond.
Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
pi_76685621
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
En dat in de zorg.. als ze dat in het bedrijfsleven nou gingen doen.. maar dat ze dat daar al verzinnen..
pi_76685657
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
vastleggen om in april 5 km te rennen achter elkaar? dan moet ik ineens gaan presteren
Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neus

Lein, wat een rare bezuinigingen, zeg Zou ik best pissig over zijn!
pi_76685709
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neus

Lein, wat een rare bezuinigingen, zeg Zou ik best pissig over zijn!
wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dicht
ik zal er eens over nadenken..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 januari 2010 @ 17:17:16 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76685712
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.
Dit los van het feit dat het nogal asociaal is om zo met je mensen om te springen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76685908
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.
Dit los van het feit dat het nogal asociaal is om zo met je mensen om te springen.
*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.

Letterlijk gekopieërd van de website
pi_76685913
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dicht
ik zal er eens over nadenken..
De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hè Ik ga iig vanavond even kijken of de datum goed uitkomt, en dan ga ik me maar gewoon inschrijven en een goed trainingsschema zoeken Spannend!
pi_76685994
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hè Ik ga iig vanavond even kijken of de datum goed uitkomt, en dan ga ik me maar gewoon inschrijven en een goed trainingsschema zoeken Spannend!
hartstikke spannend en ja tis idd een drempel raar he? ergens denk ik nog steeds ' dat lukt nooit!' .. hoewel ik eigenlijk best weet dat die ene minuutjes rust ertussen steeds eigenlijk steeds nietszeggender zijn...

als je gaat lopen en we kunnen dan komen we wel aanmoedigen hoor! (en ik denk nog eens na erover )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 januari 2010 @ 17:26:49 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76686083
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:

*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.

Letterlijk gekopieërd van de website
Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 januari 2010 @ 17:28:43 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76686164
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
En, nog belangrijker, aan de Nederlandsche wet en regelgeving
pi_76686382
Wat Golfer zegt. Ze kunnen wel instellingsafspraken maken maar CAO is overstijgend/dwingend recht in dit geval.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 januari 2010 @ 17:37:55 #25
22592 crew  Ole
pi_76686520
Pfff... heb nog nooit zo'n pijn gehad als na het verwijderen van een verstandskies. En dat 6 weken daarna pas. Ging pas toen ontsteken, waarschijnlijk omdat er een héél klein botsplintertje was achtergebleven (waarschijnlijk)
Daar kun je goed ziek van zijn!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 januari 2010 @ 17:40:36 #26
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76686599
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]

SPOILER
Dat zou wel erg zijn, als ze je hiervoor een vakantiedag door de neus boren!

Sterkte met de kies. O nee, die is eruit. De tandkap dus.
pi_76686649
Een klein berichtje van Sam:
SPOILER
typt overigens niet makkelijk als hij op het toetsenbord van mijn laptop gaat zitten
  maandag 11 januari 2010 @ 17:45:10 #28
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76686735
Sun!
Mooie oorbellen voor Sam!

Mirjam, ben jij ergens lurkende, hoe is het nu??
  maandag 11 januari 2010 @ 17:46:04 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76686770
Leuke foto's van Sam weer, Sunny.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76686830
Sunny, wat een coole foto's! altijd leuk met de hond in de sneeuw. Mis dat wel een beetje
pi_76686852
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Duderella het volgende:
Sun!
Mooie oorbellen voor Sam!
Het was op het laatst nog erger! Ik heb hem thuis onder een lauwe douche gezet om het te laten smelten, kreeg het er anders niet uit
pi_76686911
sjees lein

en wat een mooie foto's

met mij gaat het niet veel beter, sterker nog, slechter
kutte nacht gehad, etc.
hoop dat 't morgen beter is met me
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76686959
wat een leuke foto' s sun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76687279
lein wat een toestand zeg En sam en bij mirjam houdt t dus ookal niet over

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 18:04:44 ]
pi_76687281
Mir en Lein om verschillende redenen een dikke shitheid

Sam de bruine ijssneeuwbeer

Ik heb weer weekend Ik hou toch zo van mijn werkrooster
pi_76687362
Awww, Mirjam, ik (wij allemaal hier denk ik ) hoopte toch zo dat je je beter zou voelen vandaag. Nou ja, kop op, morgen weer een dag. Vertroetel jezelf maar lekker met lekkere dingen en een goed boek of een leuke film

Lein, ben benieuwd wat het is geworden, want ik vind een vrije dag inleveren te zot voor woorden.

CF, respect voor je gehardloop hoor! Ik zou het je dolgraag nadoen, maar mijn lijf is gewoon niet zo sterk.

Hier ruikt het al heerlijk. In de oven staat een bakblik vol groente (pompoen, prei, pastinaak) en aardappels
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76687379
aah, lief, thanks
pi_76687799
Hoi.
Ik baal. Ons weekendje weg valt helemaal in het niet. Het enige weekend wat nog vrij was (mijn man werkt in de weekenden) zouden we gaan. Maar nu kunnen mijn ouders niet! Die mensen kunnen potverdorie altijd! En net dat weekend hebben ze iets!!!!!!
Ander weekend is voorlopig geen optie, want schoonzus gaat bevallen eind maart/begin april. En dan in mei hebben wij alle vrije weekenden van mijn man al vol geboekt staan. En later wil ik niet, want dan is het geen verjaardagscadeautje meer... (ze is medio februari jarig).
Pff.

NOu ja, er zijn ergere dingen...

@Lein: wat een ontzettend rare regeling! Ziek is ziek, kom op nou!!!!!!!! (Sterkte meiske)
@MIrjam: sterkte ook voor jou. Er komen betere tijden hoor, echt!
@Sam: je bent een knapperd!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76687811
Sunny, wat een megaleuke foto's Die klompen sneeuw in z'n vacht! Dat zal me lekkere plassen geven thuis...

Buh. Het is glad! Ik ga dus even verstandig zijn en niet rennen
pi_76687995
lekkere tomatensoep gegeten, ik ben zo dol op soep

wat jammer Tezz!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76688279
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef DarkElf het volgende:
lekkere tomatensoep gegeten, ik ben zo dol op soep

wat jammer Tezz!
Soep is ook geweldig voedsel

Sunny, ik was helemaal vergeten iets over die foto's te zeggen, maar ze maakten me hardop aan het lachen! Geweldig mooi om Sam zo in de sneeuw te zien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76688381
Sam is dan ook dol op hopsen door de sneeuw! Het is soms net een konijntje met muppetoren

@ Mir:
pi_76689205
He verdorie Tezz

Tante poes komt ook net weer binnen, de tuin is bezaaid met katzenpootjes en als ze binnenkomt hoor je gepiep van de natte kussens op het laminaat
pi_76689221
Ik vind Sam op Rolf van de Muppetshow lijken idd.

Sterkte Mirjam!
En wat stom Lein!
Mijn buurvrouw heeft de ziekte van Bechterew en werkt in de zorg voor verstandelijk gehandicapten. Ze krijgt Remicade en is daarom soms in het ziekenhuis voor een infuus. Haar manager wil dat ze solliciteert op een andere groep met lichter werk, 'omdat dat beter voor haar is.' Ze heeft het hier enorm naar haar zin. Haar collega's willen haar niet kwijt, van de reumatoloog mag ze er blijven werken..... De enige reden is dat de instelling veel ziekteverzuim heeft en de manager wil van een risicogeval af.
Mijn buurvrouw is net zo vaak ziek als iemand anders. Maar de collega's die elke maand 2 dagen ziek zijn krijgen niks te horen.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76689302
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind Sam op Rolf van de Muppetshow lijken idd.
Ja!

pi_76689379
ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76689385
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja!

[ afbeelding ]
Alleen is Sam wat slanker
pi_76689404
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja!

[ afbeelding ]
En dan speelt Rolf zo enthousiast piano en dan flapperen zijn oren!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:04:13 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76689572
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

En dan speelt Rolf zo enthousiast piano en dan flapperen zijn oren!
SPOILER
Dat doet Sam ook, helaas alleen in baggerkwaliteit

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 11-01-2010 19:05:51 ]
pi_76689601
ik ga afsluiten, heb fotowerkgroepvergadering
pi_76689657
Veel plezier Sunny!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Miss SHO maandag 11 januari 2010 @ 19:11:43 #52
22592 crew  Ole
pi_76689903
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Mir en Lein om verschillende redenen een dikke shitheid

Sam de bruine ijssneeuwbeer

Ik heb weer weekend Ik hou toch zo van mijn werkrooster
volgend semester heb ik tot en met woensdag weekend
En dat met een full time baan
pi_76690080
Wat is Sam een droppie zeg
pi_76691099
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga afsluiten, heb fotowerkgroepvergadering
Dat klinkt spannend Vertel? Fotoclub oid?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76691340
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]
SPOILER
Zo cool en lief als ze dat doen
pi_76691713
Doet Sam ook behendigheid? met die bruggetjes en tunnels? Volgens mij zou hij het geweldig leuk vinden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:56:30 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76691862
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Doet Sam ook behendigheid? met die bruggetjes en tunnels? Volgens mij zou hij het geweldig leuk vinden.
Heeft hij gedaan, beginners diploma heeft hij gehaald. Hij vond het bij de tweede cursus op het laatst niet meer zo geweldig, maar over dingen heen springen vind hij nog altijd helemaal te gek.
pi_76692447
En rennen ook, dacht ik zo......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2010 @ 20:23:31 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76693241
Rob Trip Alsof die al jaren het acht uur journaal presenteert.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:27:45 #60
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76693484
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
Rob Trip Alsof die al jaren het acht uur journaal presenteert.
Ik zag het ook ja, vlekkeloos gewoon
pi_76693606
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zag het ook ja, vlekkeloos gewoon
Zag net t eerste stukje bij DWDD, echt soepel idd!
pi_76693953
...wie is Rob Trip?
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2010 @ 20:38:34 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76694054
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
...wie is Rob Trip?

Hij volgt Philip Freriks op bij het acht uur journaal.
pi_76694066
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
...wie is Rob Trip?
de vervanger van philip freriks bij het 8 uur journaal
pi_76694798
tas van milou zo eens pakken en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. oh nog leuk nieuws: mijn badkamer waar ik de afgelopen tig jaar al last heb van lekkage's, vocht en schimmel wordt door een bedrijf helemaal gereinigd en opnieuw geverfd
pi_76695393
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
tas van milou zo eens pakken en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. oh nog leuk nieuws: mijn badkamer waar ik de afgelopen tig jaar al last heb van lekkage's, vocht en schimmel wordt door een bedrijf helemaal gereinigd en opnieuw geverfd
Wat fijn SOL!
Maar doen ze ook wat aan de oorzaak of is dat al gebeurd?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76695775
daar zijn ze donderdag en vrijdag mee bezig geweest, heel het plafond om de leiding is open geweest en bij de bovenburen de vloer opengebroken. vandaag is het werk afgemaakt. ben echt zo blij mee, ik heb hier gewoon wel de paddestoelen uit t plafond gehad eerder. nu nog de rest vd regelmatige lekkage's hier in huis verholpen worden. heb een steeds terugkerende in de keuken en in de meterkast, dan druipt t water dus naar de meterkast van de benedenburen, ook geen pretje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 21:21:31 ]
pi_76695815
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Nice Da's danw el weer positief
pi_76696113
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
daar zijn ze donderdag en vrijdag mee bezig geweest, heel het plafond om de leiding is open geweest en bij de bovenburen de vloer opengebroken. vandaag is het werk afgemaakt? ben echt zo blij mee, ik heb hier gewoon wel de paddestoelen uit t plafond gehad eerder. nu nog de rest vd regelmatige lekkage's hier in huis verholpen worden. heb een steeds terugkerende in de keuken en in de meterkast, dan druipt t water dus naar de meterkast van de benedenburen, ook geen pretje.
Volhouden SOL! Jeetje, de meterkast, das haske gevaarlijk!
Weet je wanneer ze dat gaan aanpakken?
Ik zou er spoed achter zetten. Willen ze een bericht in de krant met een brand door kortsluiting door hun schuld?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76696698
bij de eerstvolgende lekkage's trek ik aan de bel dat het nu echt verholpen moet worden, dan maar weer in de puinzooi zitten. meterkast kijk ik regelmatig na, daar zit de hoofdkraan die nog weleens wil lekken. heb de nieuwe benedenburen daar ook voor gewaarschuwd, dus die kijken ook in hun kast met enige regelmaat.
pi_76697027
Ik hoorde steeds lawaai en ik dacht 'wie gooit er sneeuwballen tegen het huis??'
Maar het valt uit de dakgoot
  maandag 11 januari 2010 @ 21:34:34 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76697066
Maar Trip heeft dan ook wel een journalistieke en presentatie-ervaring waar je u tegen zegt natuurlijk! Leuk issie!

Fijn dat je badkamer zo opknapt SOL!
pi_76697169
Ik heb medelijden met de katten. Ze zijn strontvervelend, maar ze mogen niet meer eten. Morgen worden ze "geholpen" en dus moeten ze nu nuchter blijven
pi_76697389
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
bij de eerstvolgende lekkage's trek ik aan de bel dat het nu echt verholpen moet worden, dan maar weer in de puinzooi zitten. meterkast kijk ik regelmatig na, daar zit de hoofdkraan die nog weleens wil lekken. heb de nieuwe benedenburen daar ook voor gewaarschuwd, dus die kijken ook in hun kast met enige regelmaat.
Eigenlijk denk ik dat je alsmaar aan de bel moet trekken. Iig voor de meterkast. En ook voor de rest.En idd dat de buren ook alsmaar aan de bel trekken. Want in my humble experience met woningbouwen, gebeurt er anders niks.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76697458
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb medelijden met de katten. Ze zijn strontvervelend, maar ze mogen niet meer eten. Morgen worden ze "geholpen" en dus moeten ze nu nuchter blijven
Dat is wel even zielig ja. Voor de poesies.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76697827
Fijn SOL, van je badkamer!

En Sunny, onze hond doet dat ook, dat rennen als een bezetene. Grappig om te zien, het lijkt dan echt of ie de gekke vijf minuten heeft, hihi....
Daar heeft ie trouwens meestal 's avonds last van, op dagen wanneer ik niet met hem ben wezen wandelen. Dan moet ie zijn energie even kwijt denk ik.haha....
pi_76698727
krakke heeft geen zin om aan de woningbouw te vragen als er nog niks aan de hand is. maar ik ben een volgende x dus heel duidelijk dat ik niet weer zo'n ervaring wil als met de badkamer. succes met de poezebeesten pdehoog Hondje van mijn zusje weigert naar buiten te gaan met regen en/of sneeuw, het beestje wordt al weken uitgelaten in de parkeergarage
pi_76699022
SOL, je zal het wel weten, maar neem volgende keer de buren meteen mee.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76699137
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Naar de parkeergarage?
pi_76699210
Zal het daar stinken sol Fijn van je badkamer Bij ons rukt het zwarte schimmel ook steeds verder op, het blijft een te vochtige ruimte ondanks alle afzuigtoestanden die ingebouwd zijn...

Arme bijna jeweetwelkaters P Zijn ze morgen als je ze ophaalt zo schattig nog half verdoofd
pi_76699345
Ik ga eindelijk De Steen der Wijzen maar eens uitlezen van James Rollins. Ik weet niet of iemand Rollins kent, maar ik vind hem een beetje tegenvallen. Had meer verwacht. Dit is overigens het eerste boek dat ik van hem lees, dus ik moet maar eens een tweede proberen....
pi_76699422
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
maar natuurlijk Ga ervoor dat dingen dan echt vervangen worden en niet alleen maar for the time being gerepareerd. alles is gewoon oud in deze flat. en dat is best jammer, met zijn 2tjes hebben we hier genoeg ruimte, wonen in een fijne buurt en het centrum is prima te lopen.
pi_76699493
Als het wegmaken van schimmel lijkt op wat ik heb meegemaakt: ga maar 2dagen weg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76699726
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Zal het daar stinken sol Fijn van je badkamer Bij ons rukt het zwarte schimmel ook steeds verder op, het blijft een te vochtige ruimte ondanks alle afzuigtoestanden die ingebouwd zijn...

Arme bijna jeweetwelkaters P Zijn ze morgen als je ze ophaalt zo schattig nog half verdoofd
dat vind ik nou wel zo'n leuk woord: jeweetwelkater Hier dus amper afzuiggedoe helaas. zeker ook voor de keuken oh en wat t beestje achterlaat wordt gewoon achter haar malthezer en nog wat kontje opgeruimd
pi_76699767
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Nou...dat valt wel mee geloof ik Ik kan ze pas 's avonds ophalen en ze krijgen een roesje. De verhalen gaan dat ze klaarwakker zijn dan
pi_76699783
Miss ga ik maar s naar bed en lezen is er nog niet weer, dus dan slaap ik toch nog niet echt..
En het komt er maar niet van met die nieuwe Dan Brown.. Ben de laatste tijd zo druk dat ik 's avonds geen zin meer heb om te lezen..
pi_76699812
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou...dat valt wel mee geloof ik Ik kan ze pas 's avonds ophalen en ze krijgen een roesje. De verhalen gaan dat ze klaarwakker zijn dan
OH, dacht juist heel sloom..
pi_76699847
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

maar natuurlijk Ga ervoor dat dingen dan echt vervangen worden en niet alleen maar for the time being gerepareerd. alles is gewoon oud in deze flat. en dat is best jammer, met zijn 2tjes hebben we hier genoeg ruimte, wonen in een fijne buurt en het centrum is prima te lopen.
Waar woon je dan eigenlijk? Welke buurt? Bekend stukje Delft?
pi_76699883
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

OH, dacht juist heel sloom..
Ja. Ik ook, maar dat schijnt toch anders te werken of zo
pi_76699914
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
Ik ga eindelijk De Steen der Wijzen maar eens uitlezen van James Rollins. Ik weet niet of iemand Rollins kent, maar ik vind hem een beetje tegenvallen. Had meer verwacht. Dit is overigens het eerste boek dat ik van hem lees, dus ik moet maar eens een tweede proberen....
heb dat boek gekregen en weer weggegeven aan ex waarvan ik weet dat hij dat soort boeken leuk vindt. maarja ik vond de da vinci code ook zwaar overschat
pi_76700068
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Als het wegmaken van schimmel lijkt op wat ik heb meegemaakt: ga maar 2dagen weg.
tnx voor de tip! badkamer is hier ook echt helemaal inpandig, dus geen kans om goed te luchten
pi_76700210
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waar woon je dan eigenlijk? Welke buurt? Bekend stukje Delft?
bij de foreestweg, eerste flat achter de vermeertoren.
pi_76700211
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

tnx voor de tip! badkamer is hier ook echt helemaal inpandig, dus geen kans om goed te luchten
Ik kreeg een extreme chloorspray
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76700219
tijd voor bed, heb mijn kopje pukka night tea dus ik slaap als een roosje

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76700459
Trusten DE!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76700480
truste DE, slaap lekker!
pi_76700719
Slaap lekker! Ik kruip er ook in, met een hand vol pijnstillers en antibiotica Voel me net een apotheek deze week
pi_76700806
Ik ga morgen bellen naar de woningbouw. Ja Sol, ik geef die splinter in m´n oog toe......
Sinds 2 jaar weet ik dat de ventilator in de badkamer niks doet.Herstel,sinds jaar heb ik bewijs, ik wist het al 20 jaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76700839
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap lekker! Ik kruip er ook in, met een hand vol pijnstillers en antibiotica Voel me net een apotheek deze week
Sterkte Lein!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76700873
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen bellen naar de woningbouw. Ja Sol, ik geef die splinter in m´n oog toe......
Sinds 2 jaar weet ik dat de ventilator in de badkamer niks doet.Herstel,sinds 2 jaar heb ik bewijs, ik wist het al 20 jaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76701075
Hmm... Trusten iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76701148
truste lieve lein en ik herken t wel een beetje hoor mieke.
pi_76701594
Slaap lekker allemaal
pi_76701948
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt spannend Vertel? Fotoclub oid?
Ha, ben er weer Ja het is een nieuwe werkgroep binnen het IVN Nijverdal-Hellendoorn. Dus het is echt een natuurfotowerkgroep. Afgelopen jaar opgericht en ik ben een van de 2 coördinatoren. De helft bestaat uit ex-leden van een fotoclub die inmiddels niet echt meer bestaat die zich nu bij het IVN hebben aangesloten, de rest zijn IVN leden die interesse hadden in deze werkgroep. Onder die oud-fotoclub leden zit ook een prof. dus dat is leuk! Hij geeft cursussen aan de volkshogeschool en doet dat voor ons, in een iets versneld tempo, gratis en voor niets dunnetjes over
Vanavond hebben we veel tijd aan het bekijken en beoordelen van elkaars foto's besteed, erg leuk!
pi_76702082
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Shake hands girl
  maandag 11 januari 2010 @ 22:59:59 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76702116
TV serie over Bernhard was weer erg amusant om te kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76702435
truste voor iedereen, morgen weer vroeg dag. bluez voor jou ook een
  maandag 11 januari 2010 @ 23:06:39 #108
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76702443
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha, ben er weer Ja het is een nieuwe werkgroep binnen het IVN Nijverdal-Hellendoorn. Dus het is echt een natuurfotowerkgroep. Afgelopen jaar opgericht en ik ben een van de 2 coördinatoren. De helft bestaat uit ex-leden van een fotoclub die inmiddels niet echt meer bestaat die zich nu bij het IVN hebben aangesloten, de rest zijn IVN leden die interesse hadden in deze werkgroep. Onder die oud-fotoclub leden zit ook een prof. dus dat is leuk! Hij geeft cursussen aan de volkshogeschool en doet dat voor ons, in een iets versneld tempo, gratis en voor niets dunnetjes over
Vanavond hebben we veel tijd aan het bekijken en beoordelen van elkaars foto's besteed, erg leuk!
He, wat grappig dat je daar woont! Mijn zus woont in Hellendoorn, bij de Eelerberg.
Geen idee wat je daar mee moet verder.

En ik heb spijt dat ik Schavuit van Oranje niet ben gaan volgen. Alles maar kijken op Uitzending Gemist denk ik. Zag vanavond een stukje en het zit toch wel erg goed in elkaar zeg!
pi_76702480
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Shake hands girl
En dan te bedenken dat er mensen zijn die elke dag zo'n stapel pillen innemen. Ik begin trouwens last van mn maag te krijgen geloof ik... Ook dat nog.
pi_76702724
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Duderella het volgende:

[..]

He, wat grappig dat je daar woont! Mijn zus woont in Hellendoorn, bij de Eelerberg.
Geen idee wat je daar mee moet verder.

En ik heb spijt dat ik Schavuit van Oranje niet ben gaan volgen. Alles maar kijken op Uitzending Gemist denk ik. Zag vanavond een stukje en het zit toch wel erg goed in elkaar zeg!
Wat grappig, ik ken de eigenaar van camping Eelerberg wel.. Woont ze daar vlakbij?

En Schavuit van Oranje is best leuk ja!! Jammer dat ik het grootste deel heb gemist vanavond, maar wil het volgende week zeker weer kijken!
pi_76702754
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er mensen zijn die elke dag zo'n stapel pillen innemen. Ik begin trouwens last van mn maag te krijgen geloof ik... Ook dat nog.
Maar begrijp ik nu dat je niet bent gaan werken? Of ben je gewoon al weer terug?
  maandag 11 januari 2010 @ 23:14:33 #112
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76702878
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat grappig, ik ken de eigenaar van camping Eelerberg wel.. Woont ze daar vlakbij?

En Schavuit van Oranje is best leuk ja!! Jammer dat ik het grootste deel heb gemist vanavond, maar wil het volgende week zeker weer kijken!
Bedoel je Buitencentrum Hellendoorn?
Maar dat zijn louter huisjes tegenwoordig.

Over een camping hoor ik haar nooit, dus die eigenaar kent ze vast niet (goed). Ze woon aan de Eelerbergweg, vlak bij het Sanatorium. Heel mooi in de bossen en zo. Mooie omgeving daar sowieso!
pi_76703099
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar begrijp ik nu dat je niet bent gaan werken? Of ben je gewoon al weer terug?
Ik ben niet gaan werken nee. Maar ik ga wel slapen nu, slaap lekker!
pi_76703213
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

Bedoel je Buitencentrum Hellendoorn?
Maar dat zijn louter huisjes tegenwoordig.

Over een camping hoor ik haar nooit, dus die eigenaar kent ze vast niet (goed). Ze woon aan de Eelerbergweg, vlak bij het Sanatorium. Heel mooi in de bossen en zo. Mooie omgeving daar sowieso!
Nee ik bedoel een echte camping, deze. Dat is niet zo heel ver van het sanatorium dacht ik, ligt er iets noordelijk van praktisch aan het Pieterpad. Het is prachtig daar ja!
pi_76703297
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben niet gaan werken nee. Maar ik ga wel slapen nu, slaap lekker!
goed zo! en goed zo truste
pi_76703486
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Cool
pi_76703551
Sunny : IVN
SPOILER
  maandag 11 januari 2010 @ 23:28:19 #118
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76703614
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee ik bedoel een echte camping, deze. Dat is niet zo heel ver van het sanatorium dacht ik, ligt er iets noordelijk van praktisch aan het Pieterpad. Het is prachtig daar ja!
Ah! Nooit bij die camping geweest op wandelingen! Maar wel van gehoord inderdaad.

@ Lein: lieverd, lekker slapen en goed dat je niet bent gaan werken!
pi_76703988
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Sunny : IVN
SPOILER
http://www.ivn.nl/ Vereniging voor natuur en milieueducatie Landelijke vereniging met verscheidene regionale afdelingen en iedere afdeling heeft weer verschillende werkgroepen. Verzorgen excursies, leskisten en beheren bijvoorbeeld bezoekerscentra in samenwerking met Staatsbosbeheer oid, behartigen de belangen op het gebied van natuur en milieu in gemeenteraden (dmv advies bijv.) van alles eigenlijk..
  maandag 11 januari 2010 @ 23:35:14 #120
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76704001
Dude gaat dromen van krokussen in de voorjaarszon.
Truste allemaal!
pi_76704046
Slaap ze

* PdeHoog gaat zometeen ook dromen maar dan van fotograferen op een mega-muziekfestival
pi_76704086
Truste Dude
pi_76704438
trusten allemaal
pi_76705792
En toen was mijn ritme weer totaal naar de klote.. zit hier een beetje wakker te zijn terwijl Thijs boven lekker ligt te ronken en Sam hier op de stoel..
Ben altijd bang dat ik Thijs, die heel licht slaapt, dan weer wakker maak en zo als ik naar boven ga. Maar weet ook dat hij niet echt goed slaapt als ik er niet bij lig.. Bah..

En hier slaapt iedereen ook.. en lekker hoop ik ook vooral, dat wel
pi_76706384
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap ze

* PdeHoog gaat zometeen ook dromen maar dan van fotograferen op een mega-muziekfestival
Toch geen natte dromen over purple bloes hoop ik?
Sterkte met de katjes morgen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:52:04 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76706540
Volgens mij hebben Sunny en Tav74 nooit ruzie met elkaar, want daar hebben ze geen tijd voor.
Te veel clubjes en hobbies waar naartoe moet worden gegaan.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:17:38 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76707117
Als ze onenigheid hebben over iets, dan zeggen ze gewoon "Pics or it didn't happen!!!! " en dan hebben ze er wel vast een foto van.
Confidence through competence
pi_76709073
Goeiemorgen! Heb echt heerlijk geslapen. Heb wel wat spierpijn van dat geren door de sneeuw maar vooral door de dooiende drek. nou ja weet ik tenminste dat ik mijn lijf gebruik nietwaar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 januari 2010 @ 06:57:34 #129
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76709101
Mogge!

Dat was een kort nachtje.
Nu op naar het werk.
pi_76709141
goedemorgen, heerlijk geslapen hier. nu even die kleine smurf schoolklaar maken.
pi_76709196
Goeiemorgen ff uurtje thuis werken, katten wegbrengen en dan naar kantoor
pi_76709205
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Toch geen natte dromen over purple bloes hoop ik?
Sterkte met de katjes morgen.
Ben jij een mega-muziekfestival? Nee....ik ben voorzichtig bezig om via FOK als persfotograaf richting Sziget gestuurd te worden. Sziget is een muziekfestival in Hongarije met vorig jaar 60 podia, 700 bands in 1 week. Iets van 350.000 bezoekers geloof ik Het zou wel het ultieme fotowerk zijn
pi_76709212
Goedemorgen... Au. Rug doet zeer. Maar verder gaat alles prima!
pi_76709217
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:29 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen... Au. Rug doet zeer. Maar verder gaat alles prima!
Het lijkt wel te heersen Op kantoor ook al twee man. Komt door al dat abnormale lopen door de sneeuw
pi_76709268
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het lijkt wel te heersen Op kantoor ook al twee man. Komt door al dat abnormale lopen door de sneeuw
Komt omdat ik gisteren echt als een malle onderuit ben gegaan met de fiets. Ik belande op mijn stuitje met de fiets bovenop me.
En ik kwam tot de conclusie dat A) de grond keihard is en B) ik niet meer zo makkelijk terugbuts....
pi_76709332
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

Komt omdat ik gisteren echt als een malle onderuit ben gegaan met de fiets. Ik belande op mijn stuitje met de fiets bovenop me.
En ik kwam tot de conclusie dat A) de grond keihard is en B) ik niet meer zo makkelijk terugbuts....
Auw. Da's ook pijnlijk
pi_76709361
au Tezz!!!
pi_76709380
Ja het deed echt gruwelijk zeer (en ik lag ook enorm voor lul natuurlijk, maar dat terzijde).
Ben er nog steeds niet van bijgetrokken!
Maar helaas, ik moet zometeen weer op de fiets naar mijn werk, dus ik zal extra goed uit moeten kijken dat ik niet weer onderuit schuif...
pi_76709434
tezz! au! pdehoog wat omwijs tof zeg! fotografeer je wel vaker op festivals? ik ben echt een groot festivalfan.
pi_76709472
Nou ik ga kind op school droppen en door naar mijn werk. Tot half drie vandaag!
pi_76709535
fiets voorzichtig tezz!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:34:06 #142
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76709697
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben Sunny en Tav74 nooit ruzie met elkaar, want daar hebben ze geen tijd voor.
Te veel clubjes en hobbies waar naartoe moet worden gegaan.
Het eerste klopt in ieder geval wel
pi_76709858
quote:
Oei oei oei, sterkte Tezz!
pi_76711623
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
pdehoog wat omwijs tof zeg! fotografeer je wel vaker op festivals? ik ben echt een groot festivalfan.
Ik probeer ze meestal te vermijden, behalve dan The Hague Jazz en Crossing Border. Maar dit is echt wel een heel tof buitenkansje als alles idd doorgaat (niets is zeker zeg maar )
pi_76711887
quote:

[..]

oeh tezz dat klinkt heel pijnlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76712150
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik probeer ze meestal te vermijden, behalve dan The Hague Jazz en Crossing Border. Maar dit is echt wel een heel tof buitenkansje als alles idd doorgaat (niets is zeker zeg maar )
Lijkt me echt geweldig om eens te doen! Ik zou Lowlands wel eens backstage mee willen maken.

Oh en wat clubjes en hobby's en zo betreft: valt erg mee hoor. Meestal zijn we beiden gewoon thuis iedere avond door de week
pi_76712165
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:57 schreef Tezz het volgende:
Ja het deed echt gruwelijk zeer (en ik lag ook enorm voor lul natuurlijk, maar dat terzijde).
Ben er nog steeds niet van bijgetrokken!
Maar helaas, ik moet zometeen weer op de fiets naar mijn werk, dus ik zal extra goed uit moeten kijken dat ik niet weer onderuit schuif...
Auw Tezz!! Voorzichtig hoor!!
pi_76712462
Ik had echt een compleet pieporkest in de auto vanmorgen Ze mochten voor het eerst niet bij elkaar zitten in de bak. Vanmiddag mag ik ze weer ophalen
pi_76712499
Spannend.. ook al is het zo'n standaard ingreep ik blijf het spannend vinden als dieren naar de dierenarts moeten.

Gelukkig hoeft Sam niet gecastreerd, zou het dood eng vinden
pi_76712587
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend.. ook al is het zo'n standaard ingreep ik blijf het spannend vinden als dieren naar de dierenarts moeten.
Je bent niet de enige Ik vind het ook spannend. Eerste huisdieren die echt van mij zijn zeg maar Pas vier maanden in huis, maar zou ze niet meer willen missen behalve dan gisteravond....men oh men wat waren ze strontvervelend Kerstboom omgooien en zo Gelijk maar opgeruimd
pi_76713054
Ze barschten natuurlijk ook nog van de honger en dan in de auto, stressy hoor voor de katjes (en voor jou)

Tezz, gevallen vrouw Chirurgie/gipskamer/radiologie maakt bij ons overuren door al die botbreuken..
Doe je vandaag wel voorzichtig dan

En vanochtend in bed je uitrekken met een nek die gisteren iets minder heftig pijnlijk 'leek' is géén goed idee Verdomme! Het leek wel of er iets verschoof....
Terug bij af geloof ik. Straks maar ff de ha bellen of er echt echt niks anders aan de hand kan zijn dan stomme ouwe wijvenartrose die enorm opspeelt en waarom die diclo niks doet

Wat een ziekenboeg he, ik ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag, en ook maar niet te veel achter de pc.
pi_76713211
Oeps Bluezz.... Niet goed Beetje voorzichtig doen
pi_76713271
oh wat klote bluezz, je loop er nu al een week zo mee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76713644
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef Bluezz het volgende:
Ze barschten natuurlijk ook nog van de honger en dan in de auto, stressy hoor voor de katjes (en voor jou)

Tezz, gevallen vrouw Chirurgie/gipskamer/radiologie maakt bij ons overuren door al die botbreuken..
Doe je vandaag wel voorzichtig dan

En vanochtend in bed je uitrekken met een nek die gisteren iets minder heftig pijnlijk 'leek' is géén goed idee Verdomme! Het leek wel of er iets verschoof....
Terug bij af geloof ik. Straks maar ff de ha bellen of er echt echt niks anders aan de hand kan zijn dan stomme ouwe wijvenartrose die enorm opspeelt en waarom die diclo niks doet

Wat een ziekenboeg he, ik ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag, en ook maar niet te veel achter de pc.
Jeetje Bluezz. Echt vervelend! Ook dat er zo weinig aan te doen is.
pi_76713655
Oh bah Bluezz..

@ P.: huisdieren zijn Zou echt niet meer zonder Sammetje kunnen. Ik ben altijd opgegroeid met katten, maar Thijs is allergisch. Dat is serieus nog een 'probleem' geweest voor me toen we verliefd dreigden te worden Maar goed daar heb ik me over heen gezet en ben op zoek gegaan naar alternatieven. Hamsters en konijnen werden het en dus sinds 2 jaar Sam
pi_76713665
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
oh wat klote bluezz, je loop er nu al een week zo mee?
Week of 2 geleden zijn de klachten ineens verergerd, eerst dacht ik een 'stijve nek' te hebben maar na 2,3, dagen wist ik dat het die artrose moest zijn.
Mei 2007 is het al begonnen (ongeveer) heb er in 2008 foto's van laten maken, er werd een forse artrose gezien, een hele sessie fysio volgde die het soms verergerde of niks deed dus mee gestopt. Vorig jaar ging het redelijk eigenlijk, niet erger dan rug/si gewricht voorn. en heupklachten die 'spelen' soms ook op omdat het daar ook zit.
(combi van erfelijk en versleten door 20 jaar aan het bed i/d zorg)

Daarom doe ik dus ook niet mee met dat rennen van jullie
pi_76713833
lijkt mij logisch dat je met die klachten goed uitkijkt met wat je doet maar goed, tis wel erg klote..

kunnen ze je geen andere pijnstillers geven? en is aan artrose verder helemaal niets te doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 11:22:52 #158
22592 crew  Ole
pi_76713884
Heb je er ook meer last van met dit weer bluezz?
pi_76713941
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:

@ P.: huisdieren zijn Zou echt niet meer zonder Sammetje kunnen. Ik ben altijd opgegroeid met katten, maar Thijs is allergisch. Dat is serieus nog een 'probleem' geweest voor me toen we verliefd dreigden te worden Maar goed daar heb ik me over heen gezet en ben op zoek gegaan naar alternatieven. Hamsters en konijnen werden het en dus sinds 2 jaar Sam

golfer was niet zo van de katten, maar niet allergisch hoopten we, ik heb altijd honden en later toen ik op mezelf woonde katten gehad.
Toen Wiske wegliep heb ik een jaar of zo dierloos geleefd. Toen was ik op fok modje van F&F, dus de drang naar weer een katje werd ondraaglijk
Er werd in Groningen een nestje geboren en golfer wilde er wel eentje voor mijn verjaardag geven
Hij is nu zo gek op Xena, erg leuk om te zien
pi_76714065
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:

kunnen ze je geen andere pijnstillers geven? en is aan artrose verder helemaal niets te doen?
Dat wil ik dus even overleggen met de ha, want ik slik er ook aleve en parac. bij anders doet het niks lijkt het.
En er is niet veel aan te doen. Bewegen maar niet belasten, maar dat bewegen is lastig met pijn. Ik zou het zwemmen weer op moeten pakken, maar ook daar zegt de fysio van dat als je zo'n pijnperiode hebt het niet verstandig is. Als het rustig is kan het weer.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Heb je er ook meer last van met dit weer bluezz?
Het lijkt er op dat het door vocht en luchtdruk in het weer (volgens een chiropractorsite) verergert. Dat zou de schommeling in de klachten kunnen verklaren.
pi_76714095
huisdieren zijn fijn he? ik zou ook niet zonder willen. Bij de mr vroeger thuis hadden ze honden maar met katten had hij niets. Toen hij mij leerde kennen had ik er 1, eva en toen hij een half jaar bij mij woonde wilde hij op zoek naar een die voor hem was dus dat werd Pollewop. Loei is erbij gekomen zodat Pol Eva met rust zou laten (zij was al wat ouder en wilde niet steeds spelen).

Ik vind huisdieren heerlijk, tuurlijk heb je soms wat zorgen ervan en als ze ziek worden en dood gaan is dat moeilijk maar je hebt wel jaren plezier ervan gehad. Ik zou mezelf niet zomaar zonder dieren in huis zien. Sterker nog, huizen zonder dieren vind ik snel wat kils hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76714168
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat wil ik dus even overleggen met de ha, want ik slik er ook aleve en parac. bij anders doet het niks.
[..]
misschien kan een reumatoloog je gerichtere pijnstillers geven? Ik heb geen idee hoor maar vand e reumatoloog heb ik bijv zaldiar gehad voor mijn gewrichten en das het enige wat echt werkt zonder dat ik helemaal van de aarde ben erdoor wat je kan hebben bij zwaardere middelen (en een voordeel is dat ik er goed op slaap... ) gebruik het zelden maar als ik last heb ben ik blij dat ik die heb
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76714205
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil. En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
pi_76714249
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:

misschien kan een reumatoloog je gerichtere pijnstillers geven? Ik heb geen idee hoor maar vand e reumatoloog heb ik bijv zaldiar gehad voor mijn gewrichten en das het enige wat echt werkt zonder dat ik helemaal van de aarde ben erdoor wat je kan hebben bij zwaardere middelen (en een voordeel is dat ik er goed op slaap... ) gebruik het zelden maar als ik last heb ben ik blij dat ik die heb
Ik ga zo met het tel. spreekuur om 13 uur even in overleg met de ha. Ik slik verder nooit zoveel, ja een paramolletje voor hoofdpijn of zoiets, maar deze periode moet het maar even
pi_76714269
En nou ophouden met mijn gezeik bloes

Lein hoe is het met jou?
pi_76714278
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil.
Ik heb er 1,5 jaar over lopen twijfelen, maar uiteindelijk ben ik het helemaal met je eens...er is leven als je thuiskomt 's avonds
quote:
En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
pi_76714339
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:

Ik heb er 1,5 jaar over lopen twijfelen, maar uiteindelijk ben ik het helemaal met je eens...er is leven als je thuiskomt 's avonds
[..]

Leuk is dat he P? Je moet er wel wat voor over hebben (geld en wat werk zo hier en daar) maar je kan er zo 20 jaar plezier, trouw en liefde van hebben.
Vind dat maar eens bij mensen
pi_76714340
quote:
Dat heb ik ook DE, zonder dieren is zo stil en kil. En ik denk dat ik mensen die katten hebben altijd aardig vind
Ik herken het ook wel ja! Huisdieren en boeken.. die horen bij een goed huis
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2010 @ 11:36:56 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76714350
Kom ik rond een uur of twee thuis, hoor ik van boven al een poes naar beneden komen die even je welkom komt heten. Dat is .
pi_76714358
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ga zo met het tel. spreekuur om 13 uur even in overleg met de ha. Ik slik verder nooit zoveel, ja een paramolletje voor hoofdpijn of zoiets, maar deze periode moet het maar even
pillen slikken is ook geen oplossing natuurlijk maar soms moet het gewoon ff om door een fase heen te komen, zeker als je zoiets hebt als jij hebt vrees ik.

als het weer droger/warmer wordt is het vats beter.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76714363
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk is dat he P? Je moet er wel wat voor over hebben (geld en wat werk zo hier en daar) maar je kan er zo 20 jaar plezier, trouw en liefde van hebben.
Sam is ook ALTIJD blij om me te zien. Zelfs al ben ik maar 5 minuten weg geweest
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 11:37:58 #172
22592 crew  Ole
pi_76714383
quote:

Lijkt wel F&F hier

Ik zou ook niet zonder huisdier kunnen hoor! Wordt nog wat als mijn oude vriend heengaat (moet eer niet aan denken ) Maar goed, die wordt minstens 25
pi_76714401
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
En nou ophouden met mijn gezeik bloes

Lein hoe is het met jou?
Ja wel goed. Het ergste is achter de rug. Ik slik nog wel ibu maar over een dag of 3 stop ik daar denk ik maar mee. Alleen slapen is nog lastig, ik slaap altijd op die helft van mn gezicht haha. En ben nu onderweg naar Isa! Helaas met al een half uur vertraging, maar goed je kan niet alles hebben heh!
pi_76714431
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik herken het ook wel ja! Huisdieren en boeken.. die horen bij een goed huis
ja idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76714478
Oh en als ik later groot ben, wil ik een hond. Alleen kaas wil niet haha! Met katten heb ik niet zo veel, ik vind ze wel leuk maar ook niet meer dan dat.
pi_76714585
ik heb t andersom, vind honden echt wel leuk maar t zijn geen katten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76714680
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Ole het volgende:

[..]

Lijkt wel F&F hier

Ik zou ook niet zonder huisdier kunnen hoor! Wordt nog wat als mijn oude vriend heengaat (moet eer niet aan denken ) Maar goed, die wordt minstens 25
mijn kattenheren zijn respectievelijk 9 en 8, die van 9 is een pers met nu al wat mankementen dus verwachten dat die 18 wordt is wat optimistisch vrees ik , maar die andere, Loei is een kruising dus die kan zo maar wel echt oud worden...

en misschien verbaast Pollewop ons wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:13 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76714707
Honden, af en toe hebben we een logeerhond hier, dat is dan ook wel genoeg . Ben meer een kattenmens .
pi_76714928
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja. Heel leuk
quote:
Idd Mijn vorige vriendin heeft het maar 9,5 jaar uitgehouden en was niet trouw
pi_76715094
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
Idd Mijn vorige vriendin heeft het maar 9,5 jaar uitgehouden en was niet trouw
Over die 9,5 jaar zeg ik niks. Over het niet trouw zijn: shame on her!
pi_76715203
zo heb voor de vogeltjes wat bordjes buiten gezet met pinda' s en havervlokken, zaden en wat verknipte vetbollen en een klein schaaltje water (zonder dat ze erin kunnen natuurlijk)...

de vogeletjes hebben t zwaar dus we moeten bijvoeren he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76715327
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DarkElf het volgende:
zo heb voor de vogeltjes wat bordjes buiten gezet met pinda' s en havervlokken, zaden en wat verknipte vetbollen en een klein schaaltje water (zonder dat ze erin kunnen natuurlijk)...

de vogeletjes hebben t zwaar dus we moeten bijvoeren he?
Bij mijn ouders in de tuin hoppen van die enorm vetgemeste vogeltjes rond Onder andere een kogelrond roodborstje waarvan je je afvraagt hoe aerodynamisch dat allemaal nog is

Maar kan me zo voorstellen dat dat allemaal mensenbijvoer is, want om nu voedsel te vinden lijkt me een hele opgave
pi_76715347
Wat is Nederlandse muziek eigenlijk knullig als je er door de ogen (oren ) van een Engelsman naar luistert. Ross zegt dat alles als een gesproken verhaaltje op muziek klinkt.
pi_76715379
schijnt dat je niet te vroeg moet beginnen met bijvoeren om dat vet mesten te voorkomen, zo moet je ook weer op tijd stoppen ermee, voordat er jongen zijn, anders voeren de ouders het ' makkelijke' voer en leren ze niet hoe er zelf voedsel gevonden moet worden.

Maar nu bij langdurige vorst is het idd moeilijk voor vogeltjes om (genoeg) eten te vinden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76715416
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
schijnt dat je niet te vroeg moet beginnen met bijvoeren om dat vet mesten te voorkomen, zo moet je ook weer op tijd stoppen ermee, voordat er jongen zijn, anders voeren de ouders het ' makkelijke' voer en leren ze niet hoe er zelf voedsel gevonden moet worden.

Maar nu bij langdurige vorst is het idd moeilijk voor vogeltjes om (genoeg) eten te vinden.
Ja, jij weet dat en ik weet dat, maar ik vrees dat er op diverse plaatsen in een bebouwd gebied heel veel voedsel te vinden is voor vogeltjes ook als ze makkelijk zelf iets kunnen vinden.

Net zoals dat gezellig de eendjes voeren met je (klein)kinderen gewoon een soort dierenmishandeling is.
pi_76715449
Laat Ross maar eens naar De Dijk luisteren Isa, dan piept ie wel anders
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:13:07 #187
55709 Stereotomy
pi_76715486
BELGIEEEEEEEEEEE
pi_76715506
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
Honden, af en toe hebben we een logeerhond hier, dat is dan ook wel genoeg . Ben meer een kattenmens .
Mie toe, al vind ik sommige honden echt wel grappig. Maar dat uitlaten steeds zou niks voor mij zijn
pi_76715521
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Laat Ross maar eens naar De Dijk luisteren Isa, dan piept ie wel anders
Ik had Acda en de Munnik opstaan
pi_76715555
Liedjes zijn toch ook verhaaltjes op muziek?
pi_76715582
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:

Schijnt mee te vallen hoor. Vogels worden niet afhankelijk van het bijvoeren. Maar het is niet echt nodig nee als de sneeuw en kou weg is. Al heb ik eigenlijk het hele jaar door wel een buis met zaadjes hangen voor de mussenfamilie in de heg
pi_76715586
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, jij weet dat en ik weet dat, maar ik vrees dat er op diverse plaatsen in een bebouwd gebied heel veel voedsel te vinden is voor vogeltjes ook als ze makkelijk zelf iets kunnen vinden.

Net zoals dat gezellig de eendjes voeren met je (klein)kinderen gewoon een soort dierenmishandeling is.
klopt ze vreten zich helemaal kogelrond idd eraan, en ik moet eerlijk bekennen dat ik vorig jaar ook met mijn neefje de eendjes gevoerd heb

bij mijn middelbare school vroeger liepen van die eenden rond die bij elke pauze de leftover roze koeken en appelkoeken en weggegooid brood aten, die waren echt ENORM die beesten, echt heel zielig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76715623
later als ik groot ben en een tuin heb, en misschien wel een moestuintje hoop ik ook een mussenfamilie te hebben in een heg.. is het jullie wel eens opgevallen dat je die tegenwoordig een stuk minder ziet dan vroeger trouwens?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76715624
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had Acda en de Munnik opstaan
Ja daar ga je.. Maar idd, dat is echt niet meer dan een verhaaltje op muziek.

@ Lein: het kan ook poëzie zijn, dat is anders dan een verhaaltje. Maar er zijn niet veel Nederlandse tekstschrijvers die dat kunnen.. blijkt..
pi_76715665
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
later als ik groot ben en een tuin heb, en misschien wel een moestuintje hoop ik ook een mussenfamilie te hebben in een heg.. is het jullie wel eens opgevallen dat je die tegenwoordig een stuk minder ziet dan vroeger trouwens?
Ze zijn gelukkig weer in opkomst, maar het is een hele tijd slecht gegaan met de mus. Omdat iedereen zo'n lekker strakke schutting wil en de tuin te goed opruimt. Vandaar dat hier nog een lelijke hulst en een stuk coniferenhaag mag blijven staan
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 12:20:13 #196
22592 crew  Ole
pi_76715679
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
yup,
Heb begrepen dat dat onder andere komt door de manier van huizenbouwen tegenwoordig.
In Spanje zie je ze gelukkig nog wel veel
pi_76715729
hier in Vlaanderen zie ik ze ook meer dan in nederland valt mij op, maar nu wonen wij ook in een bosrijk gebied en sowieso zijn de tuinen hier groter, en rommeliger , dan in Nederland dus dat zou t kunnen zijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76715785
De trein is echt stomvervelend. Ik heb wel een laptop bij me maar die is bijna leeg. En ipod is ook leeg haha. Goed voorbereid op reis maar niet heus.
pi_76715789
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:20 schreef Ole het volgende:

[..]

yup,
Heb begrepen dat dat onder andere komt door de manier van huizenbouwen tegenwoordig.
In Spanje zie je ze gelukkig nog wel veel
Ja, dat ook nog eens! De moderne dakpannen zijn zo gemaakt dat ze er geen nesten meer onder kunnen maken. Maar gelukkig is ook daar wat op gevonden
pi_76715847
De zeldzame mus komt graag bij ons in de achtertuin eten! Mams strooit in de winter brood, havermout, lijnzaad, zonnebloempitten en stukken sinaasappel. Soms is het net een vogelopvang!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 12:27:20 #201
22592 crew  Ole
pi_76715868
Goeie smoes om mijn tuin niet op te ruimen
pi_76716045
Zeker je tuin niet opruimen. De merel vindt het geweldig om onder de blaadjes te rotzooien (al doet ie dat ook als ik een hoopje blaadjes bijelkaar veeg om op te ruimen in de zomer. Ben ik elders en wil ik het hoopje opruimen dan is het alweer een zooi

Maar goed, hier ook genoeg heggenmussen, huismussen, koolmeesjes, kauwen, roodborstje , vinkjes, eksters in de tuin! De musjes wisten eerst niet zo goed hoe ze de nootjes moesten opeten, maar na flink koekeloeren naar de mezen en roodborstje kunnen ze het nu ook.

Wat betreft broeden reminds me dat ik nog een nestbox voor de gierzwaluw moet kopen. Die broedde ergens bij mijn raam van mijn studeerkamer maar nu zitten er nieuwe ramen in en het beestje heeft toch een plekje nodig.
pi_76716206
Geen tuin, dus geen vogels. Nou ja, viezige duiven. The joys van een appartementje in de stad

Bluezz, rot dat je nog steeds met pijn zit Toch wel tijd voor wat straffere pillen, lijkt me. Is zwemmen trouwens juist niet naar met artrose-achtige klachten? Dat koude en vochtige? Volgens mij is (binnen) fietsen vaak de beste keus

En wb katten, honden en co: ik ben allergisch En ik vind ze wel leuk, maar die 'hechting' met zo'n beest die jullie hebben... Dat heb ik dus gewoon nooit meegemaakt.
pi_76716425
Hier in de (niet zo'n nette) tuin ook veel vogels, ondanks kleine sluiptijgertjes Lekker scharrelen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 12:44:26 #205
22592 crew  Ole
pi_76716427
zelfs in mijn binnenstadtuintje heb ik best veel vogels
Zag laatst nog een roodborstje
Gelukkig is mijn kat niet snel genoeg om ze te vangen
pi_76716697
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Geen tuin, dus geen vogels. Nou ja, viezige duiven. The joys van een appartementje in de stad

Bluezz, rot dat je nog steeds met pijn zit Toch wel tijd voor wat straffere pillen, lijkt me. Is zwemmen trouwens juist niet naar met artrose-achtige klachten? Dat koude en vochtige? Volgens mij is (binnen) fietsen vaak de beste keus

En wb katten, honden en co: ik ben allergisch En ik vind ze wel leuk, maar die 'hechting' met zo'n beest die jullie hebben... Dat heb ik dus gewoon nooit meegemaakt.
Die binding heb je niet alleen met honden en katten. Als ik bij Apollo kom is het ook gelijk gesnuif, geknuffel en gekroel. En vreten natuurlijk haha! En het moet je wel ineens overkomen. In het begin is het net als tussen mensen, wennen aan elkaar. Maar daarna gaat ineens de knop om en hoor je bij elkaar!
pi_76716712
paarden kunnen ook heerlijk kroelen idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76716950
Ja, paarden

Ik ben net even de tuin ingelopen voor foto's, check het vogelspoor, het lijkt wel of ze met een klein sleetje gespeeld hebben
pi_76717002
ja idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76717430
Nou huisarts gesproken (een nieuwe collega die ik niet ken) vroeg nog meer door, ik krijg Tramadol. Doet dat na een week nog niks, dan maar weer eens op het spreekuur komen. Ze erkent dat de klachten kunnen verergeren met dit weer, krijgt hier ook veel meldingen van andere pat. van.
Ze denkt ook aan een nekhernia, maar dan moet ook de Tramadol niks doen.
Heerlijk nieuwe pillen die mss werken
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2010 @ 13:19:02 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76717549
Pff net in 467 woorden Het methodisch monisme is geen overtuigende positie om het wetenschapstheoretische profiel van de economische wetenschappen te begrijpen bevestigd. .
Vreselijk vak dat wetenschapsleer .

Hopelijk werken die pillen bloes .
pi_76717606
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Pff net in 467 woorden Het methodisch monisme is geen overtuigende positie om het wetenschapstheoretische profiel van de economische wetenschappen te begrijpen bevestigd. .

Hopelijk werken die pillen bloes .
Zo te lezen heb jij er ook eentje nodig

Ik ga ff glibberen op de fiets naar het dorp
pi_76717693
hopelijk werken ze bluezz en hop dat je er niet te duf van wordt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76717710
quote:
Succes he
pi_76717800
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Nou huisarts gesproken (een nieuwe collega die ik niet ken) vroeg nog meer door, ik krijg Tramadol. Doet dat na een week nog niks, dan maar weer eens op het spreekuur komen. Ze erkent dat de klachten kunnen verergeren met dit weer, krijgt hier ook veel meldingen van andere pat. van.
Van tramadol kan je wel wollig in je hoofd worden. is een morfine achtig middel.
pi_76718104
quote:
Een nekhernia, whoa, sterkte Ik hoop dat de nieuwe pillen wel wat doen.
pi_76718119
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:

Van tramadol kan je wel wollig in je hoofd worden. is een morfine achtig middel.
SPOILER
pi_76718162
quote:
Klinkt gezellig
pi_76718405
Bluezz ik hoop dat je iets krijgt waarmee je weer een beetje normaal kunt functioneren..
pi_76718643
bluez hopelijk werken deze pijnstillers beter. ik ga zo eindelijk de keuken in, indisch koken voor morgen.
pi_76718659
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

SPOILER
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76718708
quote:
heh bloes
nekhernia, bah
gaan ze wel ff een mri doen dan? anders kom je er natuurlijk nooit achter.

ik heb tramadol druppels btw
lekker spacen
pi_76718727
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]
SPOILER
same here. de pillen waren een dráma. de druppels zijn beter in kleine hoeveelheden te doseren, dat gaat wel aardig.
pi_76718740
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
SPOILER
Dan zal echte morfine dat ook wel doen met je! Ik heb er van de week 1 genomen. Heb heerlijk pijn-arm geslapen!
pi_76718837
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dan zal echte morfine dat ook wel doen met je! Ik heb er van de week 1 genomen. Heb heerlijk pijn-arm geslapen!
sinds de tramadol geef ik dat ook braaf door (toen ik voor die nierpuncties moest bijv) en heb ik ipv die tramadoltroep zaldiar gekregen waar ik wel tegen kan.

Klote he Mirjam als je zo sterk op iets reageert, was er goed beroerd van!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76719085
quote:

heerlijk dat soort zinnen he
pi_76719202
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sinds de tramadol geef ik dat ook braaf door (toen ik voor die nierpuncties moest bijv) en heb ik ipv die tramadoltroep zaldiar gekregen waar ik wel tegen kan.

Klote he Mirjam als je zo sterk op iets reageert, was er goed beroerd van!
ik was er ook zó ziek van, ongelofelijk. heb al die zooi gehad trouwens. tramadol, zaldiar, ocycontin, pleisters, drankjes
ik kwam door die troep ondervoed in het zieken huis terecht uiteindelijk, en geloof me, da's knap hoor, voor mij
pi_76719219
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

lein, lein!

is het een soort van zeker dat ik met jou mee kan rijden de 20e? (meet)
pi_76719321
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik was er ook zó ziek van, ongelofelijk. heb al die zooi gehad trouwens. tramadol, zaldiar, ocycontin, pleisters, drankjes
ik kwam door die troep ondervoed in het zieken huis terecht uiteindelijk, en geloof me, da's knap hoor, voor mij
jeetje Nu heb je die lyrica toch? werkt dat wat beter en voel je je vandaag trouwens wat beter dan de vorige dagen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76719506
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jeetje Nu heb je die lyrica toch? werkt dat wat beter en voel je je vandaag trouwens wat beter dan de vorige dagen?
lyrica en tramadol druppels
ik voel me inderdaad iets rustiger, het was serieus drama, echt heel erg.
zo erg heb ik het ook láng niet gehad.

qua pijn helaas weinig verschil, en een wollig hoofd
pi_76721076
ik word al wollig in mijn hoofd als ik jullie berichten lees over al die pijnstillers
pi_76721104
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik word al wollig in mijn hoofd als ik jullie berichten lees over al die pijnstillers
feest!
en dat op kosten van de verzekering
pi_76721369
Ik heb gelukkig nog niet vaak zware pijnstillers hoeven slikken, vind het rot spul.. Maar ik ga zo toch nog maar weer een doosje Aleve feminax halen, want het is weer eens hommeles in mijn buik
pi_76722879
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

feest!
en dat op kosten van de verzekering
Maarja eigenlijk is t zo lollig natuurlijk niet.
pi_76723019
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gelukkig nog niet vaak zware pijnstillers hoeven slikken, vind het rot spul.. Maar ik ga zo toch nog maar weer een doosje Aleve feminax halen, want het is weer eens hommeles in mijn buik
heb, bah.
feminax werkt wel aardig idd.
en een lekkere warme kruik/kersenpittenzak
pi_76723054
zucht ben ik mezelf net complimentje aant geven dat ik zo lekker opschiet stoot ik een porseleinen schaaltje van het afdruiprek
pi_76723068
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht ben ik mezelf net complimentje aant geven dat ik zo lekker opschiet stoot ik een porseleinen schaaltje van het afdruiprek
is vervangbaar, weggooien en doorgaan
pi_76723258
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb, bah.
feminax werkt wel aardig idd.
en een lekkere warme kruik/kersenpittenzak
Ja dat.. en ze hadden het niet Dus alleen kruik wordt dat
pi_76723566
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Mirjam het volgende:

Oe, ondervoed, dat zou bij mij ook een wereldwonder zijn
Ik ga er vanavond pas eentje nemen, ik moet zo nog naar de kapper dus nog fietsen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 januari 2010 @ 15:57:09 #240
22592 crew  Ole
pi_76723877
ga je weer aan de schwartzkopff??

Vriendin van me kreeg laatst op haar lazer van haar man omdat ze te lang bij de kapper had gezeten

Mannen snappen dat niet
pi_76724225
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef Ole het volgende:
ga je weer aan de schwartzkopff??

Vriendin van me kreeg laatst op haar lazer van haar man omdat ze te lang bij de kapper had gezeten

Mannen snappen dat niet
Ik laat alleen knippen en hoop er zo snel mogelijk weer weg te zijn, ik HAAT kappers en gefrunnik aan je lijf
Ik ga er een KLEIN, ik herhaal voor de kapster K.L.E.I.N stukje af laten halen/ oppimpen/ opfrissen en dan een varrefie erin gooien.
SPOILER
pi_76725898
ik ga als een tierelier hier Nu even rookpauze
pi_76726305
Zo, heb een lekker bolognesesausje pruttelen.. simpel maar oh zo lekker..

nu even lekker plat op de bank..
pi_76726397
ik eet vanavond zo lekker en simpel; worteltjes, krieltjes en vissticks
vissticks vind ik echt lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:51:00 #245
55709 Stereotomy
pi_76726432
Paneer maakt alles lekker: schnitzel, cordon bleu, kroket, bitterballen, vissticks, tempura
pi_76726474
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
ik eet vanavond zo lekker en simpel; worteltjes, krieltjes en vissticks
vissticks vind ik echt lekker
Jum! zo eens in de zoveel tijd MOET ik gewoon vissticks eten ja
pi_76726496
oeh tempura, dat vind ik ook zo lekker! Tijdje geleden nog gedaan , lekker met grote garnalen, oesterzwammen, courgettes enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76726531
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jum! zo eens in de zoveel tijd MOET ik gewoon vissticks eten ja
de mr heeft dat ook en ik snap het ook wel. en ik vind (wat uitgebreider) koken enzo heel leuk maar soms is gewoon A-V-G zo lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76727310
Ik vind A-V-G niet leuk om te maken meestal, maar soms idd erg lekker. Ben alleen wel wat beperkt in de G omdat Thijs niet alles lust dus als ik het te vaak maak wordt het zo saai..
pi_76727405
tis idd wat saai vind ik, tis op de automatische piloot koken maar idd soms is het lekker

morgen maak ik biologische tartaartjes met mosterdsaus en chili-pompoenpuree met wat veldsla. Das alweer een stuk leuker om te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76728011
vissticks zijn zo lekker, heb t net als sun, paar x per jaar moet ik die gewoon eten. hier nu even soappauze. merk wel dat ik afgelopen paar maanden vaker indisch heb gekookt, alles verloopt echt zo vlot. zit er weer helemaal in.
pi_76728076
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef DarkElf het volgende:
tis idd wat saai vind ik, tis op de automatische piloot koken maar idd soms is het lekker

morgen maak ik biologische tartaartjes met mosterdsaus en chili-pompoenpuree met wat veldsla. Das alweer een stuk leuker om te maken
Klinkt goed!
Ik maak morgen Hallo Pietje
pi_76728172
die chili-pompoenpuree klinkt interessant DE, heb je een receptje?
pi_76728230
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Ik maak morgen Hallo Pietje
watte?
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
die chili-pompoenpuree klinkt interessant DE, heb je een receptje?
ja morgen wel, staat in de delicious
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76728362
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

watte?
Hallo Pietje
Is een ovenschotel met kip, kerriesaus, kersen, evt. wat groente en een bladerdeegdakje met wat kaas er op.
SPOILER
pi_76728427
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76728505
Kapper gelukt, net op het randje van teveel eraf gehaald

Hallo Pietje klinkt vreemd, kersen en kerrie

Ik heb vanmiddag bij de poelier kant en klare roerbak gekocht : gemarineerde kip/broccoli/champignons daarbij basmatirijst bakken wat ik vanmiddag al heb gekookt.
pi_76728598
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Kapper gelukt, net op het randje van teveel eraf gehaald

Hallo Pietje klinkt vreemd, kersen en kerrie
Goed zo @ kapper!

Het is echt heel lekker! Mijn ex heeft me er zelfs nog een keer voor opgebeld, wilde het recept weten zodat hij dat voor zijn huidige vrouw kon maken (en we zijn echt niet on speaking terms verder!!)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:54:35 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76729206
Dit keer een middagje gewerkt, want fotograaf kwam langs op het werk om van iedereen foto's te maken voor op de website. Morgen weer mijn vaste vrije dag.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76729782
Ook weer thuis (tijdje al, maar verslag afgemaakt)..

Vanavond maar wat leren denk ik.. Als is iets leuks kijken op tv ook zo verleidelijk
pi_76729933
frustrerend, ik kan een recept niet vinden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:16:05 #262
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76729980
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het is echt heel lekker!
Dit kan ik beamen
pi_76729982
Zo....de kattenbeesten zijn weer thuis Op de heenweg een pieporkest, op de terugweg mogelijk nog harder En ze lagen bij de dierenarts lief bovenop elkaar te slapen Blijkbaar uniek want de dierenarts vroeg nog speciaal of ze dat thuis ook deden. Een soort van elkaar beschermend of zo
pi_76729997
wat lief

zijn ze weer helemaal wakker enzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76730040
lolz @ recept van sun!
pi_76730173
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lyrica en tramadol druppels
ik voel me inderdaad iets rustiger, het was serieus drama, echt heel erg.
zo erg heb ik het ook láng niet gehad.

qua pijn helaas weinig verschil, en een wollig hoofd
Hoi Hoi allemaal!
Even eerst reageren op de post van Mir: ik heb ook lyrica geslikt in combinatie met oxycontin. Dat was het enige wat hielp bij mij tegen de pijn, maar het had wel tot gevolg dat ik mezelf niet vertrouwde met mijn dochter alleen thuis. Ik was zo bang dat ik ineens in slaap zou vallen of zo, of dat ze me niet wakker kreeg of dat soort zaken... Maar het was een goede combi qua pijnbestrijding!
pi_76730186
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:16 schreef DarkElf het volgende:
wat lief

zijn ze weer helemaal wakker enzo?
Nog wat groggy, maar er werd alweer gegeten hoorde en hard rondgesnuffeld dus dat loopt wel los
pi_76730313
Zoooooo ik ben heel aangekomen en weer thuis gekomen vandaag op de fiets. Gelukkig. Ik vind de sneeuw echt prachtig, maar dat fietsen schiet niet echt op!

Zometeen nieuwjaarsborrel van het werk. Mijn collega (die gelukkig rijdt) en ik hebben bedacht dat als we meteen om half acht gaan we met goed fatsoen om half negen/negen uur naar huis kunnen gaan. Ben benieuwd. Ach, misschien is het wel heel gezellig!
pi_76730325
Oh! ik wil het recept van Hallo Pietje!
pi_76730681
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....de kattenbeesten zijn weer thuis Op de heenweg een pieporkest, op de terugweg mogelijk nog harder En ze lagen bij de dierenarts lief bovenop elkaar te slapen Blijkbaar uniek want de dierenarts vroeg nog speciaal of ze dat thuis ook deden. Een soort van elkaar beschermend of zo
Dat denk ik ook
Ze zullen we veel slapen de rest vd avond/nacht.
pi_76730748
Ik heb even gemist wat er met je katten gebeurd is P!
Klinkt als iets zieligs.
pi_76730866
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Tezz het volgende:
Klinkt als iets zieligs.
pssst, 'jeweetwel'

Het glibberfietsen is wisselend he tezz? sommige stukken zijn goed te doen, maar verraderlijke bochten en stukken zijn spiegelglad wat je pas ziet als het donker is en de lampen van de auto's verlichten de weg. Dat vind ik pas eng, want dan zie je dat je eigenlijk over een ijsbaan fietst
pi_76730915
ah poesjes van dehoog Tezz gelukkig heel weer terug! veel plezier straks.
pi_76730941
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

pssst, 'jeweetwel'

Het glibberfietsen is wisselend he tezz? sommige stukken zijn goed te doen, maar verraderlijke bochten en stukken zijn spiegelglad wat je pas ziet als het donker is en de lampen van de auto's verlichten de weg. Dat vind ik pas eng, want dan zie je dat je eigenlijk over een ijsbaan fietst
OH! Je weet wel................. ocharme kattebeesten! Goede daad van het baasje, erg sneu voor de beestjes.. Maar ze trekken heel snel weer bij hoor!

Glibberfietsen gaat goed op de fietspaden en hoofdwegen. Maar nu is het ook weer crisis, want vanmiddag heeft het gedooid en nu is het weer allemaal lekker op aan het vriezen. Morgen kan ik gelukkig autootje meenemen!
pi_76730994
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
ah poesjes van dehoog Tezz gelukkig heel weer terug! veel plezier straks.
Gelukkig is er wijn!

Ik werk als managementassistente bij een bibliotheekorganisatie (we hebben 14 bibliotheken in de regio). Ik weet niet of je het profiel van de gemiddelde bibliothecaresse kent, zo ja, dan weet je hoe gezellig zo'n avondje kan worden.....
pi_76731093
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Tezz het volgende:

Ik werk als managementassistente bij een bibliotheekorganisatie (we hebben 14 bibliotheken in de regio). Ik weet niet of je het profiel van de gemiddelde bibliothecaresse kent, zo ja, dan weet je hoe gezellig zo'n avondje kan worden.....
Grijs, saai, stoffig, brildragend, broekrokjes en parelkettingkje?
pi_76731240
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:

Ze zullen we veel slapen de rest vd avond/nacht.
Zou best prettig zijn Heb ik ook ff rust Brownie heeft nu mijn fototas gevonden
pi_76731261
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Tezz het volgende:
Klinkt als iets zieligs.
Ze hebben het rituele ontmanningsproces moeten doorstaan
edit: Ja idd... "je weet wel"
pi_76731444
7 gerechten klaar, nog 3 of 4 te gaan OH en milou vindt brownie lief
pi_76731499
nou had steer het vanmiddag over tempura he? nu heb ik daar zo een zin in!
denk dat we zondag maar aan de tempura gaan. wie heeft er, buiten oesterzwammen/courgette/zoete ui/garnalen, nog briljante ' te tempura-en' suggesties?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76731531
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Party Time!
pi_76731774
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
OH en milou vindt brownie lief
Duh Ze zijn ook lief
pi_76731912
Awww jeweetwelkater in tas =

@ Tezz: komt ie:
voor ongeveer 4 pers.
300 gr kipfilet in blokjes
2 zakjes knorr kerriesaus
potje crème fraîche
grote pot kersen
+/- 4 plakjes bladerdeeg
geraspte kaas
(ik doe er altijd nog een klein zakje Italiaanse roerbakgroente bij)

Kipfilet bakken, groente ook even mee bakken. Kersen afgieten (iets sap bewaren) en bij het mengsel, zakjes saus er bij, scheutje kersensap en de crème fraîche. Goed roeren en overscheppen in een ovenschaal (hoeft allemaal niet echt gaar te zijn nog)
Schaal afdekken met het bladerdeeg en daar wat kaas bovenop strooien. In de oven op ong. 200graden ongeveer 35 minuten (gewoon even kijken of het bladerdeeg al mooi bol/gaar is en de kaas nog niet te donker
Lekker met een frisse salade
pi_76732066
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Awww jeweetwelkater in tas =

@ Tezz: komt ie:
voor ongeveer 4 pers.
300 gr kipfilet in blokjes
2 zakjes knorr kerriesaus
potje crème fraîche
grote pot kersen
+/- 4 plakjes bladerdeeg
geraspte kaas
(ik doe er altijd nog een klein zakje Italiaanse roerbakgroente bij)

Kipfilet bakken, groente ook even mee bakken. Kersen afgieten (iets sap bewaren) en bij het mengsel, zakjes saus er bij, scheutje kersensap en de crème fraîche. Goed roeren en overscheppen in een ovenschaal (hoeft allemaal niet echt gaar te zijn nog)
Schaal afdekken met het bladerdeeg en daar wat kaas bovenop strooien. In de oven op ong. 200graden ongeveer 35 minuten (gewoon even kijken of het bladerdeeg al mooi bol/gaar is en de kaas nog niet te donker
Lekker met een frisse salade
Hmm, het klinkt niet als iets wat ik lekker zou vinden . Ik vind het vaak te zout worden met saus uit een zakje. Maar ik ga het een keer proberen! Het is zo klaar volgens mij, dus dat is weer een huge pluspunt!
pi_76732083
Oh! Taxi is er bijna! Tot later allemaal!
pi_76732109
Ohja, voordeel van ongesteld zijn: de keuken is in tijden niet zo schoon geweest ik kon gewoon niet meer stoppen
pi_76732182
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hmm, het klinkt niet als iets wat ik lekker zou vinden . Ik vind het vaak te zout worden met saus uit een zakje. Maar ik ga het een keer proberen! Het is zo klaar volgens mij, dus dat is weer een huge pluspunt!
Ik gebruik NOOOOOOIT!!! saus uit zakjes, precies om de zelfde reden.. behalve bij dit gerecht.. (je kan altijd de verhouding sauspoeder/sap/crème fraîche aanpassen..)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:11:30 #288
55709 Stereotomy
pi_76732396
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
denk dat we zondag maar aan de tempura gaan. wie heeft er, buiten oesterzwammen/courgette/zoete ui/garnalen, nog briljante ' te tempura-en' suggesties?
wortelschijfjes
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:12:33 #289
55709 Stereotomy
pi_76732444
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

pi_76733099
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Duh Ze zijn ook lief
ze dacht in eerste instantie toen ik foto liet zien dat t foto was van poes van ex. als ze nu foto ziet is het van: isse niet snoetje he?! isse andere poesje, isse ook lief hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 19:48:40 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:28:50 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76733332
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef DarkElf het volgende:
sperciebonen! Zooo lekker. Even kort blancheren en dan de tempura in.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76733338
zo ik had een lekkere maar zeer pittige wokschotel gebrouwen *snel nog wat drinken pakt*
pi_76733787
Zo. Isa en ik hebben net een satehsaus vernaggeld! Holy mozes Note to self: nooit surinaamse pindakaas gebruiken voor satehsaus!
SPOILER
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:40:58 #294
55709 Stereotomy
pi_76733897
Is dat niet veel te vet / waterig / vloeibaar voor goeie satesaus, Surinaamse Pindakaas?

Moet dan zeker een hoop maizena bij ofzo?
pi_76734578
Veel te heet
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:56:42 #296
55709 Stereotomy
pi_76734724
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te heet
pff Hollander
pi_76735118
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed nieuws dames!!
Aanwezig! Ik zit in de green-zone
pi_76735186
ah ik ben kerngezond dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76735503
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ze dacht in eerste instantie toen ik foto liet zien dat t foto was van poes van ex. als ze nu foto ziet is het van: isse niet snoetje he?! isse andere poesje, isse ook lief hoor
Ze heeft smaak
pi_76735580
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Isa en ik hebben net een satehsaus vernaggeld! Holy mozes Note to self: nooit surinaamse pindakaas gebruiken voor satehsaus!
SPOILER
Whahahahahaha

Surinaamse pindakaas....dat is het spul waarbij ik, als calve liefhebber, me a) achter de oren ga krabben of ik er zin in heb en b) als ik het dan gebruik dan ook heeeeeeeeeeel dun en niet zoals bij de Calve een halve centimeter of zo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')