Dacht ik eerst ook hoor, dat ik hem net zag....oh, far out de meeste lelijke Bull die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef nieslief het volgende:
Moet gewoon ff![]()
![]()
![]()
Mr. Lief: brrr wat een lelijke hond
Nieslief: legt geduldig het verhaal ui
Mr.Lief:Tssssk dat doe je toch niet. Beestje werd gewoon oud dat hoort erbij
![]()
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.quote:
Ja, die is ook zo lief tegen Bullie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij weet gewoon dat ie bij jullie een geweldig leven tegemoet gaat![]()
![]()
Kundun is ook echt een prachthond
Ja, best wel hé!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Dandilion het volgende:
bullie![]()
verdient wel een plekkie in het centrale honden foto topic
Ik lees; "het getal van het beest"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lees; "het getal van het beest"
Dan weet je dat alvast voor als Mr. Niesstout oud wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef nieslief het volgende:
Moet gewoon ff![]()
![]()
![]()
Mr. Lief: brrr wat een lelijke hond
Nieslief: legt geduldig het verhaal ui
Mr.Lief:Tssssk dat doe je toch niet. Beestje werd gewoon oud dat hoort erbij
![]()
Als hij lief is (en dat geldt eigenlijk voor alles en iedereen) dan is hij gewoon te mooi voor woorden van lelijkheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook hoor, dat ik hem net zag....oh, far out de meeste lelijke Bull die ik ooit gezien heb.
Maar dat valt wel mee!
Is gewoon een SF boek hoor, niets bijzonders.quote:
Nee, Het getal van het beest, wel van dezelfde schrijver.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.
Ja, P. had het andere boek alweer uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is gewoon een SF boek hoor, niets bijzonders.
[..]
Nee, Het getal van het beest, wel van dezelfde schrijver.
quote:
die kast is een luidsprekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de kast kijkt zo van :wtf, wie is dat"
quote:
Geweldig toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef Strega het volgende:
Bullie z'n ogen gaan nu al een stuk beter.
Morgen is het pas een week geleden dat we hem gehaald hebben. Super dus!![]()
Hij eet ook als een slootgraver (kan ook wel wat vlees bij)
Hij doet het echt zo goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |