Wat zij zegt ^^quote:Op maandag 11 januari 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
polygaam, maar hoef maar 1 partner in huis
Altijd leuk, van die kneuters die denken te weten hoe anderen al dan niet levenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:53 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Eindelijk een post waar ik je niet wil afblaffen![]()
En de mensen die hier heel stoer polygaam roepen zijn ook maar mannetjes die niets liever dan een monogame vriendin willen hebben hoor
Jazeker. Misschien zelfs zoveel dat ze ervoor kiezen elkaar sexueel vrij te laten om samen toch liefdevol verder te kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dan niet..ik heb dan zoiets dan houden jullie niet genoeg van elkaar??
Hoe vaak doe jij het met anderen dan? En is de sex beter met je vriendin of met die andere vrouwen? Dan kom je zeker ook wel regelmatig in de gelegenheid of verleiding om sex buiten de deur te hebben, anders is monogaam zijn niet moeilijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die kneuters die denken te weten hoe anderen al dan niet leven
[..]
Jazeker. Misschien zelfs zoveel dat ze ervoor kiezen elkaar sexueel vrij te laten om samen toch liefdevol verder te kunnen.
Probeer het eens iets minder eenzijdig te bekijken.
Tot op heden niet. Het is wel een onderwerp dat al een paar keer besproken is en waaruit geconcludeerd is dat het in principe moet kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak doe jij het met anderen dan? En is de sex beter met je vriendin of met die andere vrouwen?
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ze willen 1 iemand voor liefde, maar meerdere personen voor de seksZelf kan ik die 2 dingen niet gescheiden houden eigenlijk
Dieren vaak ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef picardmike het volgende:
Mensen zijn alleen monogaam omdat we in vergelijking met andere dieren een kind ter wereld brengen die nog niet voor zichzelf kan zorgen.
Gutteguttegut. Stel je voor dat je wat mist voordat je uit de markt bent.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dat is ook niet specifiek waar ik naar op zoek ben. Maar ik wil wel weten welke ruimte ik heb. Misschien is het puur iets psychisch. Niet om de toffe peer uit te hangen, maar ik lig goed in de markt maar wordt er zo langzaam aan ook niet echt jonger op.
Laat me raden: je bent zo'n verstokte single die heeft besloten dat een relatie niets voor je is?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Countess het volgende:
geen relatie
Yes. Je hebt er ook helemaal niks aanquote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Laat me raden: je bent zo'n verstokte single die heeft besloten dat een relatie niets voor je is?
zelfde geld voor mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef Countess het volgende:
[..]
Gutteguttegut. Stel je voor dat je wat mist voordat je uit de markt bent.
Maar wat betreft het onderwerp: liever eerlijkheid dan iemand met smoesjes om vreemd te gaan. Of nog liever: uitmaken die handel. Ik zou er niks meer aanvinden als hij ergens anders gaat rondneuken, gelijk geen zin meer in zo´n vent.
Ik begrijp prima dat een relatie en seks twee verschillende zaken zijn, maar ik denk dat ik geen gevoelens meer op kan brengen als een vent altijd ergens anders rondhangt, ik associeer vreemdgaan met onverschiligheid.
Weet je wat ik zelf vooral denk?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:25 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
zelfde geld voor mij.
op dit moment wil ik toch echt een monogame relatie, het idee alleen al dat je vriendin wordt gepaald door een ander kan ik waarschijnlijk niet verdragen.
maar misschien komt dat omdat ik nog meer een relatie heb gehad en nog jong ben, misschien dat ik er later wel heel anders tegenaan kijk
Je hebt er helemaal niks aan? Ik ruik nogal wat frustratie.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Countess het volgende:
[..]
Yes. Je hebt er ook helemaal niks aan
Heel soms ben ik er een beetje zuur over, maar voor de rest vind ik het prima. Het wordt me nogal snel klef allemaal.
Het hoeft niet altijd frustratie te zijn hoor. Ik zie echt het nut van lange relaties niet in. Met sleur en al.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal niks aan? Ik ruik nogal wat frustratie.
Verder heb ik geen idee wat je nou bedoelt met "wordt me nogal snel klef allemaal".
De mens is een sociaal wezen, als je altijd maar in je eentje woont ga je je denk ik heel eenzaam voelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd frustratie te zijn hoor. Ik zie echt het nut van lange relaties niet in. Met sleur en al.
Doe mij dan maar die achtbaanquote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef Xeanor het volgende:
[..]
De mens is een sociaal wezen, als je altijd maar in je eentje woont ga je je denk ik heel eenzaam voelen.
Je moet een relatie ook niet zien als een soort van achtbaan. Wat men "sleur" noemt is gewoon doodnormaal.
Geen enkele relatie is een achtbaan tenzij het om de maand uit en weer aan gaat, maar ik denk niet dat iemand daarop zit te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Countess het volgende:
[..]
Doe mij dan maar die achtbaan![]()
Eigenlijk zou vreemdgaan dan nuttig moeten zijn, misschien wekt het ook wel meer lust op
Nee dat bedoel ik nou ook weer niet. Knipperlichtrelaties zijn zo wanhopig.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Geen enkele relatie is een achtbaan tenzij het om de maand uit en weer aan gaat, maar ik denk niet dat iemand daarop zit te wachten.
Ik kan begrijpen dat je dat moeilijk vind om te begrijpen, maar denk niet dat ik geen trouw heb, wij hebben een diepe geestelijke trouw naar elkaar toe en aangezien we aankomend najaar 12.5 jaar getrouwd zijn en van het voorjaar 18 jaar samen zijn denk ik wel dat het werktquote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dan niet..ik heb dan zoiets dan houden jullie niet genoeg van elkaar??
Dit gaat toch niet over vreemdgaan, daar zou ik woest van worden namelijk, kan hij gelijk zijn biezen pakken.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Countess het volgende:
[..]
Weet je wat ik zelf vooral denk?
Het moment waarop ik het gewoon ga vinden als ik een vriend heb die vreemdgaat, is het moment waarop het me niks meer interesseert wat hij doet.
En als ik een gevoel van onverschilligheid krijg, dan heb ik liever geen relatie meer, dan eentje waarbij vreemdgaan een ´uitlaadklep´ moet zijn.
Toen ik nog een stuk jonger was, dacht ik echt dat ik me helemaal niet wilde binden om niks te hoeven missen.
Sleur is wat mij betreft dodelijk tot je daadwerkelijk oud en tevreden ingekakt bent. Hoe sneller je tevreden bent hoe minder je ergens uit zult halen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef Xeanor het volgende:
Je moet een relatie ook niet zien als een soort van achtbaan. Wat men "sleur" noemt is gewoon doodnormaal.
Ik wil geen kinderen, mijn partner(s) (in welke vorm dan ook), komt dat op tijd te weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kun je FWB trouwens de ideale relatie noemen? Dat hou je toch geen heel leven vol?
Helemaal niet als minimaal een van de twee nog ooit kinderen wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |