Ik heb geen spekquote:
Opa? Wat heeft FriemelBiek jr. uitgespooktquote:Op maandag 11 januari 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef nou maar toe opa, je houdt het gewoon niet bij als meer dan 2 mensen praten
wist ik, wilde er ook al "sorrie MPG" onder zettenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen spek.
[..]
Opa? Wat heeft FriemelBiek jr. uitgespookt?
never say "I love it when somebody sits on my face"quote:
Dat is nog erger.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dik is ze niet
maar ze moet zich wel scheren
Dus de kids kunnen ook met elkaar overwegquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief belde net
Haar dochter speelt straks weer met de mijn en dat thuisbrengen is zoooo leuk
Nou ik hoop dat 2010 rap beter wordt dan het nu isquote:Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Eindelijk eens een jaar dat goed begint
Verkeerde verhoudingquote:
Ook. Maar het is ook een durpke bij hellemond.quote:
een koud blik bier is beter dan sex met een kokosmatquote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dik is ze niet
Whehe.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist ik, wilde er ook al "sorrie MPG" onder zetten
en Friemel is oud=opa
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dik is ze niet
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een koud blik bier is beter dan sex met een kokosmat
dat brengt me gelijk op mijn goede voornemen voor dit jaar: meer bier drinken.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een koud blik bier is beter dan sex met een kokosmat
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tjonge. Vroeger reed iedereen gewoon een auto van de baas
dat zijn wijken in Helmondquote:Op maandag 11 januari 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Helmond? Wie woont er nou in Helmond? Ik ken alleen mensen uit Brouwhuis, Mierlo, Hout, Brandevoort, Stiphout, etc.
Dat weet ik ook. Ik zeg dan ook consequent dat ze in Helmond wonen, maar zelf ontkennen ze hetquote:Op maandag 11 januari 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat zijn wijken in Helmond
quote:
whehehe ze durven het niet toe te gevenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Ik zeg dan ook consequent dat ze in Helmond wonen, maar zelf ontkennen ze het. "Nee, ik woon niet in Helmond, ik woon in Brandevoort
![]()
"
ach de meiden van mijn lief zeiden al in koor: wel rustig aan vannacht want bejaarden doen niet aan sexquote:Op maandag 11 januari 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist ik, wilde er ook al "sorrie MPG" onder zetten
en Friemel is oud=opa
hoe oud zijn die dochters?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach de meiden van mijn lief zeiden al in koor: wel rustig aan vannacht want bejaarden doen niet aan sex
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach de meiden van mijn lief zeiden al in koor: wel rustig aan vannacht want bejaarden doen niet aan sex
dus; kappen ermeequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |