Ook voor jou geldt, probeer het eens hier:quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb Skate2 en Assasins Creed 2 in de aanbieding... Beide spellen zijn amper gespeeld en bied ik ter ruil aan of te koop ! Het liefst in regio Utrecht !
Tsja prima, maar daar hebben we natuurlijk niks aan. Zie het voordeel er niet van in bij een computerspel om het in een 'echte' winkel te kopen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat je de beste aanbiedingen zoekt snap ik maar bij de normale elektronicazaken hier liggen de prijzen van RDR rond de ¤55,- en van GoW3 ¤40,-![]()
Niet uit je 'my active topics' lijstje, de topics waar je ooit in gepost hebt. Bij mijn weten dan, ken alleen de mogelijkheid uitsluiten subfora uit 'active topics' lijst. Maargoed, offtopic. Ik snap blijkbaar niet waarom er een centraal topic is en wat het verschil is met dit topic.quote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Je kunt topics verwijderen uit je active topics lijstje hoor
onderaan het topic staat een knopje stop volgen, dan is je probleem opgelostquote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef Brad het volgende:
[..]
Niet uit je 'my active topics' lijstje, de topics waar je ooit in gepost hebt. Bij mijn weten dan, ken alleen de mogelijkheid uitsluiten subfora uit 'active topics' lijst. Maargoed, offtopic. Ik snap blijkbaar niet waarom er een centraal topic is en wat het verschil is met dit topic.
uhmm ik moet even kijken, maar ik denk: Uncharted 2 en MAG (Massive Action Game)quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:55 schreef VampiricDemon het volgende:
Ja, die is nog helemaal actueel
Welke spellen heb je te ruil?
Paar euro's?quote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
niet 1 op1. Heb je er misschien nog wat kleins bij?
Just Cause 2 lijkt me wel leuk om eens te spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |