Alsof het mijn schuld is.quote:
Je trekt je teveel aan van de maatschappij, leer outside the box te denken.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, hoe kun je er mee leven om niets te halen!
Ik had vroeger tenminste een leraar met 20k posts op FOK!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik mag gewoon fokken van die gast.
en dat zeg je ook letterlijk tegen hemquote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik mag gewoon fokken van die gast.
Had je Lamon als leraar?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had vroeger tenminste een leraar met 20k posts op FOK!
Ik verdenk deze ook. En nu gaat ie trakteren. Chocolade. Which means I dont get any.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had vroeger tenminste een leraar met 20k posts op FOK!
Ik wil je wel iets leren wat altijd handig is om te weten.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef PhifeDawg het volgende:
ik loop zo fucking ver achter met spaanstering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo you don't get any?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik verdenk deze ook. En nu gaat ie trakteren. Chocolade. Which means I dont get any.
watquote:
Ja, hij zegt "Wat ben je aan het doen?" Dus ik zeg zo kankerstoer "Fokken 8) "quote:Op maandag 11 januari 2010 12:18 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
en dat zeg je ook letterlijk tegen hem?
Nee, maar hij gaf wel les op dezelfde school. Helaas werd hij na een korte periode ontslagen wegens seksuele intimidatie tegen minderjarige meisjes.quote:
Iedereen eten hier.quote:
Wil je schreeuwen dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, ik zou willen dat dit huis minder gehorig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |